neequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De Bijlmerbajes misschien? Of een ander cellencomplex (Schiphol bijvoorbeeld)?
neequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef AntonDingeman het volgende:
Airport Eelde
Neequote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:23 schreef AntonDingeman het volgende:
Is dat het huis van de toekomst?
Nee, ook niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Is dat misschien die biologische boerderij, waar stier Herman was gefokt?
Okč, dan houden we het daarop.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:42 schreef Merovingian het volgende:
In de OP staat dat je moet raden wat er getoond wordt...
Wel een leuk spelletje.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De regels zijn er eigenlijk nog niet, die worden gemaakt terwijl we spelen. Ik heb dit spelletje ook maar half-aangeschoten uit mijn duim gezogen.
Nee, het is geen rivier. Ik kijk het even na voor de zekerheid.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:52 schreef Merovingian het volgende:
is het wel aan een rivier?
Het is een kanaal.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:53 schreef Gerako het volgende:
[..]
Nee, het is geen rivier. Ik kijk het even na voor de zekerheid.
ja daar dacht ik ook aan, culemborg schoot me te binnen maar ik zit er daarmee naast denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:00 schreef AntonDingeman het volgende:
waterpomp?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:13 schreef Merovingian het volgende:
een vuilverbrandingcentrale?
Nee, er wordt niks geproduceerd, ze doen er onderzoek/testen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:44 schreef Merovingian het volgende:
een ultra-geheime overheidsinstallatie waar ze delen van dode soldaten aan elkaar lijmen en ze weer tot leven brengen?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:52 schreef Merovingian het volgende:
petten, kernreactor of iig die tent waar ze medische straling zooi maken
De DNW windtunnel inderdaad.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:56 schreef Cassius het volgende:
Oh dat is de DWN-windtunnel in de Noordoostpolder bij Vollenhove.
Toevallig had ik nog een brochure van de bouw van dat complex liggen, kon ik het gelijk verifiėrenquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:22 schreef middagdutje het volgende:
De stormvloedkering in de nieuwe waterweg
Ik wil naar bedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:24 schreef Merovingian het volgende:
die was nog makkelijker dan het CS van a'dam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |