Slijmen bij iemand met albino strontquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:51 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vraag me af wat ze dan met een wit voetje halen bedoelen
quote:
je mag het van mij noemen hoe je maar wilt, het gaat mij erom dat hiermee gesuggereerd wordt iets 'fijns' te doen bij degene bij wie je gaat slijmen... door hem dus is de aars te prakken met je arm!quote:
Je zit er compleet naast, het is figuurlijk bedoeld, dus in overdrachtelijke zin.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:05 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
indirect suggereer je dus ook dat je baas een lul is die maar wat graag in ze aars gefist wil worden, en de werknemer die een bruine arm heeft is dus het "holmaatje"van de baas
![]()
Het feit dat je baas dat toelaat zegt al genoeg over de baas en de betreffende persoon die de baas dat aandoet. Dat is mijn redenatie dan![]()
you might be on to something here...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:05 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
indirect suggereer je dus ook dat je baas een lul is die maar wat graag in ze aars gefist wil worden, en de werknemer die een bruine arm heeft is dus het "holmaatje"van de baas
![]()
Het feit dat je baas dat toelaat zegt al genoeg over de baas en de betreffende persoon die de baas dat aandoet. Dat is mijn redenatie dan![]()
Ik kende hem ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
you might be on to something here...
maar meestal is de opmerking gericht tegen degene die de baas dan in zijn hol gaat wroeten, en niet zozeer tegen de baas zelf. Daarom denk ik altijd bij mezelf: "daar moet de baas maar blij mee zijn dan..."
maar goed, je bent de eerste die de opmerking 'bruine arm halen' in deze context tenminste ként!![]()
ik kende de opgestoken middelvinger eigenlijk ook niet anders dan in die betekenis, eerlijkgezegd... maar ik zou mezelf toch niet snel als feminist zien.quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:00 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ik kende hem ook.
Maar wist je dat echte feministen een opgestoken middelvinger ook zien als een "overdrachtelijk" symbool van penetratie (of toch op zijn minst van een stijve penis)?
Dus als je als man je middelvinger opsteekt, dan ben je sexistisch volgens hen...![]()
Wat is volgens jouw dan de "normale" betekenis van een opgestoken vinger ??quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:00 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ik kende hem ook.
Maar wist je dat echte feministen een opgestoken middelvinger ook zien als een "overdrachtelijk" symbool van penetratie (of toch op zijn minst van een stijve penis)?
Dus als je als man je middelvinger opsteekt, dan ben je sexistisch volgens hen...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |