pff 24 fans van tegenwoordigquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Quote die vraag ff dan, ga niet helemaal zoeken.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
waar ik nu aan zit te denken hoe wist micheal voordat hij de gevangenis in ging dat hij fibonacci`s locatie moest vinden ? weet het niet (meer)
verder vond ik zoals wel meerderen dat T-bag zijn hand wel heel snel kon gebruiken. vond ik de reddingsactie in het gerechtsgebouw wel behoorlijk slecht.
en denk ik mede doordat mahone een opname had van dat telefoon gesprek (wat niet hoort te mogen aangezien het zijn advocaat was(voor zover hun wisten)) dat mahone voor secret service werkt.
heb zin in episode 3![]()
stond anders gewoon op pagina 3quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Had al op 2 pagina's geCTRL-F'd, maar kon het niet vinden.
Michael moest in de PI komen voor z'n ontsnappingsplan, dat moest via Abruzzi. Abruzzi was in de gevangenis beland door Fibonacci. Sja, als de machtigste gevangene wat van je wilt hebben heb je zelf ook wel wat machtquote:
Hmm, iddquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
stond anders gewoon op pagina 3![]()
ow jah zo zat hetquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Michael moest in de PI komen voor z'n ontsnappingsplan, dat moest via Abruzzi. Abruzzi was in de gevangenis beland door Fibonacci. Sja, als de machtigste gevangene wat van je wilt hebben heb je zelf ook wel wat macht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my law..
En Mahone wou een afspraak maken. Als hij wil da LJ in een volwassenen gevangenis terecht komt kan hij dat ook via de telefoon regelen denk ik. Daarvoor hoef je vast geen afspraak te maken ofzo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:51 schreef truStie het volgende:
Mahone wilde die aanklager spreken om te zorgen dat lincs zoon in een volwassenen gevangenis kwam ofzo.. omdat hij niet meewerkte.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:30 schreef Crane. het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op zondag 3 september 2006 00:19 schreef droks het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou Cheque nooit overkomen hé...quote:
http://www.kiefer-rocks.com/media/sounds/tell_me_where_the_bomb_is.wavquote:Op zondag 3 september 2006 00:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat zou Cheque nooit overkomen hé...
'Millions of people will die, so tell me where the bomb is'![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 01:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://www.kiefer-rocks.com/media/sounds/tell_me_where_the_bomb_is.wav
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb ik gemist?Lo que no se ve es lo que cuenta.
Komende donderdag wordt episode 16, seizoen 1 had 22 afleveringen dus tel maar na.quote:Op zondag 3 september 2006 12:14 schreef edje34 het volgende:
Wanneer komt seizoen 2 in Nederland op tv??
Geen ideequote:Op zondag 3 september 2006 12:26 schreef edje34 het volgende:
Maar gaan ze dat dit jaar nog uitzennden??
of wachten ze een paar maanden?
Er loopt ook een NL topic over deze serie, zoek die eens op.quote:Op zondag 3 september 2006 12:14 schreef edje34 het volgende:
Wanneer komt seizoen 2 in Nederland op tv??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |