Dat dus. Van die mooie vingerloze homohandschoenen. Een echte kerel gebruikt gewoon z'n eelt van het vele werken als handschoenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef pussydeluxe het volgende:
Handschoenen.
nee, dat zijn bijdehand-vaten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:09 schreef Mauro het volgende:
Handvaten?
Zijn dat van die tonnen waar handen in zittem?
Whats up docquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
Handvatten, dumbbell, vijl.
Pak eens wat vaker een boek in plaats van een stuk metaal, ligt ook nog eens lekkerder in de hand.
Is TS toevallig een vrouw?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
Pak eens wat vaker een boek in plaats van een stuk metaal, ligt ook nog eens lekkerder in de hand.
Neequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
Dat is een sport ruimte waar jij je pc-bier buik eraf kan trainenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:16 schreef the_witch het volgende:
Sport School?!!! Wat is dat!?
Nee daar ook niet, maar als je oefeningen voor je borst en armen doet met losse dumbles en je doet dat 1.5 uur dan voel jij je handen, en ga me niet wijs maken dat jij dat niet voelt want dan train jij gewoon niet hard genoeg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:17 schreef LasTeR het volgende:
Je bent een mietje, of je traint, of niet. Bij Bench-Press hoef je daar sowieso geen last van te hebben, moet je gewoon je duim bij de rest van je andere vingers houden.
Neuh, gewoon een man met nivea-handjes.quote:
Neem het mee danquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:19 schreef brood_korst het volgende:
Ik doe af en toe magnesium poeder dat wil ook goed helpen maar dat heb ik niet altijd bij me
Ik doelde meer op dingen die lekker in de hand kunnen liggen, maar bedanktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een man met nivea-handjes.
Ik doe dat dan ook niet 1,5 uur. In totaal dumbells voor een uurtje, maar ook afwisseling met vaste apparaten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:19 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Nee daar ook niet, maar als je oefeningen voor je borst en armen doet met losse dumbles en je doet dat 1.5 uur dan voel jij je handen, en ga me niet wijs maken dat jij dat niet voelt want dan train jij gewoon niet hard genoeg.
Met hand schoentjes heb je er geen last van maar dat vind ik een beetje te
Ik doe af en toe magnesium poeder dat wil ook goed helpen maar dat heb ik niet altijd bij me
Ah, logischquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dingen die lekker in de hand kunnen liggen, maar bedankt.
Quand he says ^^quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |