quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:33 schreef CiQNiZ het volgende:[..]
Ik snap alles tot op een zeker punt.
Ik had mijn (absoluut goed gemeende) google-opmerking vast beter achterwege kunnen laten. Maar hoe er vervolgens diep op ingehakt gaat worden vind ik echt heel erg triest.
Kijk, dit is een online quiz. Een groot gedeelte van de vragen hier valt dan ook wel te Googlen en op zich is er geen manier om vast te stellen of dat wel of niet gebeurt. Als mensen gaan Googlen is de lol van het spel er af en daarom valt of staat deze reeks op het vertrouwen dat we in elkaar hebben dat er niet geGoogled wordt.
Het is echter vaak voorgekomen dat mensen verdacht worden, vooral als naar het grote plaatje wordt gekeken, zoals Stanley al zei. Het is zelfs voorgevallen dat mensen gewoon op heterdaad zijn betrapt. Deze gebeurtenissen zijn de zwarte bladzijden uit de geschiedenis van de AKQ en daarom willen de mensen die veel tijd en moeite in de AKQ steken nogal fel reageren als ze mensen van Googlen verdenken.
Als jij gewoon zegt dat je niet opzoekt en dat ook niet zal doen, vind ik dat prima. Je zal het op de koop toe moeten nemen dat je wel een tijdje onder verdenking zal blijven, en dat er grondig naar je antwoorden gekeken zal worden. Maar als je gewoon gezellig meedoet en niet opzoekt is dit hele voorval binnen de kortste keren vergeten en kunnen we allemaal vrolijk verder