Ik hoorde ergens anders weer 4u.. wat is het nou?quote:Op maandag 4 december 2006 14:08 schreef 2Drix het volgende:
School sluit morgen om 3 uur voor sinterklaasWat is dat nou voor bullshit
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 19:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ik hoorde ergens anders weer 4u.. wat is het nou?
De mediatheken gaan dus om 15:00 dicht! De hele school pas om 16:00!!quote:Op 5 december zijn alle locaties van de HR om 16.00 uur gesloten
De mediatheken gaan om 15.00 uur al dicht.
nu pas...quote:Op donderdag 14 december 2006 08:41 schreef Toeps het volgende:
Ik héb mijn P, maar nu moet de administraaasie dat ding nog maken.
Begin kerstvakantie. Kreeg net een mailtje van een docent dat we (CMD) donderdagmiddag na 15u sowieso vrij zijn vanwege jaarafsluiting + studiemiddag voor de docenten. Jaarafsluiting dus, dus ook vrij op vrijdag?quote:Op zondag 17 december 2006 15:53 schreef Elvi het volgende:
Waarom zouden we vrij zijnIk weet van niks...
Even contact opnemen. Had mijn vriend ook, en nu binnen 2 dagen in de bus.quote:Op maandag 18 december 2006 23:13 schreef Crashcat het volgende:
IK WIL MIJN STUDENTENKAART!!!!!!!!!!!!
Heb ik gedaan, op Albert Roggeveen!!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:58 schreef umberrella het volgende:
iedereen stemmen voor de CMR verkiezingen!
Dat vertik ik gewoon om de volgende redenen:quote:Op donderdag 30 november 2006 22:02 schreef parselmouth het volgende:
Hier ook, morgenochtend om half 9 een HOORCOLLEGE. Wat een fucking slechte grap.
D. De rest van je dag is naar de klote door 1 uurtje hoorcollege omdat het inderdaad zo drogerend werkt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat vertik ik gewoon om de volgende redenen:
A.Ik neem toch geen stof op, dit proces komt pas vanaf een uur of 10 op gang.
B.De powerpoint presentaties hebben een drogerend effect.
C.De metro is overvol en mensen stinken
Ohhh jah ik ook al!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:18 schreef Chav het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, op Albert Roggeveen!!!![]()
Probeer eens een module van 8 studiepunten.quote:Op zondag 21 januari 2007 09:16 schreef BlueCurl het volgende:
volgens mij vinden ze het leuk om een module van 4 studiepunten in de laatste 5 weken te geven van elke periode... ik hebgeen leven meer... zeker met het leren voor de tentamens erbij pfff
succesquote:Op zondag 21 januari 2007 10:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Probeer eens een module van 8 studiepunten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn hequote:Op maandag 5 februari 2007 15:09 schreef H4ze het volgende:
Ik doe ivm vwo vooropleiding het versnelde Informatica traject en ik ben nu 2e jaars. Ik zit dus bij museumpark en ik vind 't wel een prettige locatie. Nu kreeg ik een tijd terug een bericht dat volgend jaar heel 't RIVIO gaat verhuizen naar locatie CoolhavenDaar heb ik dus helemaal geen zin in.
Nja punt is dat het daar bij coolhaven wat technische hulpmiddelen betreft echt zwaar brak is. En het zal wel ff duren voor ze alle zooi als smartboards en snelle pc's hebben geinstalleerd. Het schijnt een voordeel te zijn voor GMTers (betere faciliteiten voor hun) en de TI'ers kunnen samen werken met gasten van electrotechniek en zo. Maar voor BI'ers en I'ers als mijzelf kleven er dus totaal geen voordelen aan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fijn he![]()
Ze lokken je naar binnen via het museumpark en dumpen je daarna in zoiets als het laagbouw.
Laagbouw van museumpark? Ja, das ook een rede dat ik niet weg wil daar. Bij het RIVIO is het sowieso 1 en al nerd, dus dan is het vrouwelijk schoon van de PABO etc wel een verademing jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:56 schreef Elvi het volgende:
Laagbouw is hardstikke gezellig! Vooral de 3de verdieping
Ik ken het verhaal want ik ben zelf een BI'er.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:50 schreef H4ze het volgende:
[..]
Nja punt is dat het daar bij coolhaven wat technische hulpmiddelen betreft echt zwaar brak is. En het zal wel ff duren voor ze alle zooi als smartboards en snelle pc's hebben geinstalleerd. Het schijnt een voordeel te zijn voor GMTers (betere faciliteiten voor hun) en de TI'ers kunnen samen werken met gasten van electrotechniek en zo. Maar voor BI'ers en I'ers als mijzelf kleven er dus totaal geen voordelen aan.
Voor een totaaloverzicht van de voordelen en nadelen, klik hier.
huh ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:35 schreef parselmouth het volgende:
Ik ben volgende week officieel weg van de HRO... Opleiding was niet tof meer.
Zal Rotterdam wel heeeeeeeel erg gaan missen wat schoolgaan betreft
En dan alsnog stoppen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:59 schreef parselmouth het volgende:
Nee, 2ejaars Communicatie & Multimedia Design.
Er ligt al een tijdje nog 1 punt dat verwerkt moet worden en daar wordt nu even achteraan gezeten, dus volgende week kan ik m'n P ophalen.
Ja ach, ik was nog niet op de helft. En ik zou volgend jaar en het jaar daarna stage moeten lopen en geen enkel bedrijf zit te wachten op iemand met een achterstand een 0% motivatie.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:00 schreef wlsandman het volgende:
[..]
En dan alsnog stoppen?
Wel zonde....
Maar hopen dat het de juiste beslissing is
Nope, dat was het niet. Ik zag iets van de metro staan en een mercedesquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:41 schreef umberrella het volgende:
azie markt waarschijnlijk... Dat is wel is vaker :p allemaal producten uit azie dan
Dat wil ik ook!quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:12 schreef parselmouth het volgende:
Ah joh, Wijnhaven is chill! Je zit bij een treinstation, rolt binnen 2 minuten de stad in, altijd lekker vreten op dinsdag omdat er dan markt is
Zit in mijn cluster zeg maar....pret opleiding.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:17 schreef _Bar_ het volgende:
Iemand bekend met de opleiding vrijetijds management?
studiereis organiserenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:04 schreef PantaSniffer het volgende:
Heeft iemand nog een perfect keuzevak waar je veel punten (3) makkelijk kan verdienen?
Inleiding in de seksuologie zelfstudie 4 punten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:04 schreef PantaSniffer het volgende:
Heeft iemand nog een perfect keuzevak waar je veel punten (3) makkelijk kan verdienen?
RBS TMA kan gewoon overdag in Westquote:Op maandag 26 maart 2007 12:55 schreef Casual-T het volgende:
Nadat wij (KZ, FINMA) al heel Rotterdam rond waren geweest om tentamens te maken (Ahoy, WTC, groothandelsgebouw) vanwege ruimtegebrek, gaan ze ze nu maar 's avonds inplannen van 18.00 tot 21.00..![]()
Ik vind dit echt relaxedquote:Op maandag 26 maart 2007 12:55 schreef Casual-T het volgende:
gaan ze ze nu maar 's avonds inplannen van 18.00 tot 21.00.
Goed idee. Ga ik mee aan de slag.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:24 schreef BlueCurl het volgende:
Fotografie met een 8 afgesloten maandag
is het mss leuk om te werken aan een heuse Opening Post voor volgende deeltje? Met lijstje van gebruikers met opleiding en jaartje..
Haha, ben je weer je gal aan het spugen!? Ga Engels leren joh!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:37 schreef umberrella het volgende:
klinkt redelijk bekend in de oren :p
Hola, Savatage hieroquote:Op woensdag 11 april 2007 18:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Hallo(Random_hero van gelul)
Het Rivio is onderdeel van het HRO.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:46 schreef Siegfried het volgende:
Er staat niets over het RIVIO hoorPuur HRO.
T zal je verbazen hoeveel die scholen aan geld hebben. En eerlijk gezegd komt dat mooi uit. Media aan de Maas cluster in een eigen gebouwquote:Op woensdag 18 april 2007 12:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het Rivio is onderdeel van het HRO.
Waarom moeten we verhuizen?
Geld, geld en ooh.... geld.
Waarom moeten we verhuizen?! Wees blij man!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het Rivio is onderdeel van het HRO.
Waarom moeten we verhuizen?
Geld, geld en ooh.... geld.
Ik zit op de 6e verdieping, iets beters kan ik me niet wensen.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:26 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Waarom moeten we verhuizen?! Wees blij man!
Weet je wat voor locatie en wat voor vooruitgang?
Werkelijk, wordt er eens wat verbeterd gaat men weer zeiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |