quote:
Het zal haast wel vandaag moeten komen aangezien donderdag de nieuwe aflever datum is voor de bestelde goederenquote:Komt die weekopdracht er al aan?
Woensdag is toch wel de laatste dag dat de weekopdracht kan, aangezien ze woensdagavond al moeten bestellen dacht ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:36 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar iets zegt mij dat er vandaag wéér helemaal niks gaat gebeuren.
I know. Maar toch ben ik bang dat er niets gaat gebeuren. Heb ook geen idee waarom.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Woensdag is toch wel de laatste dag dat de weekopdracht kan, aangezien ze woensdagavond al moeten bestellen dacht ik.
Ben ik ook bang voor.. het wordt in ieder geval geen karaoke- of fietsmarathonquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
I know. Maar toch ben ik bang dat er niets gaat gebeuren. Heb ook geen idee waarom.
Ik denk een saaie DBK opdracht zoals vorig jaar (toen kreeg één bewoner een verhaal te lezen in de DBK en moest het zo nauwkeurig mogelijk doorgeven aan de ander)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:42 schreef jellyrose het volgende:
Ben ik ook bang voor.. het wordt in ieder geval geen karaoke- of fietsmarathon![]()
Ik hoop eigenlijk wel op een uitputtingsslag, maar dat kan al niet meer. Ik vraag me af of deze groep een beetje sportief is. Volgens mij totaal niet. Misschien volgende week zo'n opdracht danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:42 schreef jellyrose het volgende:
Middag allemaal![]()
[..]
Ben ik ook bang voor.. het wordt in ieder geval geen karaoke- of fietsmarathon![]()
Die koffer iig ja, verder zou ik het niet weten, heb BB België niet gevolgdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:46 schreef matar het volgende:
wie weet wat de opdrachten in belgie waren..?
dat van de koffer opvangen was toch ook in belgie..?
Volgens mij ook niet echt - ik stel een weekopdracht voor waarbij er gedurende 48 uur constant minimaal 1 bewoner onder water moet zitten. Volgens mij houden ze dat nog geen uur vol, al was het alleen al omdat de zusjes niet weten wat het verschil is tussen onder en boven waterquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk wel op een uitputtingsslag, maar dat kan al niet meer. Ik vraag me af of deze groep een beetje sportief is. Volgens mij totaal niet. Misschien volgende week zo'n opdracht dan
Denk je dat ze alle opdrachten van Belgie opeens gaan nadoen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:46 schreef matar het volgende:
wie weet wat de opdrachten in BB Belgie waren..?
dat van de koffer opvangen was toch ook in BB Belgie..?
Klinkt wel leuk, maar is niet te doen. Dan heb je nooit meer dan een minuut of 10quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:48 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet echt - ik stel een weekopdracht voor waarbij er gedurende 48 uur constant minimaal 1 bewoner onder water moet zitten. Volgens mij houden ze dat nog geen uur vol, al was het alleen al omdat de zusjes niet weten wat het verschil is tussen onder en boven water![]()
Dat ís onmogelijk natuurlijk!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, maar is niet te doen. Dan heb je nooit meer dan een minuut of 10
rust. Lijkt me onmogelijk.
48 uur lang zeker idd, maar gewoon een aantal uren moet kunnen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat ís onmogelijk natuurlijk!
Ja, daarom juistquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, maar is niet te doen. Dan heb je nooit meer dan een minuut of 7 rust. Lijkt me onmogelijk.
Dat is waar. Maar ik had het over die 48 uurquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
48 uur lang zeker idd, maar gewoon een aantal uren moet kunnen.
wie zal het zegen ...in de BB wereld doen ze toch alles na van een ander land.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat ze alle opdrachten van Belgie opeens gaan nadoen?
Klopt, maar dan zullen ze echt nooit alles van 1 andere BB gaan gebruiken. Dan stelen ze overal wel een beetje van denk ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:54 schreef matar het volgende:
[..]
wie zal het zegen ...in de BB wereld doen ze toch alles na van een ander land.
waarom dan ook niet de opdrachten na doen....
beter goed gepikt dan slecht bedacht...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |