00.12 Hilde rookt er nog en en gaat naar bed daarna zegt ze, het is middernacht en ze kan niet meer. Janine en Milica gaan alvast naar bed "love you" roept Hilde hun een paar keer achterna. Ze vraagt aan de rest of er toevallig nog iets besproken moet worden.
Ze beginnen daarna maar over het budget en de boodschappen, iedereen heeft een gerecht in het hoofd. Dit voor de prijs, dan tellen ze dat later bij elkaar op. Semih weet verder wat er aan extra dingen als pindakaas enzo besteld moet worden. Marlies zegt dat ze het allemaal uit hun hoofd weten. Zoals ze nu denken hebben ze nog geld over voor sigaretten ed. Veel drank, zegt Marlies, en wat chips en chocola.
Ze hebben nu nog best veel over en hopen dat ze dit allemaal niet allemaal hoeven in te leveren. Hilde vind dat ze daarover maar positief moeten denken. Marlies wil vooral veel drank.
00.22 Marcia en Semih liggen in bed, ze babbelen nog wat, hopen op een weekopdracht voor morgen. Marcia zegt dat ze al zin heeft om morgen te ontbijten, ze is van plan om aan de andere tafel te gaan zitten. Als de rest nog niet gegeten heeft tenminste geeft Semih aan. Hebben het over de tweedeling in het huis, alsof sommigen niet in de gaten hebben dat ze 1 groep zijn. Ook hebben ze het nog eens over het feit dat Tijn vanmorgen aan de andere tafel zat en dat E10 zei wat doe je aan onze tafel. Raar dat het allemaal zo moet gaan.
Marcia: net ging ik naar de wc en toen zaten die anderen (jeroen marcel etc) in bad en hoorde ze zeggen dat ze als ze 1 stem zouden krijgen dat ze meteen 6 stemmen tegen zouden hebben. Semih: ja het is ook zo'n rare groep, met dat paps-mams gedoe. De zusjes hangen een beetje tussen de 2 groepen, die kunnen het wel met iedereen vinden.
Vervolgens geeft Semih aan dat hij Micheline vrij laat, dat ze best met andere jongens mag dollen, ze gaat ook regelmatig stappen met een jongen die als een broer voor haar is, blijft ze ook bij slapen. Maar om na een week bij een vreemde kerel in bed te gaan te gaan liggen, dat zou ik niet pikken. Marcia: nee zou ik ook niet doen, zou Floris ook niet goed vinden. Semih: ja dan zegt ze (Sabrina) wel dat ze niet weet of Barry er nog is voor haar. Tijn komt binnen en vraagt waar ze het over hebben. Marcia: ja over oorbellen. Semih legt vervolgens uit dat ze het over Sabrina en E10 hadden. Micheline komt ook erbij en Semih legt het ook maar eens aan haar uit, dat hij er geen problemen mee heeft dat ze bij Donny (vriend van Micheline) blijft slapen maar dat het geval Sabrina en E10 anders ligt, zo met een vreemde jongen in bed liggen etc.. Tijn: als ze elkaar al een jaar ofzo kent is dat anders. Semih tegen Tijn: stel je voor jouw vriendin woont in Brabant, jij ook, maar ze gaat elke week in Amsterdam stappen en blijft daar bij een ex slapen, doet ze al jaren, hoe zou je dat vinden. Tijn: ik zou er geen problemen over maken maar ik zou het niet leuk vinden. Vervolgens reageert Micheline: hij heeft een nieuwe vriendin en ik een nieuwe vriend, hij woont in België en eigenlijk zou ik bij zijn zus blijven slapen. Tijn: ja als ze hem al lang kent zou ik haar wel vertrouwen maar zou het toch niet leuk vinden.
00.28 Tijn vind E10 een doodgoeie jongen, maar echt nog een jongetje en irriteerd zich eraan dat hij zich wel gedraagd als man van de wereld. Hij vind het maar raar hoe hij met de dames omgaat en denkt dat hij misscien het besef nog niet heeft hoe met bepaalde dingen om te gaan. Tijn zegt dat hij toch ook niet hele dagen op de ruggen van de dames gaat kriebelen. Semih en Tijn vinden dat ie wel te amicaal met sabrina omgaat, Semih zou t niet accepteren als het zijn vriendin zou zijn geweest. Hij denkt dat Sabrina het nog niet helemaal beseft. Marlies denkt dat ze geen zekerheid thuis heeft en geen steady relatie heeft, omdat ze nog maar heel kort wat hebben en dat hij daarvan ook nog de helft weg is geweest. Tijn zou zich in zijn schoenen gekwetst voelen.
Tijn voelt zich ook nog steeds schuldig tov Semih omdat ie de tieten van Micheline heeft gezien.
00.32 Tijn snapt niet hoe E10 zo kan omgaan met die vrouwen dat doe je toch niet als ze iemand thuis hebben zitten, ik zou zo niet kunnen omgaan met Marcia bijv, terwijl ze Floris thuis heeft. Maar misschien heeft E10 het niet in de gaten, ik zou het zo niet kunnen. Ik heb Milica al een paar keer helemaal bloot gezien, in allerlei posities, maar ik voel me behoorlijk schuildig tegen over jou (Semih) dat ik haar (Micheline) borsten heb gezien. Vervolgens leggen ze aan Marlies uit, die net binnengekomen is waar het over gaat (Sabrina verhaal) Marlies geeft aan dat Sabrina niet echt iemand heeft die thuis op haar wacht, die Barry is meer dan de halve tijd op missie, dus ja ze geniet hier van haar tijd. We weten ook niet hoe hun relatie is.
Semih vertelt dat toen het net uit was met zijn ex hij er moeite mee had als hij op van die partysites foto's zag van zijn ex met een andere jongen, of dat nu een broertje was van een vriendin die hij niet kende maakte niet uit. Hij zelf is zeker een jaar lang niet met anderen op de foto gegaan.
00.46 Tijn vind zichzelf heel makkelijk, maar zegt tevens dat ie misschien wel een kut ventje is. Hij zegt dingen. Hij kan er ook totaal niet tegen als mensen te laat komen, omdat ie zich anders zorgen gaat maken "het is niet dat ik denk dat je dan ergens achter een paal staat te neuken". Als Tijn een relatie heeft en ze gaan apart op stap, wil ie wel weten hoe laat ze thuis komt. Tijn wil echt weten wanneer ze thuis is. Marcia vind hem dan echt niet makkelijk. Marlies vind dat als je een goede relatie hebt je dat graag laat weten aan elkaar "ik ben daar en daar".
Marcia verteld over Floris en dat hij in Hoorn woont en zij in Amsterdam en als student regelmatig op stap gaat. Ze gaat hem dan ook niet om 4 uur 's nachts sms'en dat ze veilig in bed ligt.
Tijn vind dat heel anders, had het ook meer over de standaard stapavonden. Marlies vind dat Tijn niet zo moet ratelen, maar moet luisteren naar de rest. Marcia vind dat het ook nogal vreemd zou zijn als ze eerst ladderzat naar Floris gaat bellen dat ze thuis is.
00.50 Semih verteld dat ie vroeger tijdens z'n middelbare schooltijd zo vaak heeft gehoord van meisjes dat ze lastig gevallen werden. Ook best extreem dat de meisjes in kwestie aangifte gingen doen, dat mensen gewoon telkens met blauwe plekken op school kwamen. Tijn fietst nog liever 20 km om, zodat ie weet dat de meisjes veilig thuis zijn. Als dat ie ze alleen moet laten rijden. De dames vinden dit heel lief.
Gesprek wordt hier weggedraaid... 00.56 E10 en de zusjes hebben het op de slaapkamer over de groepen en waardoor dat komt, E10 zegt dat je met de een gewoon meer hebt als met een ander.
ze vonden vandaag duidelijk een splitsing in de groep. E10 zegt dat een paar man de boel gaan opstoken nu, dat je daarvoor uit moeten gaan kijken. Zeker zit ik meer bij m'n vader en vind ik Jeroen aardiger als een Semih. Monique voelt het niet alsof er echt groepen zijn. De zusjes vragen zich af of zij dan als enige op een eilandje zitten. Niemand praat met hen ook over anderen. E10 vind groepen ook een naar woord, maar je merkt wel wie naar elkaar toetrekken Maar ergert zich ook aan die groep. Maar moet niet zo door gaan dan komt er gezeik van. Ach vind Sabrina, dan is er iig wat actie. Dan kan het beter nu gebeuren vinden ze wel als later, wanneer alles is opgekropt. Gezeik komt er uiteindelijk toch wel, zegt E10.
E10 kon in het begin heel erg met Tijn lachen, nu niet meer. De zusjes zijn het hier niet mee eens. Maar E10 blijft volhouden dat Tijn tov hem veranderd is.
Monique merkt wel dat er gekletst wordt, zoals wanneer ze bijvoorbeeld ergens loopt en het valt stil. Ze vinden het maar raar, omdat alles toch op tape staat uiteindelijk. Sabrina hoopt dat er niet over hun geluld wordt. Tuurlijk wel, ze lullen over iedereen zegt E10. Sabrina vraagt of ie wel eens wat gehoord heeft over haar. daar moet ie even over na denken.
E10 wordt gek van de tijgerbalsem lucht, de dames vinden het echter lekker.
Tijn komt de slaapkamer ook opgelopen, nou ja hij onderneemt een poging om ze te laten schrikken. En vraagt aan Monique wat ze voor raar zorro ding op d'r hoofd heeft. Hij doet net alsof ie z'n neus erin wil snuiten. Tijn vraagt wat ze allemaal aan het doen zijn en van wie de knuffels zijn. E10 zegt dat die van zijn zusje zijn.
Ze vragen of ie erbij komt zitten op het bed...
bron