abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41312484
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van dinsdag 29 augustus 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
  † In Memoriam † woensdag 30 augustus 2006 @ 01:04:19 #2
128220 Peter6000
pi_41314358
00.12 Hilde rookt er nog en en gaat naar bed daarna zegt ze, het is middernacht en ze kan niet meer. Janine en Milica gaan alvast naar bed "love you" roept Hilde hun een paar keer achterna. Ze vraagt aan de rest of er toevallig nog iets besproken moet worden.
Ze beginnen daarna maar over het budget en de boodschappen, iedereen heeft een gerecht in het hoofd. Dit voor de prijs, dan tellen ze dat later bij elkaar op. Semih weet verder wat er aan extra dingen als pindakaas enzo besteld moet worden. Marlies zegt dat ze het allemaal uit hun hoofd weten. Zoals ze nu denken hebben ze nog geld over voor sigaretten ed. Veel drank, zegt Marlies, en wat chips en chocola.
Ze hebben nu nog best veel over en hopen dat ze dit allemaal niet allemaal hoeven in te leveren. Hilde vind dat ze daarover maar positief moeten denken. Marlies wil vooral veel drank.

00.22 Marcia en Semih liggen in bed, ze babbelen nog wat, hopen op een weekopdracht voor morgen. Marcia zegt dat ze al zin heeft om morgen te ontbijten, ze is van plan om aan de andere tafel te gaan zitten. Als de rest nog niet gegeten heeft tenminste geeft Semih aan. Hebben het over de tweedeling in het huis, alsof sommigen niet in de gaten hebben dat ze 1 groep zijn. Ook hebben ze het nog eens over het feit dat Tijn vanmorgen aan de andere tafel zat en dat E10 zei wat doe je aan onze tafel. Raar dat het allemaal zo moet gaan.
Marcia: net ging ik naar de wc en toen zaten die anderen (jeroen marcel etc) in bad en hoorde ze zeggen dat ze als ze 1 stem zouden krijgen dat ze meteen 6 stemmen tegen zouden hebben. Semih: ja het is ook zo'n rare groep, met dat paps-mams gedoe. De zusjes hangen een beetje tussen de 2 groepen, die kunnen het wel met iedereen vinden.
Vervolgens geeft Semih aan dat hij Micheline vrij laat, dat ze best met andere jongens mag dollen, ze gaat ook regelmatig stappen met een jongen die als een broer voor haar is, blijft ze ook bij slapen. Maar om na een week bij een vreemde kerel in bed te gaan te gaan liggen, dat zou ik niet pikken. Marcia: nee zou ik ook niet doen, zou Floris ook niet goed vinden. Semih: ja dan zegt ze (Sabrina) wel dat ze niet weet of Barry er nog is voor haar. Tijn komt binnen en vraagt waar ze het over hebben. Marcia: ja over oorbellen. Semih legt vervolgens uit dat ze het over Sabrina en E10 hadden. Micheline komt ook erbij en Semih legt het ook maar eens aan haar uit, dat hij er geen problemen mee heeft dat ze bij Donny (vriend van Micheline) blijft slapen maar dat het geval Sabrina en E10 anders ligt, zo met een vreemde jongen in bed liggen etc.. Tijn: als ze elkaar al een jaar ofzo kent is dat anders. Semih tegen Tijn: stel je voor jouw vriendin woont in Brabant, jij ook, maar ze gaat elke week in Amsterdam stappen en blijft daar bij een ex slapen, doet ze al jaren, hoe zou je dat vinden. Tijn: ik zou er geen problemen over maken maar ik zou het niet leuk vinden. Vervolgens reageert Micheline: hij heeft een nieuwe vriendin en ik een nieuwe vriend, hij woont in België en eigenlijk zou ik bij zijn zus blijven slapen. Tijn: ja als ze hem al lang kent zou ik haar wel vertrouwen maar zou het toch niet leuk vinden.

00.28 Tijn vind E10 een doodgoeie jongen, maar echt nog een jongetje en irriteerd zich eraan dat hij zich wel gedraagd als man van de wereld. Hij vind het maar raar hoe hij met de dames omgaat en denkt dat hij misscien het besef nog niet heeft hoe met bepaalde dingen om te gaan. Tijn zegt dat hij toch ook niet hele dagen op de ruggen van de dames gaat kriebelen. Semih en Tijn vinden dat ie wel te amicaal met sabrina omgaat, Semih zou t niet accepteren als het zijn vriendin zou zijn geweest. Hij denkt dat Sabrina het nog niet helemaal beseft. Marlies denkt dat ze geen zekerheid thuis heeft en geen steady relatie heeft, omdat ze nog maar heel kort wat hebben en dat hij daarvan ook nog de helft weg is geweest. Tijn zou zich in zijn schoenen gekwetst voelen.
Tijn voelt zich ook nog steeds schuldig tov Semih omdat ie de tieten van Micheline heeft gezien.

00.32 Tijn snapt niet hoe E10 zo kan omgaan met die vrouwen dat doe je toch niet als ze iemand thuis hebben zitten, ik zou zo niet kunnen omgaan met Marcia bijv, terwijl ze Floris thuis heeft. Maar misschien heeft E10 het niet in de gaten, ik zou het zo niet kunnen. Ik heb Milica al een paar keer helemaal bloot gezien, in allerlei posities, maar ik voel me behoorlijk schuildig tegen over jou (Semih) dat ik haar (Micheline) borsten heb gezien. Vervolgens leggen ze aan Marlies uit, die net binnengekomen is waar het over gaat (Sabrina verhaal) Marlies geeft aan dat Sabrina niet echt iemand heeft die thuis op haar wacht, die Barry is meer dan de halve tijd op missie, dus ja ze geniet hier van haar tijd. We weten ook niet hoe hun relatie is.
Semih vertelt dat toen het net uit was met zijn ex hij er moeite mee had als hij op van die partysites foto's zag van zijn ex met een andere jongen, of dat nu een broertje was van een vriendin die hij niet kende maakte niet uit. Hij zelf is zeker een jaar lang niet met anderen op de foto gegaan.

00.46 Tijn vind zichzelf heel makkelijk, maar zegt tevens dat ie misschien wel een kut ventje is. Hij zegt dingen. Hij kan er ook totaal niet tegen als mensen te laat komen, omdat ie zich anders zorgen gaat maken "het is niet dat ik denk dat je dan ergens achter een paal staat te neuken". Als Tijn een relatie heeft en ze gaan apart op stap, wil ie wel weten hoe laat ze thuis komt. Tijn wil echt weten wanneer ze thuis is. Marcia vind hem dan echt niet makkelijk. Marlies vind dat als je een goede relatie hebt je dat graag laat weten aan elkaar "ik ben daar en daar".
Marcia verteld over Floris en dat hij in Hoorn woont en zij in Amsterdam en als student regelmatig op stap gaat. Ze gaat hem dan ook niet om 4 uur 's nachts sms'en dat ze veilig in bed ligt.
Tijn vind dat heel anders, had het ook meer over de standaard stapavonden. Marlies vind dat Tijn niet zo moet ratelen, maar moet luisteren naar de rest. Marcia vind dat het ook nogal vreemd zou zijn als ze eerst ladderzat naar Floris gaat bellen dat ze thuis is.

00.50 Semih verteld dat ie vroeger tijdens z'n middelbare schooltijd zo vaak heeft gehoord van meisjes dat ze lastig gevallen werden. Ook best extreem dat de meisjes in kwestie aangifte gingen doen, dat mensen gewoon telkens met blauwe plekken op school kwamen. Tijn fietst nog liever 20 km om, zodat ie weet dat de meisjes veilig thuis zijn. Als dat ie ze alleen moet laten rijden. De dames vinden dit heel lief.
Gesprek wordt hier weggedraaid...

00.56 E10 en de zusjes hebben het op de slaapkamer over de groepen en waardoor dat komt, E10 zegt dat je met de een gewoon meer hebt als met een ander.
ze vonden vandaag duidelijk een splitsing in de groep. E10 zegt dat een paar man de boel gaan opstoken nu, dat je daarvoor uit moeten gaan kijken. Zeker zit ik meer bij m'n vader en vind ik Jeroen aardiger als een Semih. Monique voelt het niet alsof er echt groepen zijn. De zusjes vragen zich af of zij dan als enige op een eilandje zitten. Niemand praat met hen ook over anderen. E10 vind groepen ook een naar woord, maar je merkt wel wie naar elkaar toetrekken Maar ergert zich ook aan die groep. Maar moet niet zo door gaan dan komt er gezeik van. Ach vind Sabrina, dan is er iig wat actie. Dan kan het beter nu gebeuren vinden ze wel als later, wanneer alles is opgekropt. Gezeik komt er uiteindelijk toch wel, zegt E10.
E10 kon in het begin heel erg met Tijn lachen, nu niet meer. De zusjes zijn het hier niet mee eens. Maar E10 blijft volhouden dat Tijn tov hem veranderd is.
Monique merkt wel dat er gekletst wordt, zoals wanneer ze bijvoorbeeld ergens loopt en het valt stil. Ze vinden het maar raar, omdat alles toch op tape staat uiteindelijk. Sabrina hoopt dat er niet over hun geluld wordt. Tuurlijk wel, ze lullen over iedereen zegt E10. Sabrina vraagt of ie wel eens wat gehoord heeft over haar. daar moet ie even over na denken.
E10 wordt gek van de tijgerbalsem lucht, de dames vinden het echter lekker.
Tijn komt de slaapkamer ook opgelopen, nou ja hij onderneemt een poging om ze te laten schrikken. En vraagt aan Monique wat ze voor raar zorro ding op d'r hoofd heeft. Hij doet net alsof ie z'n neus erin wil snuiten. Tijn vraagt wat ze allemaal aan het doen zijn en van wie de knuffels zijn. E10 zegt dat die van zijn zusje zijn.
Ze vragen of ie erbij komt zitten op het bed...

bron
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 30 augustus 2006 @ 01:42:16 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_41315121
Vergeet niet te melden dat E10 Sabrina probeerde te zoenen en haar bijna bij de borsten pakte !
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  † In Memoriam † woensdag 30 augustus 2006 @ 01:45:34 #4
128220 Peter6000
pi_41315192
01.10 E10 en Tijn beginnen over het voorval eerder de dag aan de tafel. Tijn geeft aan dat het hem verder niet interesseert, maar dat het een aantal flink verkeerd schoot. Tijn verteld dat ie aan tafel ging zitten bij de anderen, omdat ie daar anders nooit zit. Toen Tijn was gaan zitten, stond de rest op om aan de andere tafel te gaan zitten. Hij voelde zich toen flink bescheten, hij had het daar de dag ervoor al over gehad dat het zo jammer was dat ze niet meer allemaal gezamenlijk aan de tafel zitten.
E10 had gezegd "goh! kom je een keer bij ons aan tafel zitten" was opgestaan om drinken te pakken en toen waren die andere 4 erbij gaan zitten. Hij vatte dat juist weer sarcastisch op dat ie met de rest daar ging zitten en was daarom aan de andere tafel gaan zitten. Had toen ook tegen Egbert gezegd dat het niet zo door moet gaan. E10 vind dat het een strijd wordt zo ondertussen.
Tijn vind het wel logisch ergens, maar vind het ook jammer. Nomineren worden moet toch, maar dat hoeft volgens hem niet te zeggen day je het niet met iedereen gewoon gezellig kan hebben. En niet net als gisteren en vandaag dat ie tussen groepen heen en weer moet lopen.
E10 verteld dat in het begin veel mensen moeite hadden met uitspraken van Tijn, hij zelf prikte er wel doorheen en noemt Tijn en zichzelf recht voor z'n raap. Tijn houdt zich tov sommigen wel in om ze niet te kwetsen. E10 vind dat als mensen niet naar hem toekomen dat hij dan ook niet weet wat hij verkeerd doet.
Tijn denkt dat het ook met een opeenstapeling van dingen te maken heeft, dat mensen dan denken "alweer, laat maar lekker gaan, ik ctrl-alt-del hem"

01.13 Monique had voor het eerst vandaag dat ze tussen groepn moest lopen en voelde zich daar niet bepaald prettig bij.Dacht afetoe oeps.. freeze....
E10 zegt tegen Tijn dat hij in een andere groep zit als hij. Tijn vind dat ie niet echt in een groepje zit. Hij vind het juist jammer dat ie niet iets met Marcel of Jeroen kan ondernemen, omdat die het te druk hebben met elkaar en dat neemt ie hen alletwee kwalijk. E10 snapt dat wel, maar heeft dat zelf ook.

01:24 Egbert, Marcel en Jeroen zitten nog in de woonkamer, ook hier gaat het gesprek over groepjes. Egbert weet in ieder geval zeker dat het ten koste gaat van de gezelligheid, of het nu tactisch of tactloos is. Jeroen denkt dat sommigen zelf denken er goed aan te doen, terwijl het ook juist averechts zou kunnen werken.
Rik en Marlies zijn inmiddels ook weer uit bed en erbij gaan zitten. Ook Tijn komt bij dit groepje aangelopen en verteld dat ie van de zusjes vandaan komt. E10 hebben ze naar beneden gestuurd, dus die zullen wel gaan slapen denkt hij.
Egbert had eigenlijk naar bed willen gaan, maar nu doet ie er nog eentje. Tijn vind dat ie de "karakter van een visstick" heeft, altijd met z'n ik doe er nog eentje. Egbert zegt daarop dat er dan ook niet telkens weer iemand aan moet komen lopen. Tijn zegt dat Egbert nu wel een attitude heeft, nu ie mag blijven.

01.25 inmiddels zit Tijn in de kamer en ook Rik en Marlies zitten daar.
Tijn probeert aansluiting te vinden bij Jeroen en Marcel maar ze negeren hem nogal.
Tijn heeft tegen Egbert gezegd, toen hij weer zijn laatste aanstak dat hij een attitude van een visstick heeft

01.35 De zusjes en E10 dollen nog wat op bed. Sabrina en Monique willen nog wel een beker melk gaan doen. Monique wil ook nog een watertje "zou dat wel mogen van de groep, ook nog een watertje, dan heb ik 2 consumpties" Monique vind dat de twee tafels ook niet zo'n goed idee, morgen moeten ze ook gewoon maar 1 grote tafel dekken en gezamelijk eten.
Sabrina merkt nog steeds niet veel van de groepen, vind het juist de eerste BB waarin het gewoon allemaal heel gezellig is. Monique had dat tot vandaag ook, maar vandaag had ze ineens het gevoel dat ze heen en weer moest rennen "ik had het druk"
Sabrina ziet ineens iemand, Monique zag het ook. De meiden zijn bang E10 schrok zich ook dood zei ie en sprong bovenop ze.
Sabrina trekt nu ineens wel heel snel haar broek aan en wilde weg daar. Wat ze nu heeft gezien vind ze echt heel eng. E10 verteld dat het gewoon die hmm.hmmm mensen zijn en dat je die wel vaker ziet. Sabrina wist niet dat het bestond.

01.36 Tijn heeft het nu over E10 en Sabrien, en dat hij dat niet vindt kloppen. Marcel snapt het wel, maar Jeroen zegt dat het allemaal wel meevalt. Tijn roept dat hij toch ook niet de hele dag aan meiden zit te rommelen.
Tijn moet er niet zoveel achter zoeken vinden ze. Marcel legt alles bij E10 neer, hij is bijna 20 dus lama gaan. Egbert zegt dat hij zich zorgen zou maken als Marcia zo om zou gaan met Semith als Micheline weg zou zijn.
Marcel zegt dat E10 geen echte gevoelens heeft voor Sabrina, maar dat hij het voor de fun doet. Al zien wij dat heel anders. En E10 hoorde zeker zijn naam weer noemen want ook die 3 zijn weer opgestaan

bron
  † In Memoriam † woensdag 30 augustus 2006 @ 02:16:23 #5
128220 Peter6000
pi_41315596
01.55 Monique maakt melk warm, Tijn houdt haar gezelschap. Ze hebben het oa over de situatie tussen Sabrina en E10, Monique verteld hem dat ze al tegen haar had gezegd dat het eigenlijk niet kan.
Volgens Tijn moet ze een grotere pan pakken, omdat dit niet gaat. Hij heeft nog nooit iemand 'zo in een pan zien hengsten' en zegt tegen haar dat ze straks vast ook niet meer mogen kloppen (in de pan) omdat dat teveel herrie maakt.

02.06 Marcel, Jeroen, E10 en Sabrina zitten samen wat te babbelen, ze hebben het erover dat er commentaar geweest was over het feit dat E10 zo aan Sabrina plakt. Sabrina: is toch niks mis mee? Marcel: durf je dadelijk nog wel te gaan slapen, Sabrina? Sabrina; nee niet echt. Marcel: nou jongen kruip lekker bij haar in bed! E10: ja daaag, staat die vent van haar dadelijk in Zwolle om me af te schieten. Marcel: maakt dat uit, ze hebben pas 4 maanden wat, dat is niks. Lijkt mij wel leuke en jongen van 19 met een meisje van 28. Sabrina: 27!! Sabrina: ja dan kan Barry babysitten.
Marcel: Barry zal ook wel weten dat je hier geen 4 maanden droog gaat zitten. Sabrina: ik heb dat ook tegen barry gezegd ik heb al moeite met 2 dagen. Marcel: ja en E10 is een leuke gewilde jonge jongen. E10: zie je het al voor je, zo op dat stapelbed, en maakt zo krikkendgeluid. En Tijn dan met Monique. En dan moet ik zeker bij Egbert op de kamer, die snurkt me te veel, ik blijf lekker waar ik ben.
Groepje E10 heeft het over BB Australië dat volgens Sabrina van de buis is gehaald door al het gesex. Hier gaat dat niet gebeuren zegt ze. Owh nee vraagt Marcel, eerst jij en E10, dan Micheline en Semih, Hilde en Egbert.....Nee zegt E10 de eerste worden Tijn en Marlies, of Tijn en Monique. Sabrina: nee Monique niet. E10: Monique die doet dat niet. marcel: ach ja het wilt niet zeggen dat als je 2 kinderen hebt dat je dan geen behoefte hebt aan een beetje sex.

02.10 'melige' gesprekken in de woonkamer, het onderwerp... sex maar weer eens.
Sabrina heeft nu al een paar maal gezegd dat haar relatie met Barry over is en dat ze weer vrijgezel is "Jongens, we staan voor schut.. owwww wacht ik sta, uh zit voor schut" aldus Sabrina. E10 lacht een meisje van 28 en een jongen van 19, ik vind het wel wat. Marcel zegt dat ie vast wel weet dat ze niet 3 maanden op een droogje gaat zitten. Sabrina stemt ermee in, "heb ik hem ook gezegd, hou het nog geen 2 dagen vol dus dit is al heel knap. Op hoeveel dagen zit ik nu" Marcel zegt dat ze dan toch gewoon het jonge zaad van E10 kan nemen. Marcel en Jeroen willen zich ook wel opofferen, Jeroen wil best als laatste maakt hem niet uit. Desnoods dobbelen ze erom.
Marcel ziet wel wat potentiele sex stelletjes. Hij wijst op E10 en Sabrina, Marlies en Tijn of Monique en Tijn en het koppel, Hilde en Egbert, Milica en Jeroen. Ze denken dat Milica niets zou doen, Jeroen heeft er verder ook niets echt mee. Beetje voelen wel natuurlijk, kijken wat er allemaal aanzit.
Marcel denkt dat Tijn en Monique de eerste zullen zijn die sex hebben, de rest wijst dit af, ze heeft 2 kinderen en een leuke vent, die doet dat niet. Marcel vind dat niets uitmaken omdat er ook zoiets als sexuele behoeftes zijn.

bron
  † In Memoriam † woensdag 30 augustus 2006 @ 02:23:02 #6
128220 Peter6000
pi_41315648
02.17 Het gesprek gaat nu over Egbert. Marcel zegt dat Egbert nu zelf begon over de groepen en net doet alsof ie neutraal is, maar bij de andere groep hoort. Jeroen vind dat Egbert niet eerlijk is en denkt dat zij hem niet doorhebben. Hij spreekt zichzelf gewoon tegen, zeggen ze. Deze kamer zit gebakken, merkt Jeroen op.
Sabrina vraagt wie ze denken dat zij gaat stemmen. Jeroen zegt direct "Marcia, daar heb jij niets mee" Sabrina stemt er wel mee in, ze vindt haar een aardige, lieve meid maar heeft er verder weinig mee. Jeroen denkt dat Marcel en hij dezelfde top3 hebben, maar daar hebben ze het later nog wel over. Sabrina denkt dat ze Semih, Micheline en misschien Marcia hebben. Ze geven aan, dat ze in de goede hoek zoekt. Marcel geeft aan dat dat andersom ook wel zal zijn.
Sabrina heeft nog geen top 3 kunnen maken zegt ze. Jeroen: jullie zijn gewoon tactisch bezig ja...
Marcel geeft aan dat je als groep eventueel kan besluiten op 1 persoon te stemmen, Jeroen vertouwd van die groep helemaal niemand. E10 denkt dat je aan dat afspreken niks hebt, omdat je toch uiteindelijk met eenpaar man maar overblijft en verteld direct dat ie met Tijn net wel een goed gesprek heeft gehad over hoe ze elkaar zien.

bron
ik ga slapen, tot zover "mijn" verslagje
  woensdag 30 augustus 2006 @ 02:35:26 #7
155255 BEEF-lover
BEEF! are gonna wreck it.
pi_41315752
2.15u Ben pas net bijgekomen van het lachen met Tijn en Sabrina...steeds de "milf" genoemd door Tijn. Het grappige van alles is Sabrina totaal niet weet wat het betekent. Vervolgens noemt Tijn haar een vetkaei. Ze snapt het Bossche dialect niet en vraagt wat dat betekent. Nou gewoon, zegt Tijn, een brasserd, een smirkees... Sabrina vindt het niet leuk en zegt dat ze teleurgesteld in hem is. Ze weet niet wat het betekent, maar wil zich geen vetkuiken laten noemen. "Vetkaei" zegt Tijn, geen vetkuiken! Als Sabrina nogmaals vraagt om een uitleg begint Tijn: stel, je hebt een kind van 3 en dat gaat nadat ie 2 happen spaghetti heeft gekregen, zelf eens proberen te eten. En hij probeert vervolgens van zijn bord spaghetti één grote bal te maken...da's een vetkaei...unne brasserd. Hmmm, zegt Sabrina, dat doet een kind van 3 toch niet? Ik vind dat maar een gek voorbeeld. Egbert valt Tijn bij door te zeggen dat ie dat ook wel van kinderen ziet. Pfff, einde voorbeeld zegt Tijn en draait vervolgens een rondje met zijn kruk.

Sabrina gaat een handstand doen met een flip-over en dan weer terug. Het teruggaan haalde ze niet vanwege de gladde vloer, dus Tijn zou het wel even voordoen. Niet dat dat echt ging, want een verkeerde beweging zorgde voor een pijnlijke schouder.

Vlak voor dat ze naar bed gaan komt Monique binnen aan wie gevraagd wordt of zij wel weet wat een "milf" is. Mother I like to fuck... zegt ze. Er wordt gelachen en Sabrina doet het tegen Tijn maar gauw af dat ze wel weet wat een plork is. Maar ja, dat weet Tijn natuurlijk ook...
pi_41316168
4 Streams op de bedden, diepe rust in het huis.
Dit bericht is door de Moderator aangepast.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 07:55:24 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41316745
Ze slapen nog.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41317190
De zusjes zijn wakker.... "Is het weg ?" ander : "Zullen we op mijn bed gaan zitten?" Weet je wel hoe duidelijk het is, als je op mijn bed zit?" "Weet je hoe dat komt ?" Onduidelijk gegiebel.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41317255
De zusjes lijken bang voor iets dat in de kamer staat, ze liggen in hetzelfde bed:

"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:40:13 #12
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41319249
Zo het is inmiddels half elf en de bewoners zijn al ff wakker. Theezakje staat onder douch samen met Millica en E10 kijkt toe terwijl hij zijn tanden poetst. Daarna begint Marlies ook weer aan haar schilderij.

Ondertussen zijn in de keuken Marcel en Jeroen bezig met de voorbereidingen voor het ontbijd. De zusjes Monique en Sabrina kijken rustig toe. Ook Hilde bevind zich in de keuken en kijkt toe hoe haar ontbijt bereid wordt.

Wanneer de voorbereidingen klaar zijn schuiven de 4 personen rustig aan tafel bij Hilde en drinken ze hun water, koffie, thee e.d..
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:01:09 #13
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41319910
Rik en Hilde gaan samen onder de douche. Voordat ze vertrekken trekt hij zijn boxer nog ff op steve Urckle hoogte.Ze moeten alleen nog even wachten op de zusjes.
Janine heeft last van iets, het is iets in haar been. Ze hoopt niet dat ze iets fysieks hoeven te doen. Al is de verwachting dat vandaag in de loop van de middag de weekopdracht weer zal starten.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:08:36 #14
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41320136
In de keuken wordt aan de tafel ook gesproken over een weekopdracht die zij vandaag verwachten. In de keuken zitten te zitten Egbert, Jeroen, Marcel, Millica en E10. Ook worden de boodschappen natuurlijk weer besproken.
De broden kunnen om 1 uur pas de overn in. Dit stelt Millica niet echt tevreden. Ze vind het maar klote dat ze zo vroeg is gedoched. Ze moet nu nog zo lang wachten.

Jeroen weet een voordeel te halen uit de lege bier en wijn voorraad. 's Ochtends is "die hoek" lekker netjes.
Verder dekt Jeroentje alvast de ontbijt tafel.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:16:43 #15
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41320397
Jeroen meldt dat hij zich kapot irriteert aan Rik. Hij ziet hem nooit wat doen. "Een bordje op tillen, tja.... of gewoon wat doen.... Alleen maar zijn peukie en verder niks".
Voor de rest is er niet veel bijzonders aan de gang in het huis. Ze zitten rustig te babbellen aan tafel in de keuken en wachten af tot iedereen klaar is met zijn of haar schilderijtje om daarna weer voor de camara's buiten de gang te verschijnen.

klokt uit
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:49:18 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41321542
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41326032
13:30 uur

Milica, Janine en Etienne zitten bij het zwembad te roddelen over Semih?

E10 : Ik denk dat ik nu dus heel zwak sta bij hun
Sjaan: Jah ik ook
Milica : Jah mijn moeder ook
E10 : Jah maar je moeder hud zich nu even rustig
Sjaan: Tijn is en blijft zijn broer
Milica: Weet ik, weet ik
Sjaan : Kijk uit hoor!
Milica: Ik heb gewoon niks tegen Rik,
Sjaan: Maar dat hoef toch niet
Milica: Ik zou ook niet over hem beginnen weet je wel.
Sjaan: Doe ik ook niet
Milica: Ik weet wat ik aan hem heb thuis.
Sjaan: En hier is het wat anders.
Milica: Hier is het wat anders dat weet ik ook wel, maar ik ken hem ook van thuis.
Sjaan: Nee tuurlijk, nee dat begrijp ik ook helemaal.
E10 : Maar wat Jeroen zegt, dan gaan ze dat tegen Rik zeggen? Doe het niet, fuck.
Sjaan: Maar hij doet niets, niets.
Milica; maar je moet het wel zeggen
Sjaan: Als ik me mond open maak , krijg ik een aanval, dusuh
Milica: maar als je er eigen aan irriteert, dan moet je het zeggen, weet je wel, dat vind ik. Ik irriteer me er niet aan want ik laat het, ik ga er niks van zeggen, want ik doe mijn eigen dingentjes. Maar op het moment dat je je echt irriteert. ik zei ook tegen Jeroen, breng het gewoon tactisch tegen Rik. Bijvoorbeeld als je een keer naast hem zit, Hey Rik kan je de volgende keer niet een afwasje doen.
Sjaan: denk je dat dat gaat werken?Dat is het hem, daar hadden we het gisteren ook over. Met die groep werkt het niet, want dan gaan ze gelijk op hun achterpoten staan. EN DAT vind ik nou zo jammer.

E10 gaat weg en de meiden roddelen nog even door.

Milica: maar ik ga het niet zeggen, want ik irriteer me er niet aan.
Sjaan: dan moet je het absoluut niet doen. Ik zeg express gewoon niet, dan maar liever zo.

Veel gesmoes en weet dus even niet wat ze zeggen. Veel geritsel ook.

Milica: Maar ik heb wel zoiets, ik weet wel wat ik aan hem heb.
Sjaan: Tuurlijk dat begrijp ik ook. Dat begrijp ik ook
Milica : En tijn die ken ik niet

veel gesmoes.. ze hebben het ove rhet bestellen van het eten

Sjaan:Ik zei het tegen Marlies ook... maar ik vertrouw het gewoon niet
Milica: He?
Sjaan: vertrouw ik ECHT niet. Zo Sneaky zo gemeen. Dat ze zitten GA WEG. Maar jah we hebben toch besproke met Semih, dus wij horen hie rniet bij?Dus wat er te eten wordt besteld, dat moet ik gewoon eten. MAAR NU WORDT HE LACHEN. Want nu ga ik express gewoon staan en zeggen wil iemand anders wat eten? Sorry maar jah We zijn hie rmet een groep, je kan toch niet in je eentje zitten te bepalen die 5 a 6 mensen in die hoek van dat gaan we elke dag eten. Dat hebben die andere 20 toch ook niet gedaan? Uh 3 Die hebben toch ook gezegd we eten dit dat dat en dat.
Milica: Oooooooow jah!
Sjaan: dat hebben ze gedaan toch?
Milica: Jah
Sjaan : We eten dat en dat die dag , maar hun bepalen heus niet wat wij gaan eten elke dag. Als ik ergen niet tegen kan is dat het wel!Je ben thier met die groep, dus die achterlijke gozer bepaalt niet wat we eten. Hij bepaalt niet wat we eten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2006 16:15:34 ]
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:40:18 #18
137158 Elounda
the world is yours!
pi_41331481
Zal ik ff verder gaan? Heb het noog nooit gedaan.. komt ie

Mil, Blondje, Rikkie, Mars en Janine kletsen over chippies, Telekids en tongzoenen (tuurlijk).
Blondje heeft met Jonny Knoxville gezoend, ze kreeg een lekkere pakkerd en was er blij mee.
Rik wil weten of ze getongd hebben, nee het was gewoon een lekkere pakkerd.
Hil ligt ondertussen linea recta gestrekta op een bank.
Blondie komt heel vaak Dinad Woesthoff van Kane tegen in de videotheek in Scheveningen....
Semih kneed ondertussen Micheline.......
Nu gaat het over een bn-er die klein is en eigenlijk op tv heel lang lijkt....maar ze is wel de best gekleede vrouw van Nederland vindt Rikkie (heb niet verstaan over wie het ging)
Kortom een goed gesprek, men vindt dat Sabrina allés weet van de Sterren
De zusjes blijken een achternichtje te zijn van johnny Jordaan, moeder is het nichtje.
Ze hebben vroeger weleens op het podium gestaan.

Vin het moeilijk... gesprek is moeilijk te verstaan...stop weer ff
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:46:37 #19
137158 Elounda
the world is yours!
pi_41331662
Egg-bert, Marlies en Tijn zitten te dammen.
Volg nog net een stukje politieke discussie: wat is links en wat is rechts. Waarop een van de zussies opmerkt: ow, dan ben ik extreem-rechts....
Gaat verder over de stemwijzer en groenlinks. Marlies roept: dammuh, dammuh, en damt vrolijk door.
pi_41332660
Hilde en Marlies zitten samen te praten. Het onderwerp is het overlijden van de moeder van Hilde.
Hilde praat hier heel open over en is gewoon heel eerlijk en maakt geen grapjes oid
Marlies is heel begrijpend en luistert rustig .
Het klinkt als een heel goed gesprek en ze luisteren goed naar elkaar.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:42:19 #21
137158 Elounda
the world is yours!
pi_41337425
Semih klutst of shaked wat in de keuken, blender of foodprocessor overstemd de streams een beetje. E10 en Milica zitten samen op de bank. Hilde heeft Marcel op haar schoot en rookt een siggie. Micheline hangt bij Jeroen op de bank. (Hangparty?). Niet te verstaan waar het over gaat door irritante blender. Semih is druk bezig met (lijkt) voorbereidingen voor het avondeten.
E10 probeert een kusje te stelen bij Milica, maar Mil. steekt haar vingertje op in de trant van niet doen. Verder weinig actie te bespeuren bij de bewonertjes.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:45:20 #22
137158 Elounda
the world is yours!
pi_41337537
Ow: het was geen blender, een van de zussies stofzuigt de badkamer en is in de weer met koffers, ze ondekt dat ze die ook gewoon in de gangkast kan opbergen. Ondertussen zingt ze een vrolijk deuntje
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:53:43 #23
137158 Elounda
the world is yours!
pi_41337732
Semih heeft koffie gezet (was dus niet bezig met avondeten) en schenkt deze in voor de dam-ploeg, bestaande uit Marlies, Rik, Egbert en Jeroen, Mich. en Marcia. Op de achtergrond nog steeds een van de zusjes te horen die driftig aan het stofzuigen is.
Gesprek gaat over sinterklaas, een van de zussen merkt op dat het bijna Sinterklaas is.
Komt waarschijnlijk omdat Marlies liefdevol een speculaasje nuttigt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Elounda op 30-08-2006 20:14:42 ]
  woensdag 30 augustus 2006 @ 20:03:05 #24
137158 Elounda
the world is yours!
pi_41337749
Onder het gefluit van de Tune van Koffietijd drinken de dam-dames en heren hun koffie.
De zussen merken op de andere stream op dat ze wel in het BB huis willen blijven wonen.
Ze hebben het erg naar hun zin in het huis. Semih damt nu met Micheline
  woensdag 30 augustus 2006 @ 20:21:07 #25
137158 Elounda
the world is yours!
pi_41338207
Marcel vertelt dat hij in het dagelijks leven heel actief is, maar dat hier wel minder is.
Hilde zegt dat ze haar gewone leven mist...De zusjes zijn nadrukkelijk aanwezig, gesprek gaat over met oogkleppen op op de bank slapen om dat ze bang zijn dat ze weer iets in de slaapkamer zullen zien, maar de huiskamer vinden ze ook eng.
Zussen analyseren ook allerlei kauwgommerken, maar die "rondjes"vinden ze niet lekker want die blijven plakken aan je gehemelte. Ook wordt er gespeculeerd over het wel of niet halen van de weekopdracht en maakt men zich nu al zorgen over het hebben van genoeg eten.
Iemand fluit een deuntje en een van de zussen vraagt"wie zijn telefoon gaat hier af" (bloedserieus hoor!)
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:01:40 #26
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41339614
BB: Wil Monique naar de dagboekkamer komen?
Monique: Ik heb net mijn nagel gelakt...
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:04:08 #27
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41339715
Monique is terug met een envelop, ze moet hem voorlezen maar eerst moet iedereen zich verzamelen.
Egbert moet hiervoor uit bad komen.
Monique vindt het spannend roept ze.
Iemand (dame?): Je moet toch niet poepen he? Schijtbak.

geklets.
Het andere zusje meldt dat zij ook nog moet "urineren".
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:09:54 #28
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41339991
Bewoners,
Verkoop opnieuw de huid niet voor de beer geschoten is. Morgen komt de weekopdracht pas. BB raadt jullie aan vroeg naar bed te gaan om krachten te sparen.

Tipje van de sluier van de weekopdracht.
Jullie kunnen de weekopdracht zien als een onderlinge wedstrijd waarbij de winnaars extra worden beloond wanneer de weekopdracht wordt gehaald.

BB verdeelt de bewoner over 7 setjes.
Eén setje kan zich daarbij superieur laten gelden ten opzichte van de anderen en wordt daarvoor extra beloond.

Als eerste de zes setjes die samen naar binnen zijn gegaan.
Marliees, Janine en Jeroen krijgen vanaf nu een uur de tijd te bepalen welke twee zich zullen melden voor de weekopdracht.
Overigens is het wel zo dat degene die niet meedoet aan de weekopdracht wel meedeelt in de eventuele extra beloning voor de winnaar.

Bereid je voor op een spannende dag, gebruik je hersens.

Big Brother
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:11:22 #29
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41340072
Ze zijn er al snel uit dat Janine niet meedoet aan de weekopdracht. Zusje denkt dat de extra beloning misschien een make-over is.

(HiDiHo)
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:28:17 #30
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41340973
Sommigen besluiten vroeg naar bed te gaan. Het is druk in de badkamer, Marlies poetst haar tanden met een masker op, Marcia staat ernaast. Egbert en Hilde roken samen een sigaretje. Etiënne zit in het midden met zijn armen om Milica en een Zusje. Er wordt gegaapt, ze zijn blij dat ze niet veel gedronken hebben.

klokt uit
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:03:21 #31
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41342325
In de slaapkamer werd even behoorlijk geroddeld. Het ging erover dat er inmiddels twee groepen in het huis zijn ontstaan. Marlies omschreef het treffend door te stellen dat er twee lagen zijn en die zich nu gaan scheiden.

Tijn heeft tegen Janine gezegd dat ze altijd de zaken 'verneukt'. Hij kan dat wel leuk verpakken met een strikje erom, maar dan komt de boodschap niet over. Janine ligt zwaar onder vuur. Semih trekt de conclusie dat de groep in 'rechts' en 'links' is verdeeld.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_41343843
De zusje's liggen te bed, liggen nog even te praten, licht is ondertussen uit.. Ze liggen te babbelen, en gaan zo slapen..

pi_41344069
Sem en mich liggen een beetje te spelen e.d... De rest ligt in 't donker te slapen, of proberen dat...

pi_41344245
Hilde, Milicia, janine, jeroen, marcel, Egbert en Etiëne zitten nog in de 'rookers hoek', nog wat te praten, en wat te eten.. Verder gebeurt en niet veel spannends in het BB huis, alles is in ruste.

pi_41344516
Rik en Marlies zitten/liggen in de slaapkamer ook nog wat te praten.. ook over de groepje's die gevormd worden, hun zelf zijn vrij neutraal wat ze zelf ook zeggen.. Ze vinden het niet leuk zoals de groepen zich nu vormen, en hebben het ook wel door..

pi_41345394
Janine moest naar de DBK toe, dokter is er zo te horen.
pi_41345407
rik en marlies slapen en janine is bij de dokter (?)
pi_41345580
Ze horen Janine, de 'puist' werdt uitgeknepen of ingesneden, Hilde die flipt em helemaal omdat ze Janine hoorde.. loopt nu wat rondje's
pi_41345633
'hilde stel je niet zo aan, en hou je mond over de dokter, er volgen sanctie's'..

Dat stond er volgens hunm op de TV.. of het echt is geen idee, TV hebben ze niet laten zien op de stream.
pi_41345715
'hij is nog niet rijp' de 'puist'.. zolang er geen 'pus' uit komt mag hij er niks aan doen, nog een paar dagen aankijken en de doktor gaat met BB praten
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:23:05 #41
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41345753
Hilde liep zich werkelijk aan te stellen. Zij nam de pijn van Janine over en ging er zelf moeilijk van lopen. Ze liep op en neer te au-au-au'en.
....

Milica en Jeroen krijgen de slappe lach van de boodschap op tv.
"Vooral die eerste zin!"
Hilde: "Ja hou er nu maar over op"

Janine is terug, de puist is nog niet rijp om uitgeknepen te worden. De dokter kan niets voor haar doen.
pi_41345826
tijn eet chips...
pi_41345861
Op TV was dus echt, Hilde stelde zich wel aan ja.

Hilde gaat nu naar bed, Janine ook.. Ze was blij dat de mensen opgebleven waren. Tijn en wat anderen eten Chips. Egbert gaat nu ook slapen
pi_41345982

Marcel, Etiëne. Milicia en Jeroen praten nog wat, denk wel dat ze zo gaan slapen, als ze slim zijn volgen ze de top van BB op.

Milicia gaat nu ook naar bed.
pi_41346062

Iedereen ligt bijna in bed, de heren zitten nog wat Tijn eet nog wat.. Etiëne wou zo gaan douchen.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:32:34 #46
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41346098
Egbert in de slaapkamer: "Dat komt omdat er een zo die groep op zit te naaien. Hilde, die zit zo de groep op te naaien. Als die verdwenen is is het een hele andere groep."
Semih en Micheline komen ervoor omhoog.

Egbert: "Ze lult zo over ons, echt zo over ons."
Micheline en Semih zijn slechter te verstaan.

Micheline komt ook met een verhaal over Hilde.
Egbert trekt zijn eigen plan, ze loopt zo de boel op te juinen.
"Continu olie op het vuur, daar word ik echt helemaal gek van."
pi_41346173
Groepen all over, wordt overal besproken, net in de kamer bij Rik en Marlies, en nu in de kamer met Egbert z'n dochter Sem en Mich, Sem en Mich kwamen er voor omhoog.. Iedereen heeft het er ondertussen over, en dan vooral over hilde en nog wat van die kant.
pi_41346208
Er is een brief *tromgeroffel*
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:36:37 #49
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41346253
Egbert: Het wordt heel moeilijk. Zij gaan ook afspraken maken.
Ze tellen zes tegen drie?
"Gaan zij afspraken maken?"
Egbert gaat fluisteren: Op iemand voorzien, zodat op die gestemd gaat worden. "Van die gluiperige streekjes." Egbert voelt dat het niet voor hem bedoeld is, maar het is op Semih gemunt. Dat weet Semih zelf ook. Micheline, "Oh, ik dacht dat het om mij was."
pi_41346277
Er is een sanctie! De lounge is tot nader oorde gesloten.. Komt door dat incident met Hilde en Janine, Hilde en de andere hadden in de woonkamer moeten gaan zitten
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:38:17 #51
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41346322
Egbert: "Ik weet het niet zeker maar ik denk dat ze het op jou gemunt hebben. Dat hele groepje tegen jou ... " (zegt dit tegen Semih). "Geen beroerde jongen, maar zo beïnvloedbaar als de pest. "Dit blijkt over Marcel te gaan. Wordt erin meegetrokken, kan zich niet meer normaal gedragen, uit schaamtegevoel.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:39:48 #52
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41346379
Semih: "Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik heb het ook al een tijdje door. Het is precies wat Rick (?) zegt, je moet gewoon voor haar oppassen."

Egbert bespreekt hoe en wat de andere groep denkt over wie er op de bank komt te zitten. Dat de andere negen hun twee op de bank kunnen zetten. Marcia zegt dat is niet met negen, dat is zes om zeven. Semih rekent mee en weet het allemaal niet meer.
Monique en Sabrina trekken hun eigen plan volgens Egbert. Er wordt serieus berekend welk groepje in de meerderheid is.
pi_41346470
De brief + sanctie ging over het gebeuren dat Hilde door ging over de dokter doorging toen Janine bij de dokter zat.

*gaat nu slapen
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:43:18 #54
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41346533
Micheline komt terug van het toilet en vertelt de anderen van de sanctie. In de slaapkamer was dat nog niet bekend. Ze vragen of het geen grapje is?

Semih wil het met eigen ogen zien en staat op.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:47:09 #55
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41346702
Semih: "Ik vind haar ook zo eigenwijs. Net als met dat ow, ik ga toch even plassen, oo, ik ga toch effe... Dat kan gewoon niet. Je merkt gewoon dat mensen bepaalde dingen aan hun laars lappen, gewoon schijt eraan hebben."
Van Marcia mag de groep maandag gehalveerd worden. Nou ja gehalveerd, nuanceert ze later....
Semih wil weten hoe het gaat met de nominaties? Is dat eens per week of om de week.
Marcia denkt om de week, volgens Egbert iedere week. Hij komt tot het compromis dat het dan later in het spel een keer per week is.

Zometeen gaat er elke week iedereen uit. Anders ga je met acht man de finale in.
Dat zou wel gezellig zijn.
Gelach.
Marcia is benieuwd wie er als eerste uit gaat.
  Moderator woensdag 30 augustus 2006 @ 23:48:32 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41346759
Semih loopt naar de keuken, en wurmt zich tussen Marcel en Etienne in om de sanctiekaart te lezen. Daarna smijt hij de kaart over het aanrecht en loopt zonder iets te zeggen of iemand een blik waardig te gunnen, weer weg, nagestaard door vader en zoon.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:52:30 #57
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41346913
Tijn is nu ook in de slaapkamer bij Egbert en Semih: "Ik was je kwijt!"
Egbert verzekert hem dat hij echt niet weggaat.
Tijn begint ook over de sanctie van Hilde.
"Dan ga je toch ook niet door als je een waarschuwing van Big Brother krijgt?"

Even normaal geklets.
Tijn ineens: Ik heb zin in kippensoep!
Egbert: Zullen we kippensoep maken?
Tijn: Nee.
Egbert vindt het toch wel aanlokkelijk.

Egbert moet ineens lachen. Dat ze gisteren zou hebben zitten mopperen over Sabrina met dat geld en dat zíj nu de eerste sanctie hebben.

Nou ok, dat was het weer voor vandaag.
Morgen weer een nieuwe dag zegt Egbert.
  Moderator woensdag 30 augustus 2006 @ 23:53:12 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41346935
Vander en zoon zijn nu alleen.
Etienne brandt meteen los: "Vanavond bij het avond-eten, ik dacht ik sla die Semih zo voor z'n hoofd."

Het ging om wie waar zou gaan zitten. Etienne wilde bij Sabrina aanschuiven en Semih keek heel moeilijk volgens Etienne. "Ik zei: Oh, mag ik hier niet zitten of zo? Echt...ik had 'm zo voor z'n kop willen slaan."

Etienne: "En ook net, hoe hij binnenkwam om die kaart te lezen. Zo hop tussen ons in.. ik had m'n voet moeten laten staan. En dan zo weer weglopen"
Marcel: "Hij wou laten blijken: wat zijn jullie weer stom bezig. Ik heb dan zoiets van: zeg dat dan gewoon."
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:54:58 #59
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41347008
Je denkt toch niet dat ze nu niet roken he?
Wie staat daar dan te paffen?
Gustav ik kan niet slapen zegt Micheline of Marcia.
De deur gaat open.
"Ja kom maar hoor Rick."

Het gesprek neemt een andere wending nu Rick binnen is. Er wordt niet meer geroddeld, maar ze vragen zich af waar de glazen zijn.
pi_41347086
@ gert ik heb het ook gezien.

Etienne zei: bla ?bla ?bla " over mijn extreem rechts"
Vader "?????" jouw politiek???" ?? "er zijn nog mensen wakker" ??
toen was het helaas al voorbij. misschien gaan ze zo verder
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:58:28 #61
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41347136
"De klapdeuren moesten dicht? Staat er niet bij tot hoe laat die sanctie is?"
Micheline/Marcia vraagt zich af wat morgen de weekopdracht is.

Iemand: "Wat lach jij?"
Semih:"Binnenpretjes zijn ook verboden he? Dan krijg je een sanctie van Big Brother"
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:00:45 #62
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41347233
Tijn vertelt iets dat mij ontgaat.
Veel gegiechel, vooral van Egbert wiens zender het hardst staat.
Semih tegen Tijn: "Je bent niet echt discreet he?"
Tijn: onverstaanbaar, moet je zeggen als Gustav." (?)
Micheline: "Gustaav, kusje."
Gesmak.
pi_41347253
Streamers weer bedankt!

Verder in [BB6] Streamverslagen van donderdag 31 augustus 2006
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:03:03 #64
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41347282
Egbert staat op, doet zijn zender om.
Semih begint te lachen: "Het lukt mij ook niet"
Marcia: "Daar gaat de weekopdracht"
Egbert: "Ga jij nou maar gewoon slapen."
Ondertussen roddelen Marcel en Etiënne in de keuken over Semih.
Egbert staat zich aan te kleden.
Vraagt of de kaars al uit is.
Dat zal toch wel?
Egbert gaat het checken.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:09:19 #65
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41352950
Dank allemaal
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')