quote:Op maandag 19 januari 2009 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lekkerder dan bij Broadway? Meen je dat? Dan zet ik 'em op mijn lijstje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Kijk zo hoort het. Die stem van die kerel ook.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:13 schreef Wooldoor het volgende:
Niks ribs koken van tevoren, dan heb je gewoon slechte kwaliteits vlees. In de zonder gewoon een paar uur op de BBQ laten liggen. Deze gasten snappen het als geen ander:
onzin. koken van varken op 70 graden max., dus stiekem niet echt koken maar garen, zorgt net als kip voor gegrild of gebakken vlees dat van het bot afvalt en toch erg sappig is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Kijk zo hoort het. Die stem van die kerel ook.![]()
Koken van ribsblasphemy!
ze zijn er in alle maten, smaken, kwaliteiten, bereidingswijzen etc. als je geen varkensvlees mag eten is het een groot gemis. maar dat terzijde.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:58 schreef popolon het volgende:
Met koken verlies je al behoorlijk wat sappen maar goed, moet je natuurlijk zelf weten. Totaal niet nodig en masseren zie je juist heel veel. Zo'n ding hoort gewoon uren lang in de rook te liggen.
Smokey Bones.
ken ik. wel eens gemaakt zoals het filmpje zegt?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:31 schreef popolon het volgende:
Zie het filmpje.
Man ik doe niks anders in de zomer. Op de barbecue, bij het zwembad, bier erbij.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ken ik. wel eens gemaakt zoals het filmpje zegt?
ik zou graag bij je in de buurt wonen. maar goed. zo te horen zijn het wonderribjes.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Man ik doe niks anders in de zomer. Op de barbecue, bij het zwembad, bier erbij.
Die leg ik in de hete saus voor een tijdje. Afhankelijk waar ik zin in heb.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:50 schreef zoalshetis het volgende:
even een bbq vraagje aan jou popolon. je maakt vast wel eens kippenboutjes op de bbq. kook/smoor je die wel voor?
je zou het eens moeten garen op ongeveer 70 graden celcius.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Die leg ik in de hete saus voor een tijdje. Afhankelijk waar ik zin in heb.
Maar normaal gesproken kook ik m'n vlees niet.
ik wil het resultaat wel horen dan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:15 schreef popolon het volgende:
Ik zal het eens overwegen.
ja ik ook. misschien moet weer bbq-en als de stokroos of zonnebloem heuphoogte is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:23 schreef popolon het volgende:
Moet je nog even wachten, met -20 buiten barbecuen vind ik net wat overdreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |