Weet je wat voor moeite dat kost!? Damn denk daar eerst eens over na voor je dit soort ongein postquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:20 schreef cyberstalker het volgende:
Je kunt je startpagina natuurlijk ook gewoon veranderen. Ik bedoel, het is mogelijk.
zoietsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:20 schreef cyberstalker het volgende:
Je kunt je startpagina natuurlijk ook gewoon veranderen. Ik bedoel, het is mogelijk.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:20 schreef cyberstalker het volgende:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef Scheepschroef het volgende:
Neuh, www.fok.nl als startpage dat trek ik niet![]()
WTF voor een huilie ben jij? Zit je met 56k6 modempie te internetten of zo, dat je die kutsite als startpagina neemt? Als er een site maar 2x per dag geupdate wordt is NU.nl wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Scheepschroef het volgende:
- Elke dag de schommelingen in de brandstofprijs als nieuwsbericht!
- Een klein fotootje linksboven waar je vervolgens niet op kan klikken maar wat je wel nieuwschierig maakt.
- Die domme doos die die nieuwsfilmpjes presenteerd
- Dat ze gesponsord worden door Brein (berichten over illegale softwarebestrijding die ik nergens anders terugvind)
- Het intrekken van nieuwsberichten als ze weer eens te nieuwsgeil waren en er niks van waar bleek
Zo, even kotsen op mijn startpagina!
Dat dus.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef Scheepschroef het volgende:
luilakquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Weet je wat voor moeite dat kost!? Damn denk daar eerst eens over na voor je dit soort ongein post![]()
Ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:04 schreef nsfw het volgende:
Nee, de Frontpage is lekker wou je zeggen
Logisch, daar staan berichten over gewibden, en als je er wat van zegt krijg je een -1 FIPO, wat later aangepast wordt omdat de newsposter z'n bericht na tig posts pas gaat nalezen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef Scheepschroef het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |