Ik ben er stellig van overtuigd dát er iets gaat gebeuren.....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeg dat niet té snel, het kan zomaar ineens omslaan (ruzie's danwel opdracht), de dag is nog niet voorbij....
Die phone waar je t over had, is niet eens zo gek bedacht.....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben er stellig van overtuigd dát er iets gaat gebeuren.....
Ja, wacht maar over 10 jaarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:30 schreef jeempie het volgende:
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06353/melicaroze.jpg]afbeelding][/url]
Ik ga ook voor de telefoon, nét na het avond etenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die phone waar je t over had, is niet eens zo gek bedacht.....
Je overschat je rol.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
<ik word bewust gezocht, zonder mij is het forum saai blabla, ik dit, ik dat enz..>
??quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
WANHOPIGE OPROEP!!!!!!!!!!!!
TANN, als je meeleest (en dat doe je}
Bel NU!!!!!! naar Mevrouw van der Tonnekreek, en zeg dat die faker van Chantal boodschappen aan het doen is, dat ze nu een nieuwe opdracht moet gaan doen. Want dan mist hij hem.......
EN ZO NIET!!!!!!! DAN BEL IK JE MOEDER!!!!!!!!!!!!!
Om de één of andere reden verbaast dat me niet...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:41 schreef LuQas het volgende:
De zusjes hebben 1 keer gestemd: op Pim Fortuyn.
Zoals een vader die dacht een kind van hemzelf te hebben, waarvan ook NOOIT iemand meer iets van zei....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Je overschat je rol.
Je stelt niet zoveel voor hoor.
Inderdaad ben je voor sommigen weleens vermakelijk, als je weer aan het raaskallen slaat. Maar het is voornamelijk genant. En irritant.
Toen jij weg was, was er even de opluchting die je ook voelt als je een vervelende zoemende vlieg doodslaat.
Maar daarna denk je nooit meer terug aan die vlieg.![]()
Nee he?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Om de één of andere reden verbaast dat me niet...![]()
Hoogtepunt van de dag tot nu toequote:
iedereen heeft zijn eigen mening tochquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:44 schreef LuQas het volgende:
Die zusjes zijn heel dom bezig met hun Wilders en Verdonk-uitspraken.
Voor zover je over een mening kunt spreken bij deze twee. Het is kijker-technisch niet zo heel slim om je politieke voorkeur in het huis kenbaar te maken. Denk ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iedereen heeft zijn eigen mening toch![]()
hij heeft wel een bek alsof ie net een drol over dwars heeft uitgekaktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
Hitler promootte ook het arische uiterlijk: groot, gespierd, blond. Maar zelf was het een iel klein bruinharig mannetje.
Etienne is anti gekleurde mensen maar da's ook geen poep op zijn gezicht, of wel?
Wow, wederom een hoogtepunt in je toch al zo fraaie en afwisselende leven.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Toen IK weg was las ik toch wel enige topics waarin ze m'n naam noemden, kwaad/slecht/grappig.... Maar mijn naam stond in meerdere topics, door meerdere personen, die diehards van BB zijn...
Nope. Ik hoop op een lange weekopdracht. Dan heb je saaie actie en saaie gesprekken. Nu heb je alleen saaie gesprekkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:48 schreef blomst het volgende:
Is de volgende weekopdracht al bekend?
Helaas nog nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:48 schreef blomst het volgende:
nee.. BB zijn de opdrachten kwijt...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:48 schreef blomst het volgende:
dat doe je in real life toch ook? Dan maak je toch ook je politieke voorkeur kenbaar? Waarom zouden ze niet mogen zeggen dat ze rechts zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:47 schreef LuQas het volgende:
[..]
Voor zover je over een mening kunt spreken bij deze twee. Het is kijker-technisch niet zo heel slim om je politieke voorkeur in het huis kenbaar te maken. Denk ik.
Semih doet het echt fantastisch in deze discussie.![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:48 schreef Gert het volgende:
Wow, wederom een hoogtepunt in je toch al zo fraaie afwisselende leven.![]()
Hij kijkt heel naar de hele tijd ja. Maar hij heeft zichzelf net al een paar keer ' echt rechts' genoemd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:47 schreef intoyou het volgende:
[afbeelding]
Wat zou tie nu denken? Heeft hij eigenlijk gezegd dat hij extreem rechts is? Ik heb wel gehoord dat hij rechts is.
Hoop toch wel dat er wat actie gaat komen zo.. of vanavond..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:50 schreef Kinga het volgende:
Is BB de opdracht nog aant bedenken ofwat? sjonge jonge...
ik denk dat we het kunnen vergeten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:50 schreef Kinga het volgende:
Is BB de opdracht nog aant bedenken ofwat? sjonge jonge...
BB saaier dan ooitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat we het kunnen vergeten.
Tot nu toe vind ik dit 1 van de saaiste BB...
Hoewel ik de groep erg leuk vind dit jaar.... jammer dat BB niet harder is..... harder dan ooit... yeah right!
Ik hoop op de telefoon ...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:53 schreef Kinga het volgende:
Die opdracht die komt, kan niet anders, ben dan toch wel benieuwd wat voor iets.. kan in ieder geval niet lang duren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |