Dat jij, aan de andere kant, van de stad gaat kijken, of je daar bent.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
En wat wil jij met dit klote kut topic bereiken dan?
Sjezus deze post is nog cryptischer dan welke post van droomvanger of hoe die knakker ook heet dan ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:41 schreef newsman het volgende:
[..]
Dat jij, aan de andere kant, van de stad gaat kijken, of je daar bent.
whahahhaaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:46 schreef Nosh het volgende:
Ga je nu over íeder willekeurig kutprogramma een topic openen?
Het huidige programma-aanbod zuigt. We get the fucking message.
Doe eens varieren, neem desnoods digitale televisie of een belachelijk grote schotel in je achtertuin, maar tyf in godsnaam eens op met je gezeik over niks.
Wat is Dafur? Is dat Duits en is de vertaling "daarvoor" of zelfs "daarom"?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:35 schreef newsman het volgende:
ze krijgen nog meer te vreten, als mensen in Dafur.
Flikker op met je kut honden, ze krijgen nog meer te vreten, als mensen in Dafurquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:35 schreef newsman het volgende:
[afbeelding]
Ik begrijp, er niks meer van, heldin van de honden Bridget Maasland, heeft een kut bagger programma op Talpa.
Flikker op met je kut honden, ze krijgen nog meer te vreten, als mensen in Dafur.
ik heb het vijf minuten volgehouden om daar naar te kijken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Je bedoeld BB6?
Held! Ik houd het nog geen seconde vol. Zelfs voorfilmpjes zap ik snel voorbij.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb het vijf minuten volgehouden om daar naar te kijken.
zouden we allemaal moeten hebbenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:35 schreef Natalie het volgende:
Ze schijnt zelfs een speciaal contract te hebben waarin staat dat ze haar hondje mee de werkvloer op mag nemen. Dat is pas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |