abonnement Unibet Coolblue
pi_42114884
Heb me net ingeschreven voor
Sport psychologie
time management (kan ik wel goed gebruiken )
bedrijfs hulpverlening, altijd handig om zo diploma te hebben

Leukste vakken waren natuurlijk al weg, maar heb iig nog wat semi leuks kunnen vinden. Had véééél slechter gekund, was er gelukkig snel bij

Sport psychologie heb ik erbij gedaan als opvulling, heb ik iig wat. Ik kijk op mn gemak verder. Vind ik ik niks of ik alles vol heb ik iig die alvast. Opzich wel leuk maar minste van 3 (meer vanwege de tijd )
pi_42115063
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:00 schreef Crashcat het volgende:
Het was om middernacht al mogelijk om je in te schrijven.
Ik heb voor kw2 Golf en kw3 zakendoen in Japan gekozen.
kw4 weet ik nog niet wat ik wil.
ik heb me om halg 9 vanochtend ingeschreven en dat ging echt vlekkeloos
pi_42115176
Ik heb alles in kwartaal 2 en 3 gedaan op aanraden van mn coach.

Zij zei dat je kwartaal 4 vrij moest laten voor eventuele herkansingen en het afronden van het jaar. Wanneer je er ook nog keuzevakken bij heb kom je dadelijk in tijdsnood.
pi_42115225
Is het nou ook de bedoeling dat je iets kies wat met je opleiding te maken heeft?
Edit: Hoeveel keuzevakken meot je eigenlijk per jaar doen, en hoeveel per kwartaal?
Learn the rules and break them.
pi_42115323
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:26 schreef renz0r het volgende:
Ik heb alles in kwartaal 2 en 3 gedaan op aanraden van mn coach.

Zij zei dat je kwartaal 4 vrij moest laten voor eventuele herkansingen en het afronden van het jaar. Wanneer je er ook nog keuzevakken bij heb kom je dadelijk in tijdsnood.
hihi mijn slb-er heb niks uitgelegd ie vind dat we oud en wijs genoeg zijn omdat zelf allemaal uit te zoeken/ondervinden geloof ik :S denk ook dat er nog vrij weinig zijn die zich hebben ingeschreven nu of het uberhaupt weten... (ik zat vorig jaar op andere opleiding)
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef Toeps het volgende:

[..]

Hey bluecurl, ik ga sociale fotografie doen in KW2. Én Speel met toneel, én copywriting. Maar dan ben ik er wel vanaf.
ik expres in 3 gedaan omdat ik in 2 zo graag zelfverdedeging wilde doen omdat dit zo makkelijk is denk ik aangezien ik al les geef met kung fu dus vandaar fotografie in periode 3. maar ookk daar heb ik goed zin in
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:28 schreef Elocyp het volgende:
Is het nou ook de bedoeling dat je iets kies wat met je opleiding te maken heeft?
Edit: Hoeveel keuzevakken meot je eigenlijk per jaar doen, en hoeveel per kwartaal?
nee je kunt kiezen wat je wilt. ik doe gewoon waar ik zin in heb, ik ken ook mensen die wel verwante modulen nemen mits ze er niet voor zijn uitgesloten.

je moet 6 ects per jaar halen normaal. ligt er ook aan welke stroom je doet havo, vwo, mbo. staat in je studiegids. die staat eventueel ook online bij Hint.hro.nl. Per kwartaal gaat niet op. per jaar enkel.
pi_42115429
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:28 schreef Elocyp het volgende:
Is het nou ook de bedoeling dat je iets kies wat met je opleiding te maken heeft?
Edit: Hoeveel keuzevakken meot je eigenlijk per jaar doen, en hoeveel per kwartaal?
6 punten per jaar halen. En je mag alles doen wat je wilt, behalve als er een uitsluiting is voor jouw opleiding. (Mensen die Leraar Frans studeren mogen niet Opfriscursus Frans doen, logisch.)
pi_42115654
Klopt Naja ben iig van die last af, dadelijk doe je het aan het einde van de week en is alles weg....wat dan?
pi_42115700
Iemand al het keuzevak "Netwerken op de golfbaan" als gedaan?
Zo ja... Wat vond je ervan?
Scroll maar verder naar benee!
pi_42115981
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:44 schreef renz0r het volgende:
Klopt Naja ben iig van die last af, dadelijk doe je het aan het einde van de week en is alles weg....wat dan?
Je kunt altijd nog kiezen voor "Flipperen aan de Maas"
pi_42116595
Ik hoorde dus net van iemand anders dat je je in kon schrijven... erg fijn want ik wist van niks... Maar goed kep me wel ingeschreven voor redelijk leuke keuzevakken :p
pi_42116800
is al vol toeps.
pi_42117518
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:27 schreef renz0r het volgende:
is al vol toeps.
dan is er nog wel iets anders on-interesants wat je kan volgen chemie en criminologie is echt niet tof.. voor als iemand dat al gekozen heb heeeeel veel werk en mega saaie colleges. mijn fout van vorig jaar dus
pi_42117543
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:27 schreef renz0r het volgende:
is al vol toeps.
Flipperen aan de Maas vol?! Hahaha, die dachten zeker echt te kunnen flipperen.
Bedrijfshulpverlening heeft veel plekken, misschien die nog?
pi_42117785
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:54 schreef Toeps het volgende:

[..]

Flipperen aan de Maas vol?! Hahaha, die dachten zeker echt te kunnen flipperen.
Bedrijfshulpverlening heeft veel plekken, misschien die nog?
Bedrijfshulpverlening heb ik vorig jaar gedaan. Best makkelijk en in totaal hoef je maar 5 keer aanwezig te zijn
Scroll maar verder naar benee!
pi_42118617
Die ga ik dus doen, lijkt me interresant. Je krijgt een diploma'tje én het staat lekker op je cv'tje
pi_42118836
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:46 schreef Creature het volgende:
Iemand al het keuzevak "Netwerken op de golfbaan" als gedaan?
Zo ja... Wat vond je ervan?
Golfen ga ik in kw2 doen.
Ik laat het wel weten hoe het was gegaan.

Inleiding in de seksuologie zelfstudie is al gelijk hemelaal vol.
Wat een geile pubers bij de HRO.
なんだっけ
pi_42120084
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:59 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Golfen ga ik in kw2 doen.
Ik laat het wel weten hoe het was gegaan.

Inleiding in de seksuologie zelfstudie is al gelijk hemelaal vol.
Wat een geile pubers bij de HRO.
Die is toch voor 4 studiepunten?
Scroll maar verder naar benee!
pi_42120359
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:31 schreef Creature het volgende:

[..]

Die is toch voor 4 studiepunten?
WTF!!!!!!!!!!!!!

Dat had ik niet gezien..
Ik had dat gisternacht moeten kiezen, aangezien ik waarschijnlijk voor Ned. moet bijspijkeren en dat
is maar 1 ects waard.

Ik heb nu
kw2: Golfen en Bedrijshulpverlening
kw3: Zakendoen met Azië (Japan)
なんだっけ
pi_42120437
Doe er een ECDL bij, of ga gezellig helpen op een open dag. Dat zijn de gratis punten.
pi_42121313
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:45 schreef Toeps het volgende:
Doe er een ECDL bij, of ga gezellig helpen op een open dag. Dat zijn de gratis punten.
Nah, Ik heb nu drie keuzevakken wat ik enigszins nog interessant vind.

Het is wel goed zo.
なんだっけ
pi_42158861
Wanneer komen de cijfers van ECDL op cinfo.hro.nl te staan?
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_42158876
TB @ Academieplein
pi_42158996
Eerste studiepunten binnen, project gehaald
pi_42160541
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:45 schreef Toeps het volgende:
ga gezellig helpen op een open dag. Dat zijn de gratis punten.

En kijken of ik misschien kan helpen bij het organiseren van een tripje naar Londen voor de tweedejaars. Niet in m'n eentje, want als het dan mis gaat krijg in tenminste niet alleen alles op m'n dak
pi_42163090
Open dag wil ik ook wel mits die studiepunten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')