bron? want dan wordt het echt ziekelijk gewoonquote:Op donderdag 7 september 2006 08:41 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee, er wordt al weer gesproken over mei 2007
Ja, dat zal idd nog erger worden als met de 360, echt belachelijk is dat dat mensen dat doen uberhauptquote:Op donderdag 7 september 2006 09:19 schreef ethiraseth het volgende:
De mensen die in Amerika/Japan een ps3 krijgen op launchday worden rijk. Die kunnen het ding waarschijnlijk voor 2-4x de waarde op ebay verkopen.![]()
100.000 beschikbaar voor heel Japan. Wat een grap.![]()
Ik vind het ook vreemd hoor. Ik ben groot genoeg een fan om 600 Euro te betalen voor een launch PS3 als ik het makkelijk kon missen, maar er zijn toch grenzen. Waarom zou je 2500 Euro betalen om een stel middelmatige launchtitels te spelen terwijl je een maand of twee later de console voor de gewone winkelprijs kan kopen?quote:Op donderdag 7 september 2006 09:33 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ja, dat zal idd nog erger worden als met de 360, echt belachelijk is dat dat mensen dat doen uberhaupt
Omdat sommige mensen 2500 euro kunnen missen als wij 2.50.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd hoor. Ik ben groot genoeg een fan om 600 Euro te betalen voor een launch PS3 als ik het makkelijk kon missen, maar er zijn toch grenzen. Waarom zou je 2500 Euro betalen om een stel middelmatige launchtitels te spelen terwijl je een maand of twee later de console voor de gewone winkelprijs kan kopen?
kan er nu ook wel bij...quote:Gisteren schreven we nog dat de Playstation 3 pas in maart volgend jaar in de Europese winkelschappen te vinden zal zijn, maar nu heeft Sony bovendien aangegeven dat die rekken niet bijster groot zullen hoeven te zijn. Hoewel het bedrijf gisteren zijn verwachte verkoopcijfers voor het boekjaar 2007 niet naar beneden bijstelde, is nu bekend geraakt dat het niet de geplande twee miljoen exemplaren beschikbaar zal hebben bij de lancering. In november van dit jaar, wanneer de console in Amerika en Japan op de markt komt, zullen voor deze markten respectievelijk slechts vierhonderdduizend en honderdduizend spelcomputers beschikbaar zijn. Door problemen bij de productie van de nodige Blu-ray-drives, zal Sony niet in staat zijn meer dan een half miljoen Playstations op tijd te produceren. In het kalenderjaar 2006 verwacht Sony dan ook slechts twee miljoen consoles te verkopen, in plaats van de eerder aangekondigde vier miljoen. Opvallend is dat Ken Kuratagi, directeur van Sony Computer Entertainment, stelt dat de productiecapaciteit 'slechts' met één miljoen stuks verminderd is, in plaats van anderhalf miljoen, door de leveringsproblemen van de Blu-ray-drives.
Ten tijde van de Xbox 360-lancering vonden er overigens verschillende roofovervallen plaats om een console te bemachtigen en viel er naar verluidt zelfs één dodelijk slachtoffer. Daarnaast werd op eBay tot wel duizend dollar voor een Xbox 360 geboden. Toen waren er om en bij de vier miljoen Microsoft-consoles beschikbaar.
Joh...quote:Op donderdag 7 september 2006 11:08 schreef Dragonetti het volgende:
Sony: Geen 2 miljoen, maar 500.000 PS3's bij lancering
[..]
kan er nu ook wel bij...
rofl!quote:dit is weer *** met peren hoe leg ik dit mijn zoons uit.Vinden jullie het gek dat de jeugd zo verrot is.Ze worden elke keer weer door de grote mensen wereld teleur gesteld. Ik hoop dat mijn zoons mij dit vergeven en niet persoonlijk aanrekenen
robin, oosterbeek 06 sep 2006 12:20
Die antwoorden ook:quote:Op donderdag 7 september 2006 11:18 schreef Xrenity het volgende:
[..]
rofl!
http://www.gametoday.nl/article/49497461#comments
hilarisch
quote:@Robin, geef je zoons een pet en een oorbel. Dan kunnen ze hun tijd verdoen als hangjongeren op straat.
Want?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:12 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
En zo is die launch van MS opeens stukken indrukwekkender.
En Amerika is natuurlijk het enige land in de hele wereldquote:Op donderdag 7 september 2006 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Want?Er zijn meer PS3s in de USA met de launch dan 360s, in Japan zal de PS3 WEL verkopen, de 360 niet. Enkel in Europa wint de 360.
quote:Where are the 1080p PS3 Games?
It's the Blu-Ray difference, right?
by Luke Smith, 09/06/2006
46 of 50 users recommend this story.
Part of the lure to Sony's Blu-Ray disc format is its expanded storage size, that size should, in theory allow gamers to play games at higher resolutions -- like 1080p (the resolution Microsoft said didn't matter, remember?). However, at this point in time, Kikizo reports that there are no games actually running in 1080p on Sony's PS3. The Gran Turismo HD demo from E3 was running in 1080p, but no currently announced software for the system is running at that resolution. Insomniac's Resistance: Fall of Man is reportedly supporting 720p and 1080i resolutions, but no 1080p. In light of other grim news for Sony, it feels a bit like a pile-on against the Japanese electronics company. Lucky for Sony, the Tokyo Game Show (and Sony's big shot at redemption) is rapidly approaching.
Representatives from Sony told us they were hoping to have Resistance: Fall of Man and NBA 07 running in 1080p for the PS3 -- but that they wouldn't know for sure until the games go gold.
Is die 18000 per week? Dat scheelt wel jaquote:Op donderdag 7 september 2006 11:44 schreef Tain het volgende:
Die 18.000 verkopen per week komt uit een onderzoek gefinancieerd door Sony en is alweer van een tijd geleden, dus het kan nu meer zijn maar ook minder maar tis zeker geen getal waar je heel veel waarde aan zou moeten hechten totdat er iemand dat getal echt kan bevestigen
per maand zou ook kunnen, maar dat maakt niet zoveel uit. De enige bron van die cijfers is het onderzoek van Sonyquote:Op donderdag 7 september 2006 12:07 schreef SToRM81 het volgende:
De devs van Resistance zijn nog bezig met 1080p, dus er is wel een goeie kans dat dat erin gaat komen.
[..]
Is die 18000 per week? Dat scheelt wel ja
Als ja.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:37 schreef SToRM81 het volgende:
Aan de andere kant, wat denk je nou dat MS gaat verkopen in de kerstperiode. 50000 stuks? Misschien iets van een 100000 a 150000 tot maart en dat is ruim denk ik, aangezien ze er maar 18000 per maand verkopen. Als Sony dan in maart met 1miljoen PS3's kan komen, dan lopen ze niet meer zover achter denk ik zo...
het gaat vooral om het feit dat Sony MS aan het 'uitlachen' was over de 'mislukte' lancering van de 360. Sony zou wel even laten zien hoe ze een wereldwijde launch zouden doen. Nou ten eerste is het geen wereldwijde launch en ten tweede zijn er minder consoles beschikbaar.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Want?Er zijn meer PS3s in de USA met de launch dan 360s, in Japan zal de PS3 WEL verkopen, de 360 niet. Enkel in Europa wint de 360.
nee, is per week.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:09 schreef Tain het volgende:
[..]
per maand zou ook kunnen, maar dat maakt niet zoveel uit. De enige bron van die cijfers is het onderzoek van Sony
AMENquote:Op donderdag 7 september 2006 12:32 schreef kepler het volgende:
[..]
het gaat vooral om het feit dat Sony MS aan het 'uitlachen' was over de 'mislukte' lancering van de 360. Sony zou wel even laten zien hoe ze een wereldwijde launch zouden doen. Nou ten eerste is het geen wereldwijde launch en ten tweede zijn er minder consoles beschikbaar.
Ik heb ook erg mijn twijfels over die 2 miljoen consoles dit jaar. Ze zijn nog niet begonnen met produceren, dus binnen nu en twee maanden worden er 500.000 consoles geproduceerd. Dan moet het ze in de 2 maanden daarna lukken om opeens 1.5 miljoen consoles te produceren![]()
Zijn de laser-tekorten dan opeens opgelost? Of zijn de yields dan verbeterd? Dat lijkt me erg sterk, tenzij ze nu consoles achter houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |