ik schat zo'n 16 jaar. half-aziatisch/nederlands meisje, klein. Had 2 kleuren in dr haar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:36 schreef bergkampf het volgende:
Misschien zag ze je wel zitten, was ze ongeveer oud als jij? of een klein kind, die kijken wel vaker naar (grote) mensen uit nieuwsgierigheid enzo.
Doe mij maar een patatje oorlog en een mexicanoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:30 schreef a-child-in-chains het volgende:
Blabla
Was geen trip. Is echt gebeurd. Echt freaky.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Camplo het volgende:
Dude WTF?
Pass mij wat van die dope, ik wil ook zo'n trip maken.
Nieteens een broodje aapquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Doe mij maar een patatje oorlog en een mexicano
*Ik zit eraan te denken om een stoel door die afdelingruit te gooien he?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:47 schreef Careca het volgende:
prachtig!![]()
dit is echt geweldig!
TS succes op de gesloten afdeling, het komt best goed hoor
Ik had geen grote pukkel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:53 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk persoonlijk dat ze helemaal niet met haar moeder was. maar met een vrouw die haar al 8 jaar geleden heeft ontvoerd. jij was haar enige kans toen ze weer na 8 jaar naar buiten mocht, nu moet ze weer 8 jaar in die stinkkelder en allemaal gekke handelingen verrichten met haar 'moeder'.
ff serieus. de plek waar je was, was niet geschikt voor een gesprekje. als je haar weer eens voorbij ziet fietsen moet je maar eens vragen waarom ze haar ogen maar niet van die grote gele pukkel kon afhouden.
Nee eerder 15 of 16quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
Haha, dat wijf was vast 5 ofzo.
Ja vooral kerels zoals jij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:30 schreef a-child-in-chains het volgende:
blabla
Meisjes: Doen jullie dit welles vaker, mensen onzeker maken?
Oh, in dat geval wilde ze gewoon geneukt worden.quote:
Zeg je dan ook zo als je uitstapt: ''GRAPJEEEE, DIKZAKquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:56 schreef Jett het volgende:
In de trein is dat leuk om te doen.. Meteen denken dat ze sjans enzo hebben. hihi.
ahaaaaaaaaaaaa..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:56 schreef Jett het volgende:
In de trein is dat leuk om te doen.. Meteen denken dat ze sjans enzo hebben. hihi.
Of op het terras, of in de kroeg, of op straat, of in het postkantoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:56 schreef Jett het volgende:
dat zeg ik!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik had geen grote pukkel.
Nee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zeg je dan ook zo als je uitstapt: ''GRAPJEEEE, DIKZAK''
Nee man, als je uitgaat zijn er wel andere manieren om een man gek te maken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:58 schreef menininha het volgende:
[..]
Of op het terras, of in de kroeg, of op straat, of in het postkantoor
Haha, lijkt me heerlijk om ze dan te zien afdruipenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:59 schreef Jett het volgende:
[..]
Nee.. Maar soms komen ze naar je toe, met een lame openingszin.. en dan zeg ik gewoon: Ik keek je geeneens aan, ik ben scheel vriend
.
humor!11!
sletjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:59 schreef Jett het volgende:
[..]
Nee man, als je uitgaat zijn er wel andere manieren om een man gek te maken.
Nee, ik doe niks behalve opgeilen en dan weglopen. Is niks mis mee.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dit is wachten op een lemming...
ow, je bent er zo een?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:02 schreef Jett het volgende:
[..]
Nee, ik doe niks behalve opgeilen en dan weglopen. Is niks mis mee.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:57 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik weet niet hoe pussy ruikt.
Ok Schopje naar --- -> KLB of GC
Meisjes van 15 zijn lekker.......................................quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:00 schreef DropjesLover het volgende:
dude, je (vermakelijke) verhaal is bijna als een een of andere rap geschreven
en jij bent toch van 1981 (dus 25 jaar oud), kijk dan niet naar meisjes van 15![]()
Vuige pedo bahquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Meisjes van 15 zijn lekker.......................................![]()
Nogniet uitgewoond en meestal nog maagd. Die hebben nog niet zoveel vriendjes en
lullenkaas gehad
En nee het was geen rap.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Nogniet uitgewoond en meestal nog maagd. Die hebben nog niet zoveel vriendjes en
lullenkaas gehad
En nee het was geen rap.
Thnx man, probleem opgelostquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:08 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dader gevonden.
Slotje.
No probquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:09 schreef menininha het volgende:
[..]
Thnx man, probleem opgelost
Slotje.
achja kleine meisjes stikke wel us in grote dingequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:41 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Nieteens een broodje aap
Is echt gebeurd. Waarom doen meisjes dat? Ze speelt met dr leven joh.
Maar deze kijkt OOK al naar je!! Kijk maar eens!! Ze kijkt je de hele tijd aan!!! Oooh ik zou gek worden!! Echt waar!! ZE KIJKT!!!!! Nu Nog Steeds!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:21 schreef a-child-in-chains het volgende:
nee dat was haar niet![]()
ze had een andere blik
Jah dat denk je, maar misschien kwam je gewoon heel nerveus over, terwijl je dat zelf niet in de gaten had.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:46 schreef a-child-in-chains het volgende:
Nou, het was niet aan mij te zien dat ik zenuwachtig werd hoor.
Al doet de OP. het zo overkomen
Ik deed gewoon een paar stappen terrug toen ik merkte dat ze te lang staarde.
Dankje, eindelijk eens een geweldig verhaal in Klaagbaak van iemand die wel weet hoe hij moet schrijven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:30 schreef a-child-in-chains het volgende:
Sta ik op een maandag-middag in het grote postkantoor in Purmerend.
Ik kom binnen, trek een nummertje, en shit nog 11 wachtenden voor me!
Kijk ik opzij en zie ik in ene een meisje dat mijn kant op kijkt. Ja ze kijkt naar me.
En niet zo'n beetje ook, was geen vluchtige blik. En ze blijft maar kijken.
Ik wordt altijd heel erg nerveus van blikken. En nee knap ben ik niet, dus ik wordt snel achterdochtig. Kent ze me?
Ik heb er vaker voorbij zien fietsen, maar ik ken 'er echt niet.
Dat meisje blijft dus kijken he. En ik kan uit haar blik niet opmaken wat het is.
Ze is een stuk kleiner. Staat met dr moeder en heeft hoofd schuin naar benee en kijkt omhoog met grote ogen. Beettje een vragende blik en nee geen zaadvragende.
Dus ik denk, euz doe normaal, zal wel niets zijn, be cool.
Maar wat was het nou? Ik deed toch niet raar toen ik eennummertje trok? Neuh.
Was ik aan het vloeken? Neuh. Had ik mayo op me neus? neuh, nog niks gegeten vandaag
Zag ik er raar uit? Als iemand lelijk is blijf je denk ik niet zo lang kijken...
Herkende ze me ergens van? uh-oh! ze heeft me vast een keer criminele paraktijken zien
verrichten snachts!
kut nu moet ze dood![]()
(geintje)
Plagen breezers mensen tegenwoordig op zo'n manier?
Stond ze daar met dr gouden Bikkemberg gympies.
Ik werd zenuwachtig en dacht bij mezelf doe naormaal, doe alsof ze er er niet is.
Maar dat werkt nie he? En ze bleef maar kijken. echt freaky..
Dus ik dacht actie! Nu! doe iets! Dus ik draai me om loop een klein stukje naar achter
Ik kijk stiekum of ze nog kijkt, maar er staan mense voor he. Ik zie het niet goed.
Ze moet op, en zij en haar moeder staan helemaal vooraan links
En ik denk haha!, en ga haar een tijdlang zitten bekijken![]()
Ik ben weer naar voren gekomen en ze zijn klaar maar wachten blijkbaar ergens op.
Ze staan dan ook een stuk van de balie af.
Dat meisje staat schuin en weer kijkt ze mijn kant op!
Dit x is het te ver en kan ik niet precies zien of ze daadwerkelijk naar mij kijkt
Of naar iets dat achter me staat.
Er staat niemand achter me. En ze blijft kijken.
Weer wordt ik nerveus en weer probeer ik me koel te houden.
Ik maak een klein rondje door de winkel en loop weer uit het zicht,
dit x loop naar een groot scherm en pak een foldertje en doe alsiof ik wat over dat Identificatieplicht lees.
zohoo, interessant (not)
Nu kan ze me niet zien, en ik haar wel, ik sta daar, Blijkt dat ze nergens op hoeft te wachten
en zij en dr moeder (?) lopen me zo voor bij....
En ze kijkt me nog even aan.
Ik voelde me echt zo stuppid. Dat zo'n klein meisse je zo nerveus kan maken
Ik moet in het oude stadje zijn, en ga de roltrap op, dit x loopt ze weer voorbij (toevalig)
richting de V&D op de 1e etage.
Ze heeft me wel gezien maar kijkt rechtvooruit. Ja tuurlijk sukkel!
Omdat je zo raar deed daarnet. En ze vond je ws. al raar!
Ik had de ballen niet om er aan te schieten en te vragen waarom ze zo naar me keek. En liet het gaan.
En nu weet ik nogtseeds niet wat het was![]()
Vrouwen![]()
Ik kan niet met vrouwen omgaan..
Wie weet wat haar blik kon betekenen?
vreemd vreemd vreemd
Oh, dat zijn die meiden die vanzelf wel ophouden als je zelf een seconde of 10 heel indringend in hun ogen kijkt met een lichte glimlach op je gezicht?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:18 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Lol, in de bus toen ik wilde uitstappen keek er ook een chick naar me. Ik stond bij de deuren en links van me stond dat meisje dus ik draaide even me hoofd naar haar toe en toen zag ik haar echt met grote ogen omhoog kijken (naar mij dus). Toen draaide ik me kop meteen weer recht naar voren, weet nou niet of ik had moeten blijven staren.![]()
Jij moet niet posten in dit soort topics. Met je bleke skin en middelmatige oogjes in je fotoboek is het al wel duidelijk dat jij zelf minstens tien keer zo onzeker bent als de TS. Maja, stoer doen op een forum, wie wil dat nou nietquote:
EEnsch!1quote:Dankje, eindelijk eens een geweldig verhaal in Klaagbaak van iemand die wel weet hoe hij moet schrijven.
Zat er al aan te denkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dit is wachten op een lemming...
Wel in het goede gaatje stoppen hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wat niet is kannog komen
Jawel.. ik ga er bangen. En als ze nog maagd is doe ik eerst wel rustig aan hoor.
Zo ben ik ook wel weer
En zelf heb je geen fotoboekquote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:45 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Jij moet niet posten in dit soort topics. Met je bleke skin en middelmatige oogjes in je fotoboek is het al wel duidelijk dat jij zelf minstens tien keer zo onzeker bent als de TS. Maja, stoer doen op een forum, wie wil dat nou niet![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In haar oor, daar zit immers de G-Spot.
Lekker skullfuckenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In haar oor, daar zit immers de G-Spot.
Nee moe van zo`n hele dag achter zo`n suffe kassa zitten, heel de dag "hallo" Tot Ziens blablaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:25 schreef hetisleuk het volgende:
ik had het pas geleden bij het kassa meisje van de AH bij het afrekenen
Man ze keek me aan, glimlachte, knipperde met haar ogen en gaf zo mijn wisselgeld terug en wenste me nog een fijne dag. Man ik was verkocht....
Wat denk je zou ze verliefd zijn?
In 58 regels 30 keer ik gebruikenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:40 schreef SuperRogier het volgende:
Wil iemand ff tellen hoevaak het woordje "ik" in de OP voorkomt?
Owh en je bent wel heul onzeker geloof ik..
Vind ik ook zo iets van vrouwen, of alle mannen die uitgaan wanhopig zijn. Pas geleden nog eens met een date chick bij FILEMON in Utrecht binnen gekomen, het eerste wat ze zei ... alleen maar desparados hier binnen, dan denk ik echt man (mevrouw in dit geval) waar heb je het over. Als ik uitga hang ik ook aan de bar (fuck dansen) en de ene keer is het gezellig en de andere keer wat minder maar ben ik dan wanhopig? Nee, heel de avond op de dansvloer met een chagarijnig gezicht kijkende naar de dansvloer met een ondoordringbaar bitch shield is dat niet wanhopig en ongezellig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:58 schreef Gluckskafer het volgende:
Maar je bent dus vrijgezel, en wanhopig?
Tja, vrouwen. Ze zijn heel gevoelig en wilen alles just right.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:59 schreef hetisleuk het volgende:
[..]
Vind ik ook zo iets van vrouwen, of alle mannen die uitgaan wanhopig zijn. Pas geleden nog eens met een date chick bij FILEMON in Utrecht binnen gekomen, het eerste wat ze zei ... alleen maar desparados hier binnen, dan denk ik echt man (mevrouw in dit geval) waar heb je het over. Als ik uitga hang ik ook aan de bar (fuck dansen) en de ene keer is het gezellig en de andere keer wat minder maar ben ik dan wanhopig? Nee, heel de avond op de dansvloer met een chagarijnig gezicht kijkende naar de dansvloer met een ondoordringbaar bitch shield is dat niet wanhopig en ongezellig.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
Kort gezegd, er is teveel voor de vrouw, ze kunen zelf nieteens meer kiezen.
En vrouwen konden al zo moeilijk iezen.
Afentoe moet je es wat logica in hun dikke kop meppen.
Doe als de Islamieten. Mep die vrouwen afentoe goed. Zullen ze je nog voor bedanken ook.
(al zullen ze dat niet toegeven)
Jaja, tuurlijk ben ik weer vreemd en het meisje is altijd onschuldig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:18 schreef Supersoep het volgende:
Nog nooit gezoend.
Opgelost, slotje?
Vreemde jij, niet het meisje.
Je hoeft de vrouwen in je posts niet als de boosdoener bestempelen. Zulke dingen kunnen alleen worden verholpen als je wat aan jezelf werkt. Succes!
Alleen de mooie poepen niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:54 schreef Supersoep het volgende:
Meisjes zijn altijd onschuldig. En ze poepen niet. Het is maar dat je het weet, vriend.![]()
Ach val toch uit een boom, vriendquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:54 schreef Supersoep het volgende:
Meisjes zijn altijd onschuldig. En ze poepen niet. Het is maar dat je het weet, vriend.![]()
Wat deed je bij het postkantoor anyway?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ach val toch uit een boom, vriend![]()
Uit je frustraties niet naar anderen, maar zet het om in wilskracht om zo spoedig mogelijk iemand te zoenen en jezelf goddelijk te voelen zodra iemand je aanstaart. Laat me weten hoe het gaat!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ach val toch uit een boom, vriend![]()
Ja wat deed ik daar eigenlijk?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:04 schreef EvilWasp het volgende:
Wat deed je bij het postkantoor anyway?
Jay? Jay ben jij dat? Van Jay en Tanja uit Purmerend?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Uit je frustraties niet naar anderen, maar zet het om in wilskracht om zo spoedig mogelijk iemand te zoenen en jezelf goddelijk te voelen zodra iemand je aanstaart. Laat me weten hoe het gaat!
Mijn ouders zijn psychiater, zal ik je het adres geven van hun praktijk?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Jay? Jay ben jij dat? Van Jay en Tanja uit Purmerend?
Hey Jay!![]()
Dat zeg je alleen omdat we je geboortedatum weten, noobquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:38 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
ik schat zo'n 16 jaar. half-aziatisch/nederlands meisje, klein. Had 2 kleuren in dr haar.
Tip: probeer eens te (glim)lachen als een vrouw je aankijktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:30 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik kan niet met vrouwen omgaan..
Wie weet wat haar blik kon betekenen?
vreemd vreemd vreemd
Toevallig zwart haar met witte vlekken?? Dan weet je vast wel hoe laat het is, zo niet kijk naar Talpa.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:38 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
ik schat zo'n 16 jaar. half-aziatisch/nederlands meisje, klein. Had 2 kleuren in dr haar.
Meisjes van 15 nog maagd? Op wat voor planeet heb jij gewoond de laatste tijd ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
lullenkaas gehad
En nee het was geen rap.
Of het antwoord op de vraag: waarom ben jij nog vrijgezel ...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
Afentoe moet je es wat logica in hun dikke kop meppen.
Doe als de Islamieten. Mep die vrouwen afentoe goed. Zullen ze je nog voor bedanken ook.
(al zullen ze dat niet toegeven)
Maar dit is een Forum. Wat wil je?quote:Op zondag 3 september 2006 04:14 schreef Wojworshebn het volgende:
Je spoort niet. Neem een hoer, dat lucht op. En dan val je mss niet steeds door de mand als totally noob
Neuh, ze had volgens mij donkerblond haar dat ze nog een extra kleurtje in had gedaan.quote:Op zondag 3 september 2006 05:09 schreef Yoghii het volgende:
[..]
Toevallig zwart haar met witte vlekken?? Dan weet je vast wel hoe laat het is, zo niet kijk naar Talpa.
Talpa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |