Waar helemaal niets mis mee is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:28 schreef CiQNiZ het volgende:
Ik denk dat Stanley de vraag wel weet, maar het antwoord nog even op moet zoeken op Google
Ik zeg ook niet dat het niet verdacht is, maar ik ben wel eentje van 'voordeel van de twijfel'. Hij weet nu iig wat we van Googlerds vinden en zelfs al had hij deze vraag geGoogled (waar ik dus niet zeker van ben) mag ik hopen dat CiQNiZ van deze reactie zal opsteken dat Googlen niet geoorloofd is en dat we dat hier echt niet pikken. En dus dat hij het in het vervolg ook beter kan laten. Toch, CiQNiZ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Uit de rivierenvraag blijkt niet dat CiQNiZ een kleine Jayhawk-google-gebruiker is. Het waren meer zijn posts in de vraag erna die hem de das omdeden.
Het enige nummer wat ik op deze vraag zou durven inzetten is al genoemdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jayhawk en CiQNiZ, van jullie wil ik ook graag een zoekpad.
Wat helemaal prima is om zeker te zijn dat je vraag wel kloptquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:28 schreef CiQNiZ het volgende:
Ik denk dat Stanley de vraag wel weet, maar het antwoord nog even op moet zoeken op Google
Ik snap alles tot op een zeker punt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:31 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet verdacht is, maar ik ben wel eentje van 'voordeel van de twijfel'. Hij weet nu iig wat we van Googlerds vinden en zelfs al had hij deze vraag geGoogled (waar ik dus niet zeker van ben) mag ik hopen dat CiQNiZ van deze reactie zal opsteken dat Googlen niet geoorloofd is en dat we dat hier echt niet pikken. En dus dat hij het in het vervolg ook beter kan laten. Toch, CiQNiZ?
Geen punt verloren, hoor. Slechts een kleine waarschuwing in de ranglijst.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:31 schreef macondo het volgende:
edit: CiQNiZ verliest een punt, maar is verder nieuwkomer en krijgt ook een tweede kans
Dan moet je stil zitten als we je scheren!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:33 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik snap alles tot op een zeker punt.
Ik had mijn (absoluut goed gemeende) google-opmerking vast beter achterwege kunnen laten. Maar hoe er vervolgens diep op ingehakt gaat worden vind ik echt heel erg triest.
Heal The World?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Interview was in 1992. De clip van 'Give In To Me' kende op dat moment z'n wereldpremière, dat liedje was evenals het liedje dat ik zoek afkomstig van het album ' Dangerous'.
tis woensdagquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:33 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik had mijn (absoluut goed gemeende) google-opmerking vast beter achterwege kunnen laten. Maar hoe er vervolgens diep op ingehakt gaat worden vind ik echt heel erg triest.
Dat heeft er mee te maken dat er eigenlijk maar één hele simpele regel aan dit spelletje vast zit: niet Googlen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:33 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Smooth Criminal?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Black or White is niet goed, Heal the World ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |