abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 augustus 2006 @ 14:45:57 #1
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_41327585
kennen jullie die uitdrukking: 'een bruine arm halen'?
ik hoor hem al heel lang, er wordt dan gesuggereerd dat iemand bij een meestal hoger-geplaatste heeft lopen slijmen. vaak gaat het gepaard met een bepaalde diepte die op de arm wordt aangegeven.

Wat ik hier dan niet aan begrijp, is het volgende en wel dit:
Om bij de hogergeplaatste te slijmen, moet je iets doen wat diegene fijn vindt.
De insinuatie is dus dat diegene bij de hoger-geplaatste de arm in de anus heeft gepropt.
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar een hele arm in mijn hol is nou niet bepaald een groot feest, lijkt mij!

Dus het kan zijn dat ik het al die tijd niet goed begrepen heb... wie kan hier zijn licht over laten schijnen?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_41327633
andere benaming voor kontfistfucken ?
You know it, but hiphop actually never ever evolves
now go sit on your knees so i can put this gun in your mouth
  woensdag 30 augustus 2006 @ 14:51:29 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_41327777
Ik vraag me af wat ze dan met een wit voetje halen bedoelen
pi_41327802
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:51 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vraag me af wat ze dan met een wit voetje halen bedoelen
Slijmen bij iemand met albino stront
'History will be kind to me, as I intend to write it'
Winston Churchill
pi_41329105
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:47 schreef Elys het volgende:
Ik dacht precies hetzeflde
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_41329950
quote:
pics !
pi_41329964
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:51 schreef Arjan662 het volgende:

[..]

pics !
You know it, but hiphop actually never ever evolves
now go sit on your knees so i can put this gun in your mouth
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:50:19 #8
94676 Garisson72
pi_41331771
quote:
je mag het van mij noemen hoe je maar wilt, het gaat mij erom dat hiermee gesuggereerd wordt iets 'fijns' te doen bij degene bij wie je gaat slijmen... door hem dus is de aars te prakken met je arm!

(voor de volledigheid en undoubtedly ten overvloede: dit alles wordt dus altijd in figuurlijke, overdrachtelijke zin gezegd - niemand wordt daarwerkelijk fistgefuckt)
pi_41336206
indirect suggereer je dus ook dat je baas een lul is die maar wat graag in ze aars gefist wil worden, en de werknemer die een bruine arm heeft is dus het "holmaatje" van de baas

Het feit dat je baas dat toelaat zegt al genoeg over de baas en de betreffende persoon die de baas dat aandoet. Dat is mijn redenatie dan
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:46:25 #10
157147 theepot
at your service
pi_41344225
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:05 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
indirect suggereer je dus ook dat je baas een lul is die maar wat graag in ze aars gefist wil worden, en de werknemer die een bruine arm heeft is dus het "holmaatje" van de baas

Het feit dat je baas dat toelaat zegt al genoeg over de baas en de betreffende persoon die de baas dat aandoet. Dat is mijn redenatie dan
Je zit er compleet naast, het is figuurlijk bedoeld, dus in overdrachtelijke zin.
pi_41346858
Wheheheh, ex-collega van me merkte een keer tijdens de lunch op dat ie in het weekend lekker een bruine arm had gehaald. Iedereen keek 'm verbaasd aan. Bleek dat ie bedoelde dat het lekker weer was geweest en hij had gereden met het raampje van z'n auto open, armpje eruit.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:17:41 #12
94676 Garisson72
pi_41354323
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:05 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:

you might be on to something here...
maar meestal is de opmerking gericht tegen degene die de baas dan in zijn hol gaat wroeten, en niet zozeer tegen de baas zelf. Daarom denk ik altijd bij mezelf: "daar moet de baas maar blij mee zijn dan..."

maar goed, je bent de eerste die de opmerking 'bruine arm halen' in deze context tenminste ként!
pi_41386872
Vraag het aan SCH.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 1 september 2006 @ 07:00:31 #14
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41386879
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:17 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

you might be on to something here...
maar meestal is de opmerking gericht tegen degene die de baas dan in zijn hol gaat wroeten, en niet zozeer tegen de baas zelf. Daarom denk ik altijd bij mezelf: "daar moet de baas maar blij mee zijn dan..."

maar goed, je bent de eerste die de opmerking 'bruine arm halen' in deze context tenminste ként!
Ik kende hem ook.

Maar wist je dat echte feministen een opgestoken middelvinger ook zien als een "overdrachtelijk" symbool van penetratie (of toch op zijn minst van een stijve penis)?

Dus als je als man je middelvinger opsteekt, dan ben je sexistisch volgens hen...
---verdwijnt---
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:41:18 #15
94676 Garisson72
pi_41391057
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 07:00 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Ik kende hem ook.

Maar wist je dat echte feministen een opgestoken middelvinger ook zien als een "overdrachtelijk" symbool van penetratie (of toch op zijn minst van een stijve penis)?

Dus als je als man je middelvinger opsteekt, dan ben je sexistisch volgens hen...
ik kende de opgestoken middelvinger eigenlijk ook niet anders dan in die betekenis, eerlijkgezegd... maar ik zou mezelf toch niet snel als feminist zien.
heb ook altijd begrepen dat je eigenlijk de knokkels van de wijs- en ringvinger zo ver mogelijk hoort uit te steken, bij wijze van 'ballen'.
pi_41420669
Ken.

Weet trouwens een vent (een manager) die letterlijk poep op zijn elleboog had.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_41423149
Veren in je reet is ook niet lekker. :S
  zaterdag 2 september 2006 @ 15:54:04 #18
115894 BocaDillo
kloon van anoniem
pi_41424934
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 07:00 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Ik kende hem ook.

Wat is volgens jouw dan de "normale" betekenis van een opgestoken vinger ??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')