quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:53 schreef Ricky_ het volgende:
Zeggen dat je voor een trein bent gekomen. En dat dan ook doen, dan lijkt het best echt.
ja maar dat geloven ze nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:54 schreef Doekes het volgende:
Zeg dat je dood bent.
...en dat je dat je collega's niet meer aan wilt doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:00 schreef Gluckskafer het volgende:
Zeg dat het stinkt op je werk.
Zeg dan dat je broer is overleden, heeft een collega van mij ook eens gedaan. Heeft drie maanden thuis gezeten voor het verwerken van het verlies. Tot mijn baas er achter kwam dat ze helemaal nooit een broer heeft gehad.quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:07 schreef Doekes het volgende:
[..]
Zeg dan dat je broer is overleden, heeft een collega van mij ook eens gedaan. Heeft drie maanden thuis gezeten voor het verwerken van het verlies. Tot mijn baas er achter kwam dat ze helemaal nooit een broer heeft gehad.![]()
[..]
Zeg dan dat je broer is overleden, heeft een collega van mij ook eens gedaan. Heeft drie maanden thuis gezeten voor het verwerken van het verlies. Tot mijn baas er achter kwam dat ze helemaal nooit een broer heeft gehad.![]()
Waarom stop je op het hoogtepunt van je verhaal met vertellenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:07 schreef Doekes het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |