Prachtige vent blijft dat tochquote:Op woensdag 6 september 2006 15:13 schreef Tain het volgende:
Kutaragi doubts any "serious damage" to PS3 business.
Nee gewoon omdat ie zo'n complete over the top zelfvertrouwen heeft. Hij zou nog zonder blikken of blozen verkondigen dat hij mensen voor drieduizend euro in hun kont zou nemen, ware het niet dat hij de overweldigende vraag van de halve wereldbevolking niet aankan.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ja komt omdat die !@##@! er niet op hoeft te wachten jah![]()
![]()
Voor jezelf misschien niet, nee.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:23 schreef P-Style het volgende:
Nou was ik toch al niet van plan om er al een te kopen bij de launch in November
Ik geloof er niks van. Ik denk ook niet dat de voeding in de Amerikaanse PS3 zowel 110v als 230v aankan en bovendien zit je dan ook nog met de Amerikaanse DVD en BD-video regio's. Niet echt klantvriendelijk.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
pikte dit op van een ander forum
""
Ik heb een kleine fout in jullie bron ontdekt ps3focus-leden: de ps3 zal pas in maart te verkrijgen zijn, als je hem niet gepre-orded hebt.
pre-orders krijgen ze wel via Amerikaans filialen die ze zenden naar Engelse en dan zo naar ons.
(kheb al een mailtje gekregen van game mania dat ik me geen zorgen hoef te maken en hem dus 17 nov. kan gaan ophalen)
""
in hoeverre kan dit de waarheid zijn?lijkt me een beetje onlogisch, alhoewel ik heel erg hoop dat het waar kan zijn
![]()
Nee hoor, alleen Sonybots vinden het lekker en kopen alsnog een Ps3 bij de launch.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:11 schreef Snever het volgende:
Fuck the playstation 3
Sony naait ons hard in onze arses en wij vinden het lekker![]()
Wat moet ik met een xbox?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:37 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 Premium deze week 375 euro bij de MediaMarkt jongens
Je verwonderen waar de echt goede spellen zijn, een jaar nadat ie uitgekomen is, natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Je verwonderen waar de echt goede spellen zijn, een jaar nadat ie uitgekomen is, natuurlijk.
Als je ze vind moet je het zeggen.... Ik mis ze blijkbaar telkens.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:13 schreef Panick het volgende:
[..].
Ja, verschikkelijk al die goeie spellen..
SRSLY:quote:Op woensdag 6 september 2006 19:13 schreef Panick het volgende:
[..].
Ja, verschikkelijk al die goeie spellen..
Daar stop ik met lezen... Er zijn teveel van dit soort wanargumenten gebruikt om de "coolheid" van grotenmensen games uit te leggen op het forum.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:30 schreef twi het volgende:
Wat een onzin over die PC games. Het is een game, ze werken goed op een console. Dat ze niet van die bling bling vrolijke primaire kleurtjes hebben wil niet zeggen dat het geen console games zijn. Prey is een shooter, shooters zijn console games. Call of Duty is een shooter, shooters zijn console games. Oblivion is een RPG, RPG's zijn perfect voor consoles.
Zo kun je alle games wel toeschrijven tot PC games. Waarom is Ghost Recon er dan bijvoorbeeld geen? Is ook als PC game gestart. Dead or Alive, da's echt geen Xbox game, dat is een PSX game!
De wanargumenten begonnen al bij speknek, dus ik dacht me even van soortgelijke argumenten te voorzien.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:33 schreef BMH het volgende:
Daar stop ik met lezen... Er zijn teveel van dit soort wanargumenten gebruikt om de "coolheid" van grotenmensen games uit te leggen op het forum.
IMO is er nog geen killer app of uitstekende game op de 360.. Er zijn een hoop leuke titels maar toch voelen ze haast allemaal gerusht, buggy of hebben ze ernstige framerate problemen.
Rustig maar, we hebben net bijna een half jaar extra gekregen om deze topicreeks te vullen met PS3 berichten, dus een handvol offtopic berichten kunnen daar ook nog wel bij.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:39 schreef Erwtensoep het volgende:
dit is het ps3 topic.
Gta4, Fifa 2007, Pes6, Gears of War, Oblivion, Saints Row, Dead Rising, Lost Planet?quote:
PC games kan ik niet op mn TV spelen.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:24 schreef speknek het volgende:
[..]
SRSLY:
Elder Scrolls IV: Oblivion, 9.3 <-- PC game
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 9.2 <-- Leuk. Maar het moet je wel liggen.
Prey 9.0 <-- PC game
Dead or Alive 4 9.0 <-- Mwah.
Call of Duty 2 9.0 <-- PC game
En GRAW is geen systemseller.
Ik bedoelde dat het niet de aankoop van een xbox360 verantwoord (mits je natuurlijk een aardige pc hebt). Ik vind spellen ook leuker om op de console te spelen dan op de pc, maar niet 400 euro leukerquote:Op woensdag 6 september 2006 19:38 schreef twi het volgende:
Mijn punt is alleen dat het onzin is om games als CoD, Prey en Oblivion per definitie PC games te noemen. Het zijn geen killer apps, maar wel games die het verdomd makkelijk maken om iemand die een X360 overweegt aan te schaffen over de streep te trekken. Als consolegame, ja.
Misschien dat ze ook een beetje naar de 360 verkopen hebben gekeken en daar hoeven ze in Japan niets voor te vrezen...quote:Op woensdag 6 september 2006 19:27 schreef Erwtensoep het volgende:
400.000 in Amerika en 100.000 in Japan? Waarom die verdeling?
Playstation is veel groter in Japan dan in Amerika.
Me vader begon er ook al over want een kennis had de ps3 gepreorderd en die schijnt hem gewoon nog in november te krijgen.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
pikte dit op van een ander forum
""
Ik heb een kleine fout in jullie bron ontdekt ps3focus-leden: de ps3 zal pas in maart te verkrijgen zijn, als je hem niet gepre-orded hebt.
pre-orders krijgen ze wel via Amerikaans filialen die ze zenden naar Engelse en dan zo naar ons.
(kheb al een mailtje gekregen van game mania dat ik me geen zorgen hoef te maken en hem dus 17 nov. kan gaan ophalen)
""
in hoeverre kan dit de waarheid zijn?lijkt me een beetje onlogisch, alhoewel ik heel erg hoop dat het waar kan zijn
![]()
Now on XBOX360quote:Op woensdag 6 september 2006 20:33 schreef SToRM81 het volgende:
Hmmm...ik ben benieuwd wat we hier te zien gaan krijgen over 2 dagen![]()
http://www.capcom.co.jp/devil4/
weet je wat nog het ergste is? Er waren tijdens de launch bijna twee keer zoveel Xbox 360-consoles in Japan: 160.000... En Sony denkt met 100.000 consoles genoeg te hebbenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:16 schreef SToRM81 het volgende:
Ik vind het wel vaag dat de launch in de VS 6 dagen na Japan komt en dat Europa 4 maanden moet wachten en dat ook nogeens terwijl ze zeggen een maand vertraging te hebben![]()
aankondiging DMC4 voor de Xbox 360quote:Op woensdag 6 september 2006 20:33 schreef SToRM81 het volgende:
Hmmm...ik ben benieuwd wat we hier te zien gaan krijgen over 2 dagen![]()
http://www.capcom.co.jp/devil4/
GTA4 is nog lang niet uit. FIFA en PES interesseren me weinig tot niets en daarnaast zijn de oudere versies vaak net zo leuk om even te spelen. Saints Row is een slap aftreksel van GTA, dus dan speel ik liever de oude GTA's op de PS2, Dead Rising ken ik niet en dat zal zo z'n redenen hebben, net als bij Lost Planet. Oblivion kan ik ook prima op de pc spelen als ik dat al zou willen.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gta4, Fifa 2007, Pes6, Gears of War, Oblivion, Saints Row, Dead Rising, Lost Planet?
als dat geen topgames zijn weet ik het ook niet meer![]()
Gears of War, Next Gen Splinter Cell, Mass Effect en verder gelden jouw argumenten net zo goed voor de meeste PS3 games.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:27 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
GTA4 is nog lang niet uit. FIFA en PES interesseren me weinig tot niets en daarnaast zijn de oudere versies vaak net zo leuk om even te spelen. Saints Row is een slap aftreksel van GTA, dus dan speel ik liever de oude GTA's op de PS2, Dead Rising ken ik niet en dat zal zo z'n redenen hebben, net als bij Lost Planet. Oblivion kan ik ook prima op de pc spelen als ik dat al zou willen.
Dus...![]()
Saint's Row: 83.9%quote:Op woensdag 6 september 2006 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
Een slap aftreksel..volgen vele beter dan GTA maar oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |