Hangt er vanaf op welke manier hij het doet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Een vader zie zijn zoon opvoedt, vind je ook 'onaardig'?
Oh, dan moet ik zeker ver terug gaan lezen? Maar ik val niemand aan hoor!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om aardig te doen tegen een "prutser en google-gebruiker" als Jayhawk. Dat komt vooral door voorvallen uit de tijd dat we het nog zonder jou moesten stellen, BwennieBren
Streng en rechtvaardig. Zachte heelmeesters kunnen we niet gebruiken, dan etteren we zo drie topics verder.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hangt er vanaf op welke manier hij het doet.
Neequote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Theo van Gogh?
Algemene Kennis Quiz Deel 134quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:51 schreef BwennieBren het volgende:
Oh, dan moet ik zeker ver terug gaan lezen? Maar ik val niemand aan hoor!Ik wil alleen meer liefde in deze topique
![]()
Nog meer liefde in de quiz?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hangt er vanaf op welke manier hij het doet.
[..]
Oh, dan moet ik zeker ver terug gaan lezen? Maar ik val niemand aan hoor!Ik wil alleen meer liefde in deze topique
![]()
Dan vind ik die vader niet onaardigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Streng en rechtvaardig. Zachte heelmeesters kunnen we niet gebruiken, dan etteren we zo drie topics verder.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Algemene Kennis Quiz Deel 134
Verder denk ik dat er heel veelis in dit topique. Daarom blijf ik elke dag terug komen
Idd. Stanley_Climbfall +1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Theodor Holman dan.
ja, ik quote mezelf, popcorn was niet nodig geweest maarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:56 schreef BwennieBren het volgende:
*popcorn pakt en topique door gaat lezen
Yay!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bartlehiem is goed hoor.
Asmoclopedie +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |