Hummie wou toch een BB met een terminaal patient??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:19 schreef bunnyma het volgende:
Ligt Rik daar zo te hoesten?
Het lijkt wel of hij op sterven ligt.
Ik heb hetzelfde probleem scanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan dat 'doos'
kunnen ze kampsjaak niet laten doodgaan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:21 schreef natronic het volgende:
[..]
Hummie wou toch een BB met een terminaal patient??
Hoe oud is Etiënne? 19, dus rond de 20. Kom op Scan, ga die jongen nou niet zitten verdedigen. Etiënne is niets anders dan een glibberige kameleon.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wil je glad en ranzigheid zien? Ga maar eens een avondje stappen en hou de types rond de 20 goed in de gaten.
nee dat was joost uit bb5quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoe oud is Etiënne? 19, dus rond de 20. Kom op Scan, ga die jongen nou niet zitten verdedigen. Etiënne is niets anders dan een glibberige kameleon.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:22 schreef Wishjuh het volgende:
hehe zie die Tijn de hele tijd naar de tieten en kont van Monique kijken
Ik denk dat ik de Nederlandse bewoording gewoon minder vind.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
wat is er mis mee? poes doos , het is beter dan kut
Volgens Roel dan...quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de Nederlandse bewoording gewoon minder vind.
kutje is dan beter![]()
of doosje![]()
Marlene? Drie weken in je bezit?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Hehe Ik ben er nu ook lid. Leuk zeg.
had alleen maar 1 biljet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |