O oke.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Edit: bij nader inzien kunnen we beter hier verder omdat dat andere topic wel érg oud is.
Excuses voor het gedoe.
Tja, maar weegt dat op tegen de nadelen? Iemand hebben die al z'n volwassen leven erop heeft zitten en veel eerder dood gaat dan de ander? Natuurlijk kan je niks tegen je gevoel doen..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:07 schreef Friek_ het volgende:
Ik ken wel meer mensen die het hebben. Waarschijnlijk vind je deze personen zo aantrekkelijk omdat ze als 't ware een opgebouwde persoonlijkheid hebben die je terugziet in hun leeftijd.
Natuurlijk is het totaal niet praktisch om een dergelijke voorkeur te hebben, net als pedofilie. Beide niet maatschappelijk geaccepteerd (al is pedofillie net een graadje erger), daardoor praktisch onuitvoerbaar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:30 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Tja, maar weegt dat op tegen de nadelen? Iemand hebben die al z'n volwassen leven erop heeft zitten en veel eerder dood gaat dan de ander? Natuurlijk kan je niks tegen je gevoel doen..
Onuitvoerbaar? Dat zou ik ook weer niet zeggen. Ken wel een aantal stelletjes waarbij de man meer dan 15/20 jaar ouder is.. en tja is voor de omgeving even wennen maar het loopt allemaal soepeltjes.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is het totaal niet praktisch om een dergelijke voorkeur te hebben, net als pedofilie. Beide niet maatschappelijk geaccepteerd (al is pedofillie net een graadje erger), daardoor praktisch onuitvoerbaar.
Wat zijn milfs?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Mannen van 30+ zijn inderdaad de beste
alleen val ik wel op milfs
Een oudere vrouw zeg maarquote:
Zou ik dat hebben dan? Maar ik weet zeker dat als dat niet zo was dat ik dan nog op 'oude' mannen zou vallen. Dat weet ik gewoon. Ik zou ook nooit op een 'jongen' kunnen vallen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:03 schreef Rutger1983 het volgende:
kan me best voorstellen dat je zielsverwanten van elkaar bent en het hartstikke goed gaat. Maar ik heb ook het idee dat sommige meiden in deze man een soort van vaderfiguur(veiligheid e.d.) vinden, wat ze op een of andere manier (hebben) gemist.
Wat is de algemene/gemiddelde leeftijd van je vriendenkring?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Zou ik dat hebben dan? Maar ik weet zeker dat als dat niet zo was dat ik dan nog op 'oude' mannen zou vallen. Dat weet ik gewoon. Ik zou ook nooit op een 'jongen' kunnen vallen.
Nou m'n beste vriendin is net zo oud als ik alleen wel wat volwassener want ze is net alleen voor een jaar naar het buitenland vertrokken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:07 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Wat is de algemene/gemiddelde leeftijd van je vriendenkring?
Dat is geen reden om volwassen te zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou m'n beste vriendin is net zo oud als ik alleen wel wat volwassener want ze is net alleen voor een jaar naar het buitenland vertrokken.
Nee maar kijk, het rare is dat ik in veel opzichten ook weer veel kinderlijker ben.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:21 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Dat is geen reden om volwassen te zijn
Maar het kan idd een reden zijn waarom jij op oudere mannen valt. Je bent wat beter algemeen ontwikkeld bijvoobeeld...
Wat voor opzichten? Of ben je gewoon 'meisjesachtig'? Dat is mijn vriendin ook op haar tijd. Voor de rest is ze hardstikke volwassen. Ze kan beter met geld om gaan dan ik bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee maar kijk, het rare is dat ik in veel opzichten ook weer veel kinderlijker ben.Ik snap soms gewoon zelf ook niet meer hoe ik in elkaar zit.
![]()
Misschien beschaamd om te zeggen maar ik kijk bijvoorbeeld naar veel kinderprogramma's.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:57 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Wat voor opzichten? Of ben je gewoon 'meisjesachtig'? Dat is mijn vriendin ook op haar tijd. Voor de rest is ze hardstikke volwassen. Ze kan beter met geld om gaan dan ik bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |