Als ik vrij was dan was ik gewoon opgebleven. Het wordt dus helaas na school kijken.quote:Op maandag 4 september 2006 08:54 schreef Crane. het volgende:
Gaan jullie serieus snachts wachten op een prisonbreak aflevering terwijl jullie de volgende dag naar school/werk moeten? of zijn jullie allemaal werkloze bijstands schrapers?
Of jullie zijn natuurlijk allemaal noord-nederland bewoners want volgensmij zijn de scholen daar nog niet begonnen
ik log op mijn werk in op mijn PC en download hem via usenet par check en eventueel repair en dan uitpakken. als ik dan thuis kom kijkenquote:Op maandag 4 september 2006 08:54 schreef Crane. het volgende:
Gaan jullie serieus snachts wachten op een prisonbreak aflevering terwijl jullie de volgende dag naar school/werk moeten? of zijn jullie allemaal werkloze bijstands schrapers?
Of jullie zijn natuurlijk allemaal noord-nederland bewoners want volgensmij zijn de scholen daar nog niet begonnen
ik ongeveer hetzelfde, alleen ik kijk em dan onderweg in de trein op mijn pspquote:Op maandag 4 september 2006 11:40 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik log op mijn werk in op mijn PC en download hem via usenet par check en eventueel repair en dan uitpakken. als ik dan thuis kom kijken![]()
Daar zijn die RSS feeds en notifiers enzo nou voorquote:Op maandag 4 september 2006 14:37 schreef Crane. het volgende:
ik ga echt niet tot midden in de nacht wachten en f5 blijven drukken totdat ie in de dowload list verschijnt hoor
ik heb niks nageaapt. als het zo weinig boeit moet je er ook niet over replyen. en dat doe je dus wel, oftewel je wilt wat bewijzen..quote:Op maandag 4 september 2006 15:01 schreef Waltero het volgende:
@ crane, na-aper met de tekst onder je naam, die had ik eerst ook!! maar ach boeie..
Vanacht/morgenvroeg is het weer zover
klopt... dat ik origineel benquote:Op maandag 4 september 2006 15:20 schreef Crane. het volgende:
[..]
ik heb niks nageaapt. als het zo weinig boeit moet je er ook niet over replyen. en dat doe je dus wel, oftewel je wilt wat bewijzen..
Grappig, ik zit gewoon op MBO opleidingquote:Op maandag 4 september 2006 10:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De helft hier is studenten hè. Die kunnen wel een college skippen of vlak ná 't college meteen kijken
quote:Op maandag 4 september 2006 15:41 schreef Crane. het volgende:
Nou jongens, nu weten we het.. Waltero is origineel![]()
Hoe heb jij de afgelopen zomer overleefd?quote:Op maandag 4 september 2006 15:59 schreef Crane. het volgende:
Balen datk morge pas na school PB kan kijken, ik ben gewend sochtends te kijken dus denk datk morgen een soort jetlag krijg alleen dan ivm prisonbreak. een soort stoornis in mn routinegedrag![]()
beter kan ik 't niet uitleggen
zomerslaapquote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hoe heb jij de afgelopen zomer overleefd?![]()
Dat is best een naaistreekquote:Op maandag 4 september 2006 18:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Moet 12:30 beginnen....eerst opstaan, torrentje starten, 40 minuten wachten, pb kijken, naar school
Dat je geen echte PB fan bent, want die staat dan 5 uur op om vervolgens met eenquote:Op maandag 4 september 2006 18:08 schreef Crane. het volgende:
[..]
Dat is best een naaistreek
Eerst opstaan (6:30), ontbijten, de download starten en daarna naar school in utrecht. Daarna terug naar huis (inmiddels 16:45), werken en DAARNA pas PB kijken of eigenlijk huiswerk maken maar PB gaat dan toch echt voor![]()
![]()
Dus wat hebben jullie geleerd van mijn leven?
Ik ben wel een echte PB fan. Maar als ik om 4/5 uur op sta is de rest van mn week verkloot omdat ik uit mn ritme ben. en geloof me, ik heb ervaring.quote:Op maandag 4 september 2006 18:11 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat je geen echte PB fan bent, want die staat dan 5 uur op om vervolgens met eengevoel naar school c.q. werk te gaan
![]()
Nou inderdaad... wat een onzin zeg. Dat als je hem meteen kijkt je een grotere fan bent ofzo...quote:Op maandag 4 september 2006 19:00 schreef Sethje het volgende:
Lekker boeiend wanneer je het kijkt...
Torrentjequote:Op maandag 4 september 2006 18:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Moet 12:30 beginnen....eerst opstaan, torrentje starten, 40 minuten wachten, pb kijken, naar school
Nee traag is het echt niet. Meestal heb ik em hier binnen in een half uur. En als je niet weet hoe nieuwsgroepen werkt.. tja.quote:Op maandag 4 september 2006 19:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Torrentje. Keitraag is dat, en dan heb je 9 van de 10 keer een lelijke lage resolutie
.
Okee, ik raad je aan het wel uit te zoeken. Ik heb in 20 minuten een versie met veel betere kwaliteitquote:Op maandag 4 september 2006 19:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee traag is het echt niet. Meestal heb ik em hier binnen in een half uur. En als je niet weet hoe nieuwsgroepen werkt.. tja.
Nieuwsgroepenquote:Op maandag 4 september 2006 19:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee traag is het echt niet. Meestal heb ik em hier binnen in een half uur. En als je niet weet hoe nieuwsgroepen werkt.. tja.
Heb een keer een poging gedaan, maar veel te ondoorzichtig allemaal (weet niet waar te beginnen).quote:Op maandag 4 september 2006 19:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Okee, ik raad je aan het wel uit te zoeken. Ik heb in 20 minuten een versie met veel betere kwaliteit.
Als niet weet waar je het over hebt, dan zou ik je adviseren om er ook geen domme opmerkingen over te makenquote:Op maandag 4 september 2006 19:32 schreef Merkie het volgende:
Torrentje. Keitraag is dat, en dan heb je 9 van de 10 keer een lelijke lage resolutie
.
Beetje offtopic, maar is zoiets ook in elkaar te zetten voor utorrent?quote:Op maandag 4 september 2006 14:53 schreef Miguel het volgende:
[..]
Daar zijn die RSS feeds en notifiers enzo nou voor![]()
Torrent is zeker niet traag, moet je wel alleen de juiste sites vinden (private trackers). En als je op goede sites zit heb je gewoon de scene versies. Dus ook die HD versies. Wordt alleen later gereleasd.quote:Op maandag 4 september 2006 19:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde releases op torrentsites (vaak eerder) en usenet hoor. En ja usenet gaat vaak/altijd full speed.quote:Op maandag 4 september 2006 19:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Okee, ik raad je aan het wel uit te zoeken. Ik heb in 20 minuten een versie met veel betere kwaliteit.
2, van8 komt de 3dequote:Op maandag 4 september 2006 21:59 schreef Gremen het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er nu al geweest 2 of 3?
mzzlquote:
Laai de discussie weer ff op, gozertquote:Op maandag 4 september 2006 22:52 schreef 2Drix het volgende:
hehe voor de mensen die zeiken over wie hem het snelst heeft gezien:
via deze site heb je een live stream van Fox,kan je hem meteen zien in kutkwaliteit![]()
http://www.viidoo.com/en/index.html > bij de channel list onder General
Ik stop hem juistquote:Op maandag 4 september 2006 23:34 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Laai de discussie weer ff op, gozert![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 23:39 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Ik stop hem juist![]()
nu hoeft niemand meer stoer te doen hoe vroeg hij hem wel niet heeft gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |