nederland heeft 2 tolwegenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Lijkt op een tolpunt, maar Nederland doet niet aan tolwegen. Een grensovergang misschien? Hazeldonk ofzo?
Juist, de tolpoort van de westerscheldetunnel, tussen Terneuzen en Borssele ongeveer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:04 schreef Merovingian het volgende:
westerscheldetunnel
Valt wel mee hoor. Da's namelijk Zevenaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:13 schreef Merovingian het volgende:
daar gaan we weer met een pittige (denk ik)
[afbeelding]
Denk ik ook, zie namelijk een ICE trein en een spoorweg in aanbouw.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Da's namelijk Zevenaar.
Dat zijn precies de twee elementen waar ik het aan herkende.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:23 schreef Gerako het volgende:
[..]
Denk ik ook, zie namelijk een ICE trein en een spoorweg in aanbouw.
Dat kan of de betuwelijn (toch?) zijn, of de hogesnelheidslijn naar het zuiden.
Hmm door die ICE werd het inderdaad wat makkelijkerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Da's namelijk Zevenaar.
Ik gooi iig even een linkje in mijn sig.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:30 schreef Merovingian het volgende:
Ik vind toch dat we wat meer mensen hierheen moeten lokken op de een of andere manier...
Het is Deventer!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:01 schreef Merovingian het volgende:
Deventer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |