abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41331621
Misschien een goed idee om hier al je klachten te plaatsen m.b.t. automobilisten in het verkeer. En dan bedoel ik eigenlijk de klachten die jij als automobilist hebt op het overige verkeer.

TS begint:

• Alle fietsers moeten in het donker eens leren dat ze het licht op hun fiets aan doen. En niet lopen zeiken dat het stuk is, dan maak je het maar. Als jij voortaan je licht even aandoet op de fiets, kan ik je namelijk ook aan zien komen en dat is wel zo prettig voor beide partijen.

• Als je een rotonde wilt verlaten, gebruik je richtingaanwijzer dan eens een keer. Zodoende hoef ik niet voor niks te wachten. Is een kleine moeite om even met je vinger langs de schakelaar van de richtingaanwijzer te gaan als je de rotonde wilt verlaten. Zo laat je bovendien het verkeer dat staat te wachten om de rotonde op te rijden, ook weten dat jij eraf gaat en zij dus door kunnen rijden. De richtingaanwijzer gaat overigens vanzelf uit, als je de bocht gemaakt hebt dus dat scheelt alweer.

• Parkeer eens netjes in de vakken op parkeerplaatsen en niet midden op 2 vakken. Op die manier kunnen meerdere mensen gebruik maken van het parkeerterrein en wordt deze dus optimaal benut. De volgende keer dat jij asociaal geparkeerd staat en ik kan er met moeite mijn auto naast zetten, kun je een kras op je deur verwachten.

Tot zover mijn klachten. Wie heeft er nog meer?
  • Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
    lucifer FTW!!!!
    pi_41331651
    Edit: kut verkeerde knopje
    Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
    lucifer FTW!!!!
    pi_41331705
  • Als er 3 rijbanen in één richting zijn op de snelweg, mag de rechterbaan ook gebruikt worden als-ie vrij is.
  • FOK! verstandig, lees een P.I.
      woensdag 30 augustus 2006 @ 16:51:10 #4
    151520 1DIOOT
    Koekoek 3 uur
    pi_41331791
    jah als ik 130 rij waar ik 100 mag, ga dan niet bumperkleven gvd!
    DUCK MY SICK OR SOMETHING LIKE THAT!
    WHAT? ARE YOU NUCKING FUTS???!!!
    opzoute ! Ik denk niet zoals jij bent :(
    IK BEN HOOGBEVAAGD!
    pi_41331795
    Ga niet 70 rijden waar je 80 mag, ga niet 80-90 rijden waar je 100 mag (tenzij je een aanhanger hebt of als je in een vrachtwagen rijdt). Als je niet doorrijdt gaan mensen meer nhalen en daar krijg je ongelukken van. Als je niet zo hard durft, ga dan gvd niet in een auto zitten maar neem de trein.
    A mind with a heart of it's own
    pi_41331813
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 16:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
    ....kun je een kras op je deur verwachten.
    Wat ons bij de volgende brengt:

• Schade maken op andermans auto zonder een briefje oid achter te laten
  • 'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
    pi_41331816
  • Mensen moeten stukjes autoweg/snelweg niet als woonwijk zien,.. gewoon rijden met die bak! Niet zo sloom... echt vervelend
  • pi_41331875
    Gebruik enkel de bij de auto type-keuring (door de Rijksdienst voor het Wegverkeer) goedgekeurde uitlaat.
    pi_41331942
  • Als ik niet van plan ben om een auto in te halen met 160 km/h zit dan niet op m'n bumper en kijk me niet zo als een mongool aan als ik weer naar rechts kan.
  • pi_41331972
  • Graag ook niet als de eerste de beste triangeljosti op de rem gaan staan bij het eerste snelheidsbord van een trajectcontrole.
  • FOK! verstandig, lees een P.I.
      woensdag 30 augustus 2006 @ 16:56:25 #11
    8428 Racemol
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_41331984
    quote:
  • Parkeer eens netjes in de vakken op parkeerplaatsen en niet midden op 2 vakken. Op die manier kunnen meerdere mensen gebruik maken van het parkeerterrein en wordt deze dus optimaal benut. De volgende keer dat jij asociaal geparkeerd staat en ik kan er met moeite mijn auto naast zetten, kun je een kras op je deur verwachten.
  • Wat is dat nou weer voor een stomme opmerking. Wie ben jij om te bepalen of iemand 'fout' geparkeerd staat? Laat staan om schade aan de auto te maken.

Misschien stond die gene naast hem al verkeerd en had de auto naast jou (waar jij wil parkeren) geen andere keus. Ik vind dat altijd zo'n slap gelul..
    Wat een onzin, een signature..
      woensdag 30 augustus 2006 @ 16:57:08 #12
    50279 avdbree
    Zeg maar Twan.
    pi_41332004
  • Gebruik je knipperlicht ook op de snelweg vóór het wisselen van rijbaan, ook als je naar rechts gaat (waar je toch heen moet).
  • ....
      woensdag 30 augustus 2006 @ 16:57:26 #13
    156569 KeizerNero
    Puzzled Panther
    pi_41332022
    die auto's die altijd zo vlak voor me blijven rijden terwijl ik er langs wil. bloed irritant!
    Evolution is a process too slow to save my soul
    pi_41332051
  • Als iemand je voor laat gaan in het verkeer, wees dan eens zo fatsoenlijk om je klauw op te steken.
  • There are times we will remember, there are nights we won't forget.
    If we value every moment we will never feel regret.
    pi_41332131
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 16:56 schreef Racemol het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een stomme opmerking. Wie ben jij om te bepalen of iemand 'fout' geparkeerd staat? Laat staan om schade aan de auto te maken.

Misschien stond die gene naast hem al verkeerd en had de auto naast jou (waar jij wil parkeren) geen andere keus. Ik vind dat altijd zo'n slap gelul..
    Als iedereen dan op zijn minst probeert om normaal binnen de vakken te parkeren, hebben we deze discussie niet nodig en is het probleem opgelost. Maar je hebt er helaas figuren bij die hem midden op 2 vakken zetten. En dat komt echt niet door de persoon naast hem, want dan probeer je hem wel zover mogelijk in 1 vak te zetten. Lijkt mij tenminste......
    lucifer FTW!!!!
    pi_41332165
    En wie leest dit topic als er 7 pagina's zijn? Iedereen plaatst er zijn ergernis, maar wie leest ze?
    Het valt me ook op dat heel veel mensen zich aan hetzelfde ergeren, maar het onbewust zelf ook doen, zoals veel te lang links blijven hangen..
    Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
      woensdag 30 augustus 2006 @ 17:01:26 #17
    4118 ToMaSZ
    Let the hammer fall!
    pi_41332180
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 16:56 schreef Racemol het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een stomme opmerking. Wie ben jij om te bepalen of iemand 'fout' geparkeerd staat? Laat staan om schade aan de auto te maken.

Dubbelparkeerders mogen in mijn ogen ook spontaan ontbranden hoor. at mij betreft is een kras nog wel keurig. Ik trap altijd gewoon de spiegels eraf.
    Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
    pi_41332198
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 17:01 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Dubbelparkeerders mogen in mijn ogen ook spontaan ontbranden hoor. at mij betreft is een kras nog wel keurig. Ik trap altijd gewoon de spiegels eraf.
    Openbreken en voor straf de radio eruitjatten.
    Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
      woensdag 30 augustus 2006 @ 17:03:39 #19
    4118 ToMaSZ
    Let the hammer fall!
    pi_41332241
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 17:02 schreef thefunny het volgende:

[..]

Openbreken en voor straf de radio eruitjatten.
    Bijvoorbeeld. Openbreken en op het dashboard poepen is ook altijd wel een ludieke.
      Moderator woensdag 30 augustus 2006 @ 17:06:36 #20
    39093 crew  jitzzzze
    Banaan in je oor
    pi_41332339
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 17:01 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Natuurlijk..

Hou je suffe, verzonnen verhalen maar voor je
    pi_41332455
    Nog twee:

• Mensen boven de 75 niet meer laten rijden. In ieder geval niet meer op de snelweg.

• Afleren dat die bruggen open gaan tijdens de spits. Sta je 10 minuten te wachten op van die gasten die niks beters met hun geld kunnen doen dan een beetje varen. En dan uitgerekend in de spits.
  • Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
    lucifer FTW!!!!
      woensdag 30 augustus 2006 @ 17:15:59 #22
    4118 ToMaSZ
    Let the hammer fall!
    pi_41332629
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 17:06 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Natuurlijk..

Hou je suffe, verzonnen verhalen maar voor je
    Kiek moar uut dat ik je niet dubbel geparkeerd zie staan he!

Nou, ok, ontopique dan: grootste irritatie, by far, zijn weekend-automobilisten. Ik rij liever in de spits, met grote filekans, dan in het weekeinde met allemaal van die opa-oma-paps-mams-zeikkinders op weg naar tante sjaan automobilisten die met 85km/h links hangen waar je 120 mag, met de caravan over 2 banen slingeren of in de ankers gaan omdat er een reiger langs het water staat. Deze mensen zouden stuk voor stuk voor het vuurpeloton moeten.
      Moderator woensdag 30 augustus 2006 @ 17:16:56 #23
    39093 crew  jitzzzze
    Banaan in je oor
    pi_41332668
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 17:15 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]
    Nou, ok, ontopique dan: grootste irritatie, by far, zijn weekend-automobilisten. Ik rij liever in de spits, met grote filekans, dan in het weekeinde met allemaal van die opa-oma-paps-mams-zeikkinders op weg naar tante sjaan automobilisten die met 85km/h links hangen waar je 120 mag, met de caravan over 2 banen slingeren of in de ankers gaan omdat er een reiger langs het water staat. Deze mensen zouden stuk voor stuk voor het vuurpeloton moeten.
    Hier moet ik je helemaal gelijk in geven.
    pi_41332849
    Of die matrixborden. Springen ineens op bijv "70" en gelijk zijn er een hoop mensen die direct op de rem trappen. Doe normaal zeg.
    lucifer FTW!!!!
    pi_41332931
    Of mensen die met een caravan rijden, en dan met 95 een vrachtwagen die 90 rijd inhalen...
    File gegarandeerd, goed gedaan paps, koop in het vervolg een auto met iets meer pk's aub.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')