Wat ons bij de volgende brengt:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
....kun je een kras op je deur verwachten.
Wat is dat nou weer voor een stomme opmerking. Wie ben jij om te bepalen of iemand 'fout' geparkeerd staat? Laat staan om schade aan de auto te maken.quote:Parkeer eens netjes in de vakken op parkeerplaatsen en niet midden op 2 vakken. Op die manier kunnen meerdere mensen gebruik maken van het parkeerterrein en wordt deze dus optimaal benut. De volgende keer dat jij asociaal geparkeerd staat en ik kan er met moeite mijn auto naast zetten, kun je een kras op je deur verwachten.
Als iedereen dan op zijn minst probeert om normaal binnen de vakken te parkeren, hebben we deze discussie niet nodig en is het probleem opgelost. Maar je hebt er helaas figuren bij die hem midden op 2 vakken zetten. En dat komt echt niet door de persoon naast hem, want dan probeer je hem wel zover mogelijk in 1 vak te zetten. Lijkt mij tenminste......quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:56 schreef Racemol het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een stomme opmerking. Wie ben jij om te bepalen of iemand 'fout' geparkeerd staat? Laat staan om schade aan de auto te maken.
Misschien stond die gene naast hem al verkeerd en had de auto naast jou (waar jij wil parkeren) geen andere keus. Ik vind dat altijd zo'n slap gelul..
Dubbelparkeerders mogen in mijn ogen ook spontaan ontbranden hoor. at mij betreft is een kras nog wel keurig. Ik trap altijd gewoon de spiegels eraf.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:56 schreef Racemol het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een stomme opmerking. Wie ben jij om te bepalen of iemand 'fout' geparkeerd staat? Laat staan om schade aan de auto te maken.
Misschien stond die gene naast hem al verkeerd en had de auto naast jou (waar jij wil parkeren) geen andere keus. Ik vind dat altijd zo'n slap gelul..
Openbreken en voor straf de radio eruitjatten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:01 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Dubbelparkeerders mogen in mijn ogen ook spontaan ontbranden hoor. at mij betreft is een kras nog wel keurig. Ik trap altijd gewoon de spiegels eraf.![]()
Bijvoorbeeld. Openbreken en op het dashboard poepen is ook altijd wel een ludieke.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:02 schreef thefunny het volgende:
[..]
Openbreken en voor straf de radio eruitjatten.
Natuurlijk..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:01 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Dubbelparkeerders mogen in mijn ogen ook spontaan ontbranden hoor. at mij betreft is een kras nog wel keurig. Ik trap altijd gewoon de spiegels eraf.![]()
Kiek moar uut dat ik je niet dubbel geparkeerd zie staan he!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk..![]()
Hou je suffe, verzonnen verhalen maar voor je![]()
Hier moet ik je helemaal gelijk in geven.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:15 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Nou, ok, ontopique dan: grootste irritatie, by far, zijn weekend-automobilisten. Ik rij liever in de spits, met grote filekans, dan in het weekeinde met allemaal van die opa-oma-paps-mams-zeikkinders op weg naar tante sjaan automobilisten die met 85km/h links hangen waar je 120 mag, met de caravan over 2 banen slingeren of in de ankers gaan omdat er een reiger langs het water staat. Deze mensen zouden stuk voor stuk voor het vuurpeloton moeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |