Dat is altijd gaaf. Meestal ben ik bezig als ik online ben, omdat de online tijd voor mij kostbaar is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:52 schreef torn_Machina het volgende:
Ik vind het zelf altijd erg leuk om veel met de guild te praten, de enige keren dat ik niet reageer is, als ik afk ben of met een missie/quest bezig ben.
Een doodstille guild is ook niets waard, kun je net zo goed je eigen solo guild beginnen.![]()
Mijn gesprekken met Borreke zijn ook altijd van hoogstaande kwaliteit.![]()
Een Guild Hall bedoel je?quote:
Hehehe, nee een echt huisje, irl.quote:
Het probleem is dat ik TS of Ventrilo nooit gebruik en om nou alleen te luisteren wat anderen te zeggen hebben is ook niet wat. Ik type snel genoeg dus voor mij is het eigenlijk geen probleem.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is altijd gaaf. Meestal ben ik bezig als ik online ben, omdat de online tijd voor mij kostbaar is.
Ik heb er momenteel niet zoveel van
Ook vind ik het lekkerder om op TS/Vent te gaan en daar gewoon dingen te bespreken tijdens het spelen. Maar goed, de laatste tijd is het bij mij wel erg weinig social aspect, maar dat komt gewoon omdat ik met duizend en 1 dingen bezig ben. Heb oa. een huis gekocht
Ik wist niet dat de band met de Guild leden zo hecht was.quote:
Ik geloof er geen ruk van, je gaat hooguit met je Guild members samenwonen!quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehehe, nee een echt huisje, irl.
Voor mijn gezinnetje dude
we zitten wel een bij mij thuis samen guildwars te doen, en het helpt echt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:05 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik TS of Ventrilo nooit gebruik en om nou alleen te luisteren wat anderen te zeggen hebben is ook niet wat. Ik type snel genoeg dus voor mij is het eigenlijk geen probleem.
Heb je een foto van je nieuwe huis.? Kunnen we het direct goed of afkeuren.![]()
Als 2 healing monks in 1 party beide heal party hebben is het ook niet echt goed. Ik heb liever dat beide healing monks verschillende heal skills op hun balk hebben staan zodat je voor elke situatie wel iets hebt. 1 Skill die ik nu vaak gebruik voor mijn monk is Extinguish:quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:33 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
we zitten wel een bij mij thuis samen guildwars te doen, en het helpt echt.
Vooral met healing skills, kun je om en om bijv healparty gebruiken en je gebruikt bijv healing seed niet op dezelfde char.
Staat er niet specifiek bij volgens mij, dus ik zou er niet direct vanuit gaan...quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik dacht dat die weekenden enzo alleen voor Factions golden?
Nope, met mijn vrouw en mijn 2 kindjes.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ruk van, je gaat hooguit met je Guild members samenwonen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |