Ze hebben ook voor seizoen 3 getekend !quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:04 schreef Smart-Einstein het volgende:
Zou er ook nog een derde seizoen komen? ergens hoop ik van niet, dat zou het verhaal niet "toelaten"
Mooi, ik teken ook voor meer prison break, zolang het verhaal mooi blijft (wat ik in s2 ZEKER nog wel vind) blijf ik kijken ookal komen er 10 seizoenen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:31 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ze hebben ook voor seizoen 3 getekend !
ja, dat hoeft denk ik nog niet direct te zegegn dat er ook een seizoen 3 komt hé.... gewoon dat ze die gasten kunne gebruiken als het nodig is, anders niet.....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:31 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ze hebben ook voor seizoen 3 getekend !
hahaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
Stond vandaag nog een stukje in de Sp!ts over Prison Break, dat er wegens succes van seizoen 1 een seizoen 2 gemaakt was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:54 schreef Waltero het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:57 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]Daar dacht ik ook aan ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
Nee, ze is 23 en in die film speelt Holly Hunter...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:11 schreef tonks het volgende:
holly valance is toch die chick van thirteen?
Australie volgens mij en ook bekend van o.a. Neighbours.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:17 schreef Rossdale het volgende:
Holly Valance is een B-zangeresje uit Engeland dacht ik.
Dat meisje keek wel alsof ze tweener herkendequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:10 schreef Un4 het volgende:
[..]
Australie volgens mij en ook bekend van o.a. Neighbours.
Btw, beetje sneu al die mensen die niet tegen wat onderbouwde kritiek op "hun" serie krijgen. Daar is zo'n topic toch voor? Of mag je hier alleen de verstokte fanboy uithangen?
Ben nog wel benieuwd naar aflevering drie. Het (voorlopig) eruithalen van die conspiracy verhaallijn is wel een goede zet geweest, dat had de vaart er helemaal uitgehaald. Ben ook wel benieuwd wat Tweener met dat arme meisje gaat uitspoken..
Volgens mij keek zo zo door dat stomme verhaal wat ie ophing in die "slang" van hem.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:26 schreef nubie het volgende:
[..]
Dat meisje keek wel alsof ze tweener herkende
Tweener is ook niet bepaald een bad-guy hoor, net als linc en michael. Gewoon een onzeker patsertje wat net het verkeerde spul gejat had. Ik vind hem de minst interessante ex-gevangene eigenlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:13 schreef Lief-visje het volgende:
Tweener gaat volgens mij nog gekke dingen uit halen !!
maar wel een van de leukste.. yo!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tweener is ook niet bepaald een bad-guy hoor, net als linc en michael. Gewoon een onzeker patsertje wat net het verkeerde spul gejat had. Ik vind hem de minst interessante ex-gevangene eigenlijk.
Nee, ze vertrouwde het niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:26 schreef nubie het volgende:
[..]
Dat meisje keek wel alsof ze tweener herkende
Niet met het einde van seizoen 1. Want we moeten ook natuurlijk zien hoe ze in Panama komen, dus eigenlijk is seizoen 2 onmisbaar imo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:23 schreef kodama het volgende:
als we met z'n allen massaal blijven kijken, plakken ze er ook wel een season 3 aan natuurlijk.... season 2 was niet eens gepland... :S en was dat ook maar zo gebleven...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:57 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love this city
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |