Maar dan krijg je accuut een slappe... of zoietsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:31 schreef NanKing het volgende:
Als het ooit gebeurt zal ik aan je denken!.
In ieder geval de slappe lach denk ik....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar dan krijg je accuut een slappe... of zoiets
Ik ben echt te visueel ingesteldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:36 schreef maedel het volgende:
[..]
In ieder geval de slappe lach denk ik....
*pok* "oh sorry"
![]()
Ik zit er zelf ook nog steeds om te lachenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben echt te visueel ingesteld.
Ja, nou, inmiddels ben ik wel uitgelachen hoor....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zit er zelf ook nog steeds om te lachen![]()
ja dit doet een mens goedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar dan krijg je accuut een slappe... of zoiets
Nja, *is even bezigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, nou, inmiddels ben ik wel uitgelachen hoor....![]()
"Butje"?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:01 schreef maedel het volgende:
Stroekie, heb jij wel eens van Butje de Reus gehoord?
Is serieus hoorquote:
Nee that doesn't ring a bellquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:01 schreef maedel het volgende:
Stroekie, heb jij wel eens van Butje de Reus gehoord?
"Butje" is een scheldwoord hier in Groningen. (zoals mongool; de geestelijk gehandicapte kinderen hier in de stad gingen vroeger naar een opvang/school in de butjesstraat)quote:
Ja, is een Ossische website, en hi-la-risch kan ik wel zeggen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee that doesn't ring a bell![]()
maar vertel eens verder, want zo'n naam maakt wel nieuwsgierig
"gaat klaar zitten en is een en al oor"![]()
ik mag daar van mijn baas niet kijkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, is een Ossische website, en hi-la-risch kan ik wel zeggen...
maar, hij doet het niet nu![]()
www.butjedereus.nl
Ik heb ook forbidden staan, en ik zit thuis.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mag daar van mijn baas niet kijken
er komt forbidden te staan als ik hier nu op me werk ga kijken
zal vanavond thuis nog eens een blik werpen
via google wel een paar links maar nergens iets dat echt verder gaatquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb ook forbidden staan, en ik zit thuis.
Volgens mij "doet 'ie' het niet"
tadadaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't moestlesbeau c'estbeau
Het is geen, GS hier hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeau, zeau, chique benaming veur zeau'n topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |