Ik zou het echt dom vinden als ze gewoon weer alles kunnen bestellen zonder opdrachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:56 schreef Kinga het volgende:
weekopdracht is weekopdracht, moet een week duren vind ik, of anders een andere dag, en niet op woensdag, anders krijg je dit dus... dat ze gaan zitten wachten totdat BB met iets komt..
Ik vind em goed hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:56 schreef ThaSandman het volgende:
Hier zijn toch geen goede TT's meer voor te bedenken.
En 2 minuten touwtje springen voor 50 euro als hoogtepunt niet vergeten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:57 schreef yellowfirst het volgende:
12 dagen in het BB-huis zitten ze nu, en wat hebben ze tot nu toe gedaan: een zeiltje 6 uurtjes vastgehouden om een koffer op te vangen.
Niet echt sensationeel, lijkt me.
![]()
Die komt dan vast wel in beeldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:58 schreef Kinga het volgende:
Ik denk niet dat die telefoon gaat, anders zou BB dat wel aangeven? (voor ons bedoel ik dan)
O ja, nog zo'n hoogtepunt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:58 schreef golfer het volgende:
[..]
En 2 minuten touwtje springen voor 50 euro als hoogtepunt niet vergeten.![]()
Zullen ze dát ermee bedoeld hebbenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:59 schreef ThaSandman het volgende:
BB harder dan ooit. Zelfs voor de mensen die de streams kijken
De enige die het leuk vindt is Bridget en dat is ook alleen omdat ze er vet voor betaald krijgt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Zullen ze dát ermee bedoeld hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |