Neenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:30 schreef AntonDingeman het volgende:
Dit is op Terschelling.
Jep.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:36 schreef AntonDingeman het volgende:
Ameland?
ik heb er eentje klaarliggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik moet weg. Zou iemand anders wat willen bedenken?
Ik zie daar het probleem niet van. De meeste opgaven zijn zo ver ingezoomd dat je met zoeken op de kaart het toch niet vindt. Je moet het echt herkennen, wil je het snel weten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:00 schreef wimbo het volgende:
Is trouwens googlemappen voor het antwoord toegestaan?
exactly, en ik denk dat als ik nog wat opdrachten geef, ik ook wat verder ga inzoomenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zie daar het probleem niet van. De meeste opgaven zijn zo ver ingezoomd dat je met zoeken op de kaart het toch niet vindt. Je moet het echt herkennen, wil je het snel weten.
Ik dacht ik vraag het even. In andere topics staat daar de doodstraf opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zie daar het probleem niet van. De meeste opgaven zijn zo ver ingezoomd dat je met zoeken op de kaart het toch niet vindt. Je moet het echt herkennen, wil je het snel weten.
Tja...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:16 schreef Damzkieee het volgende:
Pff goeie, heb je een aanwijzing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |