kicke filmpje hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik had me headphone beanie op. Heb van dat hele lord of the boards niets gehoord
Had zelfs iets van snoeiharde punk ofzo op staan geloof ik.
Later zeiden leerlingen van me ook echt zo van "hey vet muziekje eronder" . Ik:
En dat wil ik nou ook doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
kicke filmpje hoorlekker chill cruisen en beetje jibben
gelukig neit. Had er nog eens bij moeten komenquote:
hoedat? rij je die niet uit?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:36 schreef Basje_B het volgende:
[..]
gelukig neit. Had er nog eens bij moeten komen![]()
me switch frontside bocht houd me tegen
ga steeds om me bek bij me switch bochten. moet veel meer oefenen.quote:
hmhm, switch is klote.... grootste probleem is vaak dat je op je achterste been gaat hangen omdat het "eng" aanvoelt.. goed tegen jezelf zeggen dat je op je voorste been moet staanquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:02 schreef Basje_B het volgende:
[..]
ga steeds om me bek bij me switch bochten. moet veel meer oefenen.
hang inderdaad te veel naar achteren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:13 schreef Rnej het volgende:
[..]
hmhm, switch is klote.... grootste probleem is vaak dat je op je achterste been gaat hangen omdat het "eng" aanvoelt.. goed tegen jezelf zeggen dat je op je voorste been moet staan
en dan natuurlijk langzaam opbouwen
ja ach, gewoon trots overboord zetten, ik heb ook wekenlang op mijn hol gelegen in de snowworld....quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:16 schreef Basje_B het volgende:
[..]
hang inderdaad te veel naar achteren.
sta je daar op zo'n oefenweide tussen de beginners. pinguin loopje naar lift en ze kijken echt wat je daar doet.
maarja... meot toch keer leren
ga het ook gewoon doen. Geen gelul meer. Heb altijd wel smoesje.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:19 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja ach, gewoon trots overboord zetten, ik heb ook wekenlang op mijn hol gelegen in de snowworld....
maar kom nu wel ok switch naar beneden... nog niet echt met mach 6 maar t begint er meer en meer op te lijken
nja de oldschool lui leren je eerst ingedraaid staan en daarna gaan ze je leren parallel te staanquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:24 schreef Basje_B het volgende:
[..]
ga het ook gewoon doen. Geen gelul meer. Heb altijd wel smoesje.
Wil gewoon switch rijden en landen om een mooie 180 te sticken (en later meer natuurlijk)
waarom leren ze niet meteen met eerste lessen alle 2 goed. heb je alleenmaar profijt van later
ingedraaid als in... je bovenlijf is gedraaid ten opzichte van je plank, dus ze kijken bijna recht vooruitquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:33 schreef ForumGek het volgende:
Ingedraaid? Je bedoelt van die contra-boarders? Die met hun bovenlichaam naar links bewegen wanneer ze een bocht de andere kant op maken? Die zijn zoo grappig, die schoppen die plank de piste over
mwoh, die beginners staan ook 30/15quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:48 schreef ForumGek het volgende:
Ah oke, als ik dat zou doen dan had ik nu al 2 nieuwe knieën gehad!
ach, ik kots alleen op beginners als ze op een rooie piste in de weg zitten ofzoquote:
Jij kon het natuurlijk vanaf dag één als een proquote:
blauwe pistesquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:59 schreef Rnej het volgende:
[..]
ach, ik kots alleen op beginners als ze op een rooie piste in de weg zitten ofzo
op t kinderheuveltje mogen ze doen wat ze willen, als ze mij maar niet in de weg zitten
(in frankrijk gingen ze massaal stilstaan op zo'n uberchille blauwe scheurpiste... (je weet wel, lekker de ruimte, lekker vlak enzo...)
PISTEREGELS MENSEN!! (beetje aso om daar met mach 6 tussendoor te slalommen)
ik vind mezelf niet ubergoed maar ik ben echt geen beginner meer....quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:07 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jij kon het natuurlijk vanaf dag één als een pro![]()
Maar goed, Renj heeft gelijk, zolang je je aan de regels houdt en geen rare dingen gaat doen hoeft niemand last van elkaar te hebben..
Skiërs!
niiiicequote:Op dinsdag 5 september 2006 23:23 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik heb net definief geboektHotel Trofana Royal in Ischgl
met michelin ster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |