Je hebt helemaal gelijk CiQNiZ.. het zijn allemaal een stelletje zeikerds - ben blij dat jij je niet zo kinderachtig opstelt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:06 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik heb mij voorgenomen hier niet meer verder op in te gaan. Ik zal het proberen op een zo leuk mogelijke manier mee te spelen.
Hoi, ik heb geen Google gebruikt. En je moet mijn zin niet zo opvatten, en al helemaal niet persoonlijk, indien het geval. Het leek mij verder zinloos een discussie in stand te houden waarbij beide partijen het kennelijk niet eens worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk CiQNiZ.. het zijn allemaal een stelletje zeikerds - ben blij dat jij je niet zo kinderachtig opstelt.![]()
Zet je horloge even goed.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:38 schreef macondo het volgende:
Rik Smits en eh..
Momentje, ik gooi eerst even mijn collectie oude Sportweeks bij het oud papier..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zet je horloge even goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |