Anders volg je de raad van je sig op en ga je daar baggerenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Meid, het ís me wat.
komkommerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:21 schreef Nawien het volgende:
Na nog wat biertjes was het tijd voor de 1e groene rakker.
Schattig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:23 schreef Nawien het volgende:
Anders volg je de raad van je sig op en ga je daar baggeren![]()
Knulletje tog, een groene rakker asosieren met een komkommerquote:
Wat hebben komkommers met boerenland te maken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
Knulletje tog, een groene rakker asosieren met een komkommer![]()
Jij komt zeker uit het boerenland![]()
Het is ook Johnny Knoxville, dus ik weet niet wat je punt is behalve dat jij ook een "fout" hebt staanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is "toch", knaapje.
Sulletje, komkommers groeien natuurlijk langs de weg in de stadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:29 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Wat hebben komkommers met boerenland te maken?![]()
Spaties kunnen niet in usernames.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:30 schreef Nawien het volgende:
Het is ook Johnny Knoxville, dus ik weet niet wat je punt is behalve dat jij ook een "fout" hebt staan
Dus, dat keurt het dan goed? Dus als ik zeg dat ik geen c en h op mijn tobo heb is de schrijfwijze van tog ook getolereerd?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Spaties kunnen niet in usernames.
Behalve bij hele oude.
Kloptquote:
9/10 van de films zijn voorspellend. Maar dat maakt het niet minder leuk als je gaat kijken met je verstand op 0quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:31 schreef droks het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook best tegenvallen.Veels te voorspellend enzo.
Neen, daar je met bovenstaande post hebt aangetoond wél over voornoemde letters te beschikken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:31 schreef Nawien het volgende:
Dus, dat keurt het dan goed? Dus als ik zeg dat ik geen c en h op mijn tobo heb is de schrijfwijze van tog ook getolereerd?
Euhm Westland hoort niet bij den haag hoor als je daar op doeltquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:32 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Klopt![]()
Den Haag - boerenland - kassen - komkommers
ik snap hem![]()
Het is dan ook een hypothetische vraagstellingquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen, daar je met bovenstaande post hebt aangetoond wél over voornoemde letters te beschikken.
Feit blijft dus dat er het één en ander aan je spelling mankeert.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:34 schreef Nawien het volgende:
Het is dan ook een hypothetische vraagstelling
Gooi het maar weer op een andere boegquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Feit blijft dus dat er het één en ander aan je spelling mankeert.
Nee hoor, het gaat nog steeds over je foute spelling van "toch".quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:39 schreef Nawien het volgende:
Gooi het maar weer op een andere boeg![]()
En wat vind je van een bepaalde blauwe nissan met een plastic spoiler en 26,7 pk?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:37 schreef Camplo het volgende:
Wiet is en blijft voor stigmatiserende losers.
Oh waar heb je dan mijn "hypothetische vraagstelling" beantwoord?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat nog steeds over je foute spelling van "toch".
Oké, komt-ie:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:41 schreef Nawien het volgende:
Oh waar heb je dan mijn "hypothetische vraagstelling" beantwoord?![]()
Goed hé?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Users die een synoniem zijn geworden voor![]()
![]()
Hahah eindelijkquote:
Warcraftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:50 schreef Nawien het volgende:
Wel godverdomme, wegens extended gedingens kan ik pas om 16:00 levelen !![]()
Gemengde gevoelens. Enerzijds goed spel, anderzijds kan ik pas om 16:00 uur levelenquote:
Dat maak jij ervanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
hahah natuurlijk, ik ben weer de na-aper, omdat ik bruin ben zeker![]()
Durf je geen directe vraag te stellen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee hoor, verkapte vraagstelling![]()
15:25![]()
Jawel, maar ik wil het leuk houdenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Durf je geen directe vraag te stellen?![]()
Wat aardigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:29 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil het leuk houden![]()
Hahahaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:50 schreef Nawien het volgende:
Wel godverdomme, wegens extended gedingens kan ik pas om 16:00 levelen !![]()
<--quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Spaties kunnen niet in usernames.
Behalve bij hele oude.
Hahah, ja dat viel mij ook al op ja. Echt soms schakelen ze 3x in 10 secondenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef A_L_N_F het volgende:
ik verbaas me er telkens over hoe vaak ze schakelen in die films.
rijden ze op een recht stuk. versnelling 4 en dan hoor je de motor gieren, schakelen ze terug en dan gaan ze nog sneller.
wauw, zo'n transmissie wil ik ook
Hij is leuk, al kwam die later dan verwachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:06 schreef hetisleuk het volgende:
Op het einde komt Vin diesel opeens, in zijn oldtimer . Dus ik denk die gaan nog ff boeken, ja tog.
Maar wat doen die mofo's. Net als de motoren gieren brullen en ze weg willen rijden, komt de aftiteling
Krijg je met gedownloade versies, in de bios gaat ie dan nog een half uur verder![]()
Ja ik moet zo eten man, pestzooiquote:
Pas je wel op dat je WoW mannetje niet gekaapt wordt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:20 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja ik moet zo eten man, pestzooi![]()
Maar ik ben nog wel online hoor!
Uiteraard, Ik zit in de Inn, beetje te mediteren. Heb trouwens een undead rogue. past goed bij mijn persoon. Is heel sneaky,achterbaks en kan zakkenrollenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:21 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je WoW mannetje niet gekaapt wordt?![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
En wat vind je van een bepaalde blauwe nissan met een plastic spoiler en 26,7 pk?![]()
Doe mij maar een blowtje dan![]()
Dat meen je niet, ik versta de helft niet van wat die gasten brabbelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:17 schreef Dark_Killah het volgende:
Terraki Boys - Tokyo Drift
Goed nummer man.
Typen is niet mijn beste kant na een dag werkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:20 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja ik moet zo eten man, pestzooi![]()
Maar ik ben nog wel online hoor!
en het is uit-ge-lev-elt maar lewwelle is ook leuk
Maare jij kent dat jargon wel erg goed van de WoWer? Insider?!
Lekker gegeten jitzquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Typen is niet mijn beste kant na een dag werken![]()
En nee, geen WoW, zo diep ben ik nog niet gezonken.
Jajaja, het lijkt er inderdaad wel op![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |