Dat wordt dus iets meer dan de voorspelde helftquote:gamesindustry.biz: Sony may be forced to drastically cut its PS3 unit shipments for the launch of the console in November, due to a shortage of blue laser diodes.
The manufacturing arm of Sony has reportedly suspended shipment of the diodes to its customers making HD-DVD and Blu-Ray movie players, in order to use them in the construction of its own PlayStation 3.
Manufacturers of blue laser diodes, which feature in the optical drives of HD-DVD and Blu-Ray players, have been unable to improve yield rates, according to a report on DigiTimes. This has led to the shortage of diodes, with the supply not expected to be back on track until Spring 2007.
Kaz Hirai, president and CEO of Sony Computer Entertainment America recently clarified that the company hopes to ship two million units of the PlayStation 3 worldwide for the console launch, with a further two million due by the end of the year.
Lijkt mij dat ze dan 1 launch moeten skippen. Anders hebben ze veeeel te weinig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:13 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Dat wordt dus iets meer dan de voorspelde helft.
PS3 natuurlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:24 schreef Badabingea het volgende:
Xbox360 of PS3?
Dillemma. Ik weet het niet.
Meer zweetquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:29 schreef Badabingea het volgende:
Dat ziet er goed uit. Zijn er dingen die de ps3 beter doet dan de Xbox?
Ze hebben dan ook wel een stuk langer aan deze versie kunnen werken.quote:
X360 natuurlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:24 schreef Badabingea het volgende:
Xbox360 of PS3?
Dan zou je er eigenlijk een moeten kopen en gelijk weer verkopen zodra ze uitverkocht zijn. Dubbele waarde ervoor vragen enzo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:13 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Dat wordt dus iets meer dan de voorspelde helft.
En zelfs dat boeit eigenlijk niet om een keuze te maken welke console je gaat aanschaffen. Gewoon naar de aangekondigde spellen kijken en daar je beslissing op baserenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:13 schreef SToRM81 het volgende:
dan zul je zien waartoe de PS3 in staat is![]()
Precies, ik zie welke spellen er zijn aangekondigd en dan weet ik dat ik er een wil hebben. En bij de TGS zie je ook nog lang niet waartoe de PS3 instaat is. Dat zie je pas over een jaar of 2 a 3.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:15 schreef Tain het volgende:
[..]
En zelfs dat boeit eigenlijk niet om een keuze te maken welke console je gaat aanschaffen. Gewoon naar de aangekondigde spellen kijken en daar je beslissing op baseren
Fixed.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:25 schreef Diablos79 het volgende:
Dat zie je pas over een jaar of 2 a 3. nooit
Ik denk dat dat wel mee zal vallen, ze hebben de 360 dev kit toch eerder gekregen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:07 schreef Panick het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook wel een stuk langer aan deze versie kunnen werken..
Toppers? Is dat niet een beeeeeeeeeeeetje voorbarig?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:43 schreef SToRM81 het volgende:
Ik bedoelde dat we op de TGS eindelijk echte ingame beelden van toppers als Lair en Heavenly Sword (en Killzone) te zien zullen krijgen
Bij de PS2 weet je het nu nog steeds nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:36 schreef Diablos79 het volgende:
Waarom nooit?
Omdat de generatie eindigt voordat men het volledige potentieel uit een console haalt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:36 schreef Diablos79 het volgende:
Waarom nooit?
Killzonequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:43 schreef SToRM81 het volgende:
Ik bedoelde dat we op de TGS eindelijk echte ingame beelden van toppers als Lair en Heavenly Sword (en Killzone) te zien zullen krijgen
volgens mij ziet dit er hetzelfde uit als de 360, Gewoon heeeel erg mooiquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:07 schreef Panick het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook wel een stuk langer aan deze versie kunnen werken..
Mja, ik vraag me echt af of je het verschil ingame tussen een ps3 en een 360 nog kan zien op een niet HD-tv. En zelfs dan is de graphics kwaliteit al zover dat het verschillen in de marge zullen zijn denk ik. Mischien kan de ps3 door zijn grotere werkkracht net iets betere AI afleveren of net iets meer mannetjes op het scherm produceren, maar denk dat dat ook te verwaarlozen is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:15 schreef Tain het volgende:
[..]
En zelfs dat boeit eigenlijk niet om een keuze te maken welke console je gaat aanschaffen. Gewoon naar de aangekondigde spellen kijken en daar je beslissing op baseren
Spellen die waarschijnlijk toch wel enigzins een beetje leuk kunnen blijken te zijn om te spelen, zo beter?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:01 schreef Panick het volgende:
[..]
Toppers? Is dat niet een beeeeeeeeeeeetje voorbarig?.
Das nogal een verschil met topper he?quote:Op zondag 3 september 2006 10:32 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Spellen die waarschijnlijk toch wel enigzins een beetje leuk kunnen blijken te zijn om te spelen, zo beter?![]()
Je kunt niet ontkennen dat dat titels zijn waar men veel van verwacht, dus daarom noem ik het toppers.
Van GoW op de 360 wordt dat nu toch ook al overal gezegd, terwijl dat ook net zo goed een baggerspel kan zijn (ik verwacht van niet, maar toch...)
Hangt er van af hoe dik je portemonnaie is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:24 schreef Badabingea het volgende:
Xbox360 of PS3?
Zou jij ze alle2 nemen dan?quote:Op zondag 3 september 2006 22:42 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe dik je portemonnaie is.
Om te laten zien hoe de Sony PS3 / Nintendo Wii er uit ziet op de TGS. Dit zijn waarschijnlijk de demo-pods.quote:
Jij zou um toch van je vriendin krijgen?quote:Op maandag 4 september 2006 17:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
*check
+ ¤ 700 prijs ingecalculeerd
*check![]()
Ah, je hebt dus toestemming om um van je eigen geld te kopenquote:Op maandag 4 september 2006 17:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ja "krijgen" staat synoniem voor zelf kopen, aangezien ik samen woon![]()
dus op het eind komt het erop neer dat ik hem alsnog zelf betaal![]()
![]()
Waarom haal je een Ps3?quote:Op maandag 4 september 2006 17:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ja "krijgen" staat synoniem voor zelf kopen, aangezien ik samen woon![]()
dus op het eind komt het erop neer dat ik hem alsnog zelf betaal![]()
![]()
Nintendo is altijd het net niet weer je wel voor mijn idee. En voor mijn idee is het meer voor de jongere garde met die spellen. En de "echte" toffe games spelen altijd beter op PS3 en Xbox360.quote:Op maandag 4 september 2006 18:36 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Mits ik het geld heb.![]()
Maar dat heb ik niet, eerst maar een Wii.![]()
Ik ga niet in discussie.quote:Op maandag 4 september 2006 18:37 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nintendo is altijd het net niet weer je wel voor mijn idee. En voor mijn idee is het meer voor de jongere garde met die spellen. En de "echte" toffe games spelen altijd beter op PS3 en Xbox360.
Mening he.quote:Op maandag 4 september 2006 18:39 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ik ga niet in discussie.![]()
(Niet dat ik vijandig wil doen, ofzo)
Kijk, als nou meer mensen zo doen!quote:Op maandag 4 september 2006 18:39 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Mening he.
Jij kan er anders over denken, ook goed![]()
![]()
Jij bent een pastoor, dus wat jij zegt moet ik maar naar luisterenquote:Op maandag 4 september 2006 18:40 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Kijk, als nou meer mensen zo doen!![]()
Ik hoor nog wel vaak op middelbare scholen dat Nintendo kiddy is enzo, misschien is dat wel zo. Maar die kinders kunnen dan niet accepteren dat ik een andere mening heb.![]()
tja zelfde reden waarom ik een ps2 + psp kochtquote:
Hehe ok, sounds about right ^^.quote:Op maandag 4 september 2006 19:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
tja zelfde reden waarom ik een ps2 + psp kocht
voor de games, graphics ,vermaak , totaal plaatje![]()
En omdat sony me gewoon meer aanspreekt, dan microsoft of nintendo
Niet te vergeten dat ik vroeger de nes,snes & N64 heb gehad , naar volle tevredenheid
Maar daarna heeft the big N me niet meer kunnen bekoren, en ben ik overgestapt naar Sony![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |