Dat dus. Van die mooie vingerloze homohandschoenen. Een echte kerel gebruikt gewoon z'n eelt van het vele werken als handschoenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef pussydeluxe het volgende:
Handschoenen.
nee, dat zijn bijdehand-vaten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:09 schreef Mauro het volgende:
Handvaten?
Zijn dat van die tonnen waar handen in zittem?
Whats up docquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
Handvatten, dumbbell, vijl.
Pak eens wat vaker een boek in plaats van een stuk metaal, ligt ook nog eens lekkerder in de hand.
Is TS toevallig een vrouw?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
Pak eens wat vaker een boek in plaats van een stuk metaal, ligt ook nog eens lekkerder in de hand.
Neequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
Dat is een sport ruimte waar jij je pc-bier buik eraf kan trainenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:16 schreef the_witch het volgende:
Sport School?!!! Wat is dat!?
Nee daar ook niet, maar als je oefeningen voor je borst en armen doet met losse dumbles en je doet dat 1.5 uur dan voel jij je handen, en ga me niet wijs maken dat jij dat niet voelt want dan train jij gewoon niet hard genoeg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:17 schreef LasTeR het volgende:
Je bent een mietje, of je traint, of niet. Bij Bench-Press hoef je daar sowieso geen last van te hebben, moet je gewoon je duim bij de rest van je andere vingers houden.
Neuh, gewoon een man met nivea-handjes.quote:
Neem het mee danquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:19 schreef brood_korst het volgende:
Ik doe af en toe magnesium poeder dat wil ook goed helpen maar dat heb ik niet altijd bij me
Ik doelde meer op dingen die lekker in de hand kunnen liggen, maar bedanktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een man met nivea-handjes.
Ik doe dat dan ook niet 1,5 uur. In totaal dumbells voor een uurtje, maar ook afwisseling met vaste apparaten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:19 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Nee daar ook niet, maar als je oefeningen voor je borst en armen doet met losse dumbles en je doet dat 1.5 uur dan voel jij je handen, en ga me niet wijs maken dat jij dat niet voelt want dan train jij gewoon niet hard genoeg.
Met hand schoentjes heb je er geen last van maar dat vind ik een beetje te
Ik doe af en toe magnesium poeder dat wil ook goed helpen maar dat heb ik niet altijd bij me
Ah, logischquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dingen die lekker in de hand kunnen liggen, maar bedankt.
Quand he says ^^quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
Dan is het nog steeds niet grappig, kneus.quote:
Waar stond iets over grappig?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds niet grappig, kneus.
Waar zeg ik dat er iets stond over grappig?quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:09 schreef Mauro het volgende:
Handvaten?
Zijn dat van die tonnen waar handen in zitten?
Nou, dan zijn we dus allebei uitgeluld.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat er iets stond over grappig?
Hou dan je stil dichtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we dus allebei uitgeluld.
Ik zal Maikuuul zeggen dat-ie 2dope maar een keer moet lollerpwnen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:27 schreef brood_korst het volgende:
2dope moet oprottehij loopt veldmuis te pesten
Mijn ideequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zal Maikuuul zeggen dat-ie 2dope maar een keer moet lollerpwnen! doodslippen
Je hebt je antwoord toch? Je bent een verwijfde wannabe breezer die zere handjes krijgt van een "dumbell" optillenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:34 schreef brood_korst het volgende:
Nee want wij gaan serieus over het topic door alleen jij komt het verkloten.
Daarom verzoek ik aan buzzer, tha t of the therminator op dit topic op te schonen en al JOUW reacties zowiezo te verwijderen.
B.v.d
\quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je hebt je antwoord toch? Je bent een verwijfde wannabe breezer die zere handjes krijgt van een "dumbell" optillenomdat je vrouwenhanden hebt
Jij geeft waarschijnlijk ook van die heaumeaux-handjes als je je voorstelt. Zodat de ander het idee heeft dat ie een natte theedoek vasthoud
![]()
Handschoenen, 'nuff said.
Wow handerhalf uurquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:46 schreef brood_korst het volgende:
[..]
\
En voor de zoveelste keer domme aap
Wij trainen hard, 1.5 uur alleen maar met dumbels k zie het jou nog niet zo snel doenEn de geen met de grootste mond van ja "Wijfen handjes" Heeft nog niet eens de kracht om ze eigen tanden te poetsen, met je bierbuik dragende internet freak
![]()
Dus ga jezelf nu maar weer vermaken met de naaktfotos van je moeder en stop met posten in dit topic![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
Handvatten.
anaal (bn.)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:40 schreef Dr.Death het volgende:
zoek dan eens een paar woorden op in een woordenboek
Haha, anderhalf uur dumbels. Misschien als je je rukspieren wilt trainen. Hoe kansloosquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:40 schreef Bruinbrood het volgende:
en ga dan zelf ff 1,5 uur met dumbels trainen... volgens mij heb je dan geen puf meer om op je fok forumpje te typen
Wow hij komt ervoor uit dat ie traint, het lefquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:40 schreef Bruinbrood het volgende:
hij dikke mongool,, ik weet niet hoor maar hij durft er tenminste voor uit te komen dat die traint , en jij/jullie durven niet te zeggen dat jullie iets doen (doen jullie ook niet) want dan zijn jullie bang om uitegcoverd te worden!!
ennekom dan is een keer kijken in de sportschool, en ga dan zelf ff 1,5 uur met dumbels trainen... volgens mij heb je dan geen puf meer om op je fok forumpje te typen
Haha, vuil wijf, schei uit. Ik heb tijden met 155kg zitten deadliften voor 5 herhalingen en nooit blaren gehad. Wat voor monstergewichten til jij dan wel niet van de grond?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:15 schreef brood_korst het volgende:
Ja der zit ook wel eelt op me handen van het stuur van de heftruck maar hoeveel eelt ik ook heb je krijgt alsnog blaren![]()
En als je eelt genoeg heb en je krijgt geen blaren train je gewoon te licht, pussy`s
Als je maar zwaar genoeg traint krijg je blaren, hoeveel eelt je ook heb. Want vorige keer was zelfs me eelt gescheurd
Jij tegen Van Dale en de Officiële Woordenlijst der Nederlandse Taal. Gedurfd van je.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:58 schreef brood_korst het volgende:
Het is handvaten
Ga je smoel ondersmeren met stront
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:05 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Haha, vuil wijf, schei uit. Ik heb tijden met 155kg zitten deadliften voor 5 herhalingen en nooit blaren gehad. Wat voor monstergewichten til jij dan wel niet van de grond?
Eelt is voor echte mannen, en handschoentjes voor breezerpaupers in de sportschool.
Ik ben ook fet stoerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij tegen Van Dale en de Officiële Woordenlijst der Nederlandse Taal. Gedurfd van je.
Dit is een vrij land ik lach wanneer ik wil !!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:08 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Wat lach jij nou weer, blaarwijf?
Daar kick jij op hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:08 schreef opgebaarde het volgende:
je roeping is heaumeaux zijn?
Met blaren.quote:
nee maar ik wist niet zo goed hoe ik de begin post moest interpreteren.quote:
Wauw man !!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
nee maar ik wist niet zo goed hoe ik de begin post moest interpreteren.
Maar duidelijk dus dat de begin post een verkapte ik-kom-uit-de-kast-post is
Ga eerst huilen om je blaren en daarna handschoendjes kopenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:09 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Dit is een vrij land ik lach wanneer ik wil !!
![]()
![]()
Is dit wat?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:13 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ga eerst huilen om je blaren en daarna handschoendjes kopen![]()
Heb je nou al die tijd gebruikt om dit te bedenkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:13 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ga eerst huilen om je blaren en daarna handschoendjes kopen![]()
ik bied 40quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:16 schreef Elys het volgende:
ik heb nog wel Nike-fitness handschoentjes voor je, 3 keer gebruikt 35 euro
Heb je ook nog gebruikt ondergoed?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:16 schreef Elys het volgende:
[afbeelding]
alleen donkerblauw en niet zo glimmend
dat doe je maar in je eigen topicquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:17 schreef wunderbaum het volgende:
Opzouten topickapers
sexuele frustratie meneer?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:19 schreef theepot het volgende:
[..]
Heb je ook nog gebruikt ondergoed?![]()
U kunt mij de klote kussen,quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:16 schreef Elys het volgende:
[afbeelding]
alleen donkerblauw en niet zo glimmend
dit duidt op veel respect en waardering voor de zinloze mensjes die jouw topic tot een succes willen maken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:22 schreef brood_korst het volgende:
[..]
U kunt mij de klote kussen,
bedankt voor het aanbod
succes met je leven verkoop
succes met mijn leven? hoor wie hier jankt om een blaartje van een 1,5 kg zware dumbellquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:22 schreef brood_korst het volgende:
[..]
U kunt mij de klote kussen,
bedankt voor het aanbod
succes met je leven verkoop
Heb ik. Wel met lichte gebruikssporenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:19 schreef theepot het volgende:
[..]
Heb je ook nog gebruikt ondergoed?![]()
Volgens mij weet je niet eens wat het is, met je 1,5 uur dumbbell-trainingquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:15 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Heb je nou al die tijd gebruikt om dit te bedenken![]()
Ga 155 kg deadliften
![]()
En jij bent een bierranjapenshebbende heftruckchauffeur.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:46 schreef brood_korst het volgende:
[..]
\
En voor de zoveelste keer domme aap
Wij trainen hard, 1.5 uur alleen maar met dumbels k zie het jou nog niet zo snel doenEn de geen met de grootste mond van ja "Wijfen handjes" Heeft nog niet eens de kracht om ze eigen tanden te poetsen, met je bierbuik dragende internet freak
![]()
Dus ga jezelf nu maar weer vermaken met de naaktfotos van je moeder en stop met posten in dit topic![]()
11 dagen lid en meteen een grote mond.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:40 schreef Bruinbrood het volgende:
hij dikke mongool,, ik weet niet hoor maar hij durft er tenminste voor uit te komen dat die traint , en jij/jullie durven niet te zeggen dat jullie iets doen (doen jullie ook niet) want dan zijn jullie bang om uitegcoverd te worden!!
ennekom dan is een keer kijken in de sportschool, en ga dan zelf ff 1,5 uur met dumbels trainen... volgens mij heb je dan geen puf meer om op je fok forumpje te typen
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
11 dagen lid en meteen een grote mond.
En over trainen.... ik gooi jou zo in het rond
Cool Niggaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:31 schreef LasTeR het volgende:
Maar ga jij nu maar eventjes door met trainen en spieren kweken in plaats van whinen dat je blaren krijgt, fkn pussy.
Wat iemand ook zegt, je komt meteen weer aan met die domme smiley... Dikke inhoud achter de user brood_korst...quote:
Ik ga geen moeite doen om een "diss" voor jullie "Home boys" te verzinnenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat iemand ook zegt, je komt meteen weer aan met die domme smiley... Dikke inhoud achter de user brood_korst...![]()
Net zoveel inhoud als in z'n blaren.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat iemand ook zegt, je komt meteen weer aan met die domme smiley... Dikke inhoud achter de user brood_korst...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |