echt nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:35 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal eens met Milica en Janine trouwens.
Klopt ook, maar dat ze overal buiten worden gehouden is idd te zot voor woorden. Zeker Janine, want die stoort zich er blijkbaar enorm aan. Maar Janine is zich aan het inhouden de laatste tijd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:36 schreef the_hunter het volgende:
Dan moeten ze naar die groep gaan en zeggen wat ze vinden!
Lijkt me mooi als ze alles opkropt en dan ineens alles eruit gooit. Dan krijgen we écht vuurwerkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt ook, maar dat ze overal buiten worden gehouden is idd te zot voor woorden. Zeker Janine, want die stoort zich er blijkbaar enorm aan. Maar Janine is zich aan het inhouden de laatste tijd.
En hij is niet zo goed in dingen onthouden. Goh...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:38 schreef BONG4002 het volgende:
Marcel heeft een benauwd gevoel dat het een pittige Weekopdracht wordt
Tattoo boy gelukkig welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:39 schreef Terreros85 het volgende:
de kampergroep is niet zo heel slim![]()
![]()
Ik heb mijn geluid uit staan op de streams, dus ik hoor het niet. Maar dat vind ik wel een mooie hahaha. Hoe leuk ik Milica ook vind. Slim kan je haar nooit vindenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:39 schreef Hertenkamp het volgende:
(lacht) Milica hoopt dat de weekopdracht iets met "denkwerk" is
understatementquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:39 schreef Terreros85 het volgende:
de kampergroep is niet zo heel slim![]()
![]()
Ach ja, dat riepen ze vorig jaar ook massaal over Lieske.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:40 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik heb mijn geluid uit staan op de streams, dus ik hoor het niet. Maar dat vind ik wel een mooie hahaha. Hoe leuk ik Milica ook vind. Slim kan je haar nooit vinden
Die zou wel super zijn jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar wat ik niet snap, hoe kunnen ze nu al met de bestelling bezig zijn?
Dat kan toch ná het behalen van een weekopdracht?
Leuke weekopdracht. Als ze willen bestellen....
TRING TRING TRING..... hotline....
"Ga zelf vrijwillig het huis uit en de rest mag dan boodschappen doen óf kies een ander en een week op rantsoen... Je hebt een uur de tijd...."
En die bleek achteraf briljant te zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja, dat riepen ze vorig jaar ook massaal over Lieske.
Is niet echt veel voor 15 mensen, is minder dan een halve liter per persoon per dag. Ze gebruiken het voor koffie, cornflakes, bij het eten en voor warme melk 's avonds.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:40 schreef mazaru het volgende:
40 pakken melk!
Ik weet het. Maar heb je Milica wel eens uit haar ogen zien kijken? En ik heb haar ook nog op niets intelligents kunnen betrappenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar als je blond bent en niet met alles zo heel serieus bezig bent, dan word je hier meteen als 'dom' bestempeld. Beetje overdreven als je het mij vraagt. Komt nog bij dat ik intelligentie geen graadmeter vind of iemand leuk is of niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:44 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar heb je Milica wel eens uit haar ogen zien kijken? En ik heb haar ook nog op niets intelligents kunnen betrappen
Voor haar zal het dan iets worden als: Dokter Schumacher implanteert een siliconenborst van 100 cc en 110 cc. Die van 110 loopt voor 3/4 leeg. Hoeveel blijft er nog over?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:40 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik heb mijn geluid uit staan op de streams, dus ik hoor het niet. Maar dat vind ik wel een mooie hahaha. Hoe leuk ik Milica ook vind. Slim kan je haar nooit vinden
Lieske was echt veeeeel leukerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beter lezen Scan. Ik vind Milica erg leuk. Maar ik denk niet dat ze erg slim is. Verder heeft het niks met elkaar te maken. Dat beweer ik verder ook nergens.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar als je blond bent en niet met alles zo heel serieus bezig bent, dan word je hier meteen als 'dom' bestempeld. Beetje overdreven als je het mij vraagt. Komt nog bij dat ik intelligentie geen graadmeter vind of iemand leuk is of niet.
Als de verveling heerst in het huis moet je je toch ergens druk om makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:46 schreef bloodymary het volgende:
Ik snap niet dat ze het altijd zo belangrijk vinden wat er besteld wordt qua eten. Dat er drank komt lijkt me ook wel belangrijk, maar wat kan mij het nou schelen of er pindakaas is of stroop. Wat kunnen sommigen zich daar toch druk om maken zeg. LIjken me echt van die mensen die in het buitenland kroketten gaan eten bij Ome Toon.
Weet ik, maar ik had het ook niet over jou. Was een opmerking in het algemeen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Beter lezen Scan. Ik vind Milica erg leuk. Maar ik denk niet dat ze erg slim is. Verder heeft het niks met elkaar te maken. Dat beweer ik verder ook nergens.
Ok dan is het goedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik had het ook niet over jou. Was een opmerking in het algemeen.
hij ligt na te denkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:50 schreef Snoet123 het volgende:
Wat ligt Semih daar nu voor mummie te spelen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |