abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 september 2006 @ 18:54:36 #26
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_41457558
Gewoon zeggen war het op staat:

Hey meisje ik vind alles leuk en aardig hoor, maar ik heb geen zin in dit gedoe. OF je wilt met me uit of niet, deze keer maak jij de afspraak en kom je gewoon, of we maken geen afspraak en we laten het hierbij.

Bam, opgelost, spelletje over.... Wees iig sterk genoeg om te accepteren dat zij niet het meisje voor jou is en gewoon verder te zoeken. Meisjes die spelletjes spelen moeten gewoon even wakkergeschud worden. Je bent toch een vet coole gozer, waarom zou je dit gedrag accepteren dan?
pi_41457780
quote:
Op zondag 3 september 2006 18:49 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Balen dude. Maja, gelukkig zit je niet in een verdere fase! Dan had je je nog meer klote gevoeld. Had je al gevoelens voor haar dan? Of zag je het toch meer als een gewone vriendschap?
Gevoelens voor iemand die ik niet ken? Dat gebeurd niet met me . Ze zag me er een leuke meid uit, om eens een leuke babbel mee te doen. En ja, uiteraard was ik min of meer geïnteresseerd, anders zou ik nooit op haar afgestapt zijn.
Laat me stellen dat ik haar wel beter wou leren kennen (en ik weet ondertussen ook wel wat over haar, dingen die ze vertelde op msn)
quote:
Op zondag 3 september 2006 18:54 schreef Xtinction het volgende:
Gewoon zeggen war het op staat:

Hey meisje ik vind alles leuk en aardig hoor, maar ik heb geen zin in dit gedoe. OF je wilt met me uit of niet, deze keer maak jij de afspraak en kom je gewoon, of we maken geen afspraak en we laten het hierbij.

Bam, opgelost, spelletje over.... Wees iig sterk genoeg om te accepteren dat zij niet het meisje voor jou is en gewoon verder te zoeken. Meisjes die spelletjes spelen moeten gewoon even wakkergeschud worden. Je bent toch een vet coole gozer, waarom zou je dit gedrag accepteren dan?
Jah, maar ik weet nu al voor 200% dat als ik bel ze toch niet opneemt. Dat lef heeft ze gewoonweg niet denk ik.

En dan te bedenken dat ik zelfs weet waar ze woont. Ja, jullie lezen het goed, ze heeft me haar adres gegeven (achteraf bekeken, ik moest maar eens een gek zijn )
  zondag 3 september 2006 @ 20:37:57 #28
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_41460519
Klinkt meer als iemand die moeite heeft om nee te zeggen dan een player.
Every super woman needs a superman; here I am.
  zondag 3 september 2006 @ 21:37:06 #29
12644 secret17
To go even further beyond
pi_41462872
Ik heb niet al te lang geleden bijna hetzelfde meegemaakt. Gaat het niet toevallig om dezelfde? Anyway, voor de vakantie ontmoette ik achter de bar een meisje die ik nog van vroeger kende, en die ik toentertijd behoorlijk zag zitten. Nu wat minder, maar het weerzien was gezellig, en ze was erg enthousiast. Heb toen haar telefoonnummer en msn-adres gekregen.

De eerste week natuurlijk over i-net en over de foon een beetje bijgekletst, maar ik kon niet echt ergens uit opmaken wat ze precies wilde: gewoon leuke vrienden, of meer? Ik was eigenlijk alleen op meer uit, dus op een gegeven moment de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ze 's een keer met z'n tweeën wat wilde drinken. Ze reageerde opnieuw enthousiast, de week erop zouden we tijd en datum pikken, waarover zij mij terug zou bellen.

Als iemand zegt dat ze mij gaat bellen, dan reken ik daar op en heb dus expres niets laten horen die week, ookal belde ze niet. Later zei ze over msn dat het haar speet en ze gaf best een goede reden op, dus we zouden het gewoon verschuiven, en wederom zou ze mij wel een belletje geven.
Je raadt 't al, ze belde niet, gaf dit keer niet echt een duidelijke reden (druk?), maar vraagt vervolgens wel spontaan of ik anders geen zin heb om op haar verjaardag te komen. Allemaal leuk en aardig, maar heel toevallig had ik dat weekend al een groot feest van een stel goede vrienden, en dat ging ik niet inruilen voor een verjaardag bij een meid die ik sinds het weerzien nog niet eens echt prive had gezien of gesproken; bovendien zou ik denk ik niemand kennen en gaat ze haar aandacht natuurlijk verdelen enz.
Ik heb toen dus gezegd dat dat helaas echt niet ging, maar dat we dan de week erop écht maar 's wat moesten gaan drinken. Die bewuste week had ik haar kunnen bellen om het wat meer af te dwingen, maar ze nam vrijwel nooit zelf contact met mij op (slechts een enkele keer op msn ofzo), dus toen was m'n interesse alweer erg weggezakt en vond 't ook een vrij arrogante houding eerlijk gezegd.
Ik heb toen niet meer gebeld en haar uit msn gehaald, en uiteraard heeft zij ook nooit meer wat van zich laten horen. Ik gok dat ze het alleen als vrienden gezellig had gevonden, maar dan nog, dan doe je toch ook iets meer moeite om dat voor elkaar te krijgen? Anyway...ik zal denk ik nooit echt te weten komen wat er precies door haar heen gaat en hoe zij over de hele situatie heeft gedacht...maja, genoeg leuke(re) meiden, toch?
Life is all about development
  zondag 3 september 2006 @ 21:51:10 #30
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_41463503
quote:
Jah, maar ik weet nu al voor 200% dat als ik bel ze toch niet opneemt. Dat lef heeft ze gewoonweg niet denk ik.
Gewoon laten gaan dan, en van binnen WETEN dat jij beter krijgen kan...
pi_41463778
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:37 schreef secret17 het volgende:
Ik heb niet al te lang geleden bijna hetzelfde meegemaakt. Gaat het niet toevallig om dezelfde? Anyway, voor de vakantie ontmoette ik achter de bar een meisje die ik nog van vroeger kende, en die ik toentertijd behoorlijk zag zitten. Nu wat minder, maar het weerzien was gezellig, en ze was erg enthousiast. Heb toen haar telefoonnummer en msn-adres gekregen.

De eerste week natuurlijk over i-net en over de foon een beetje bijgekletst, maar ik kon niet echt ergens uit opmaken wat ze precies wilde: gewoon leuke vrienden, of meer? Ik was eigenlijk alleen op meer uit, dus op een gegeven moment de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ze 's een keer met z'n tweeën wat wilde drinken. Ze reageerde opnieuw enthousiast, de week erop zouden we tijd en datum pikken, waarover zij mij terug zou bellen.

Als iemand zegt dat ze mij gaat bellen, dan reken ik daar op en heb dus expres niets laten horen die week, ookal belde ze niet. Later zei ze over msn dat het haar speet en ze gaf best een goede reden op, dus we zouden het gewoon verschuiven, en wederom zou ze mij wel een belletje geven.
Je raadt 't al, ze belde niet, gaf dit keer niet echt een duidelijke reden (druk?), maar vraagt vervolgens wel spontaan of ik anders geen zin heb om op haar verjaardag te komen. Allemaal leuk en aardig, maar heel toevallig had ik dat weekend al een groot feest van een stel goede vrienden, en dat ging ik niet inruilen voor een verjaardag bij een meid die ik sinds het weerzien nog niet eens echt prive had gezien of gesproken; bovendien zou ik denk ik niemand kennen en gaat ze haar aandacht natuurlijk verdelen enz.
Ik heb toen dus gezegd dat dat helaas echt niet ging, maar dat we dan de week erop écht maar 's wat moesten gaan drinken. Die bewuste week had ik haar kunnen bellen om het wat meer af te dwingen, maar ze nam vrijwel nooit zelf contact met mij op (slechts een enkele keer op msn ofzo), dus toen was m'n interesse alweer erg weggezakt en vond 't ook een vrij arrogante houding eerlijk gezegd.
Ik heb toen niet meer gebeld en haar uit msn gehaald, en uiteraard heeft zij ook nooit meer wat van zich laten horen. Ik gok dat ze het alleen als vrienden gezellig had gevonden, maar dan nog, dan doe je toch ook iets meer moeite om dat voor elkaar te krijgen? Anyway...ik zal denk ik nooit echt te weten komen wat er precies door haar heen gaat en hoe zij over de hele situatie heeft gedacht...maja, genoeg leuke(re) meiden, toch?
Het is niet dezelfde meid

Ik herken hier inderdaad veel in, maar jij kende die meid nog van vroeger, bij mij is het een volstrekt onbekende.

Ze zei nog wel tegen me dat ze nogal slecht is in het maken van afspraken en dat ik haar er moest aan helpen denken. Wat ik dan ook gedaan heb

Heb je dan nooit last van die onzekerheid? Kbedoel, je weet nooit hoe ze erover dacht, en waarmee ze nu eigenlijk bezig was. Ik kan dat dus niet, ik heb veel liever dat ik het gewoonweg weet.

En waarom ze me dan niet uit naar msn-lijst kickt is me nog maar de vraag ...
  zondag 3 september 2006 @ 22:42:17 #32
12644 secret17
To go even further beyond
pi_41465584
quote:
Heb je dan nooit last van die onzekerheid? Kbedoel, je weet nooit hoe ze erover dacht, en waarmee ze nu eigenlijk bezig was. Ik kan dat dus niet, ik heb veel liever dat ik het gewoonweg weet.
Ik heb vooral in het begin natuurlijk wel vaak gedacht van 'waarom belt ze niet?'. Als ik haar zag (was in totaal twee keer, in die discotheek waar ze werkte), dan nam ze echt de tijd voor me (regelen dat ze de pauze even met mij kon doorbrengen, altijd meteen naar me toestappen als ik ff een drankje ging halen, enz), maar in't dagelijks leven nam ze dus totaal geen moeite zelf even te bellen om te kletsen of wat af te spreken, zelfs als we dat hadden afgesproken, alsof 't haar werkelijks niets boeide. Dan ga je je natuurlijk afvragen wat er in zo'n persoon omgaat. In het begin heb ik zelfs even overwogen om haar erop aan te spreken, maar nee...

In jouw geval zou ik 't gewoon nog eens proberen, ik kan ook niet zeggen wat die meid va jou allemaal denkt. Soms hebben mensen het zo druk, dat ze vergeten wat belangrijk is voor anderen, dan is't aan jou in dit geval om dat duidelijk te maken, op een of andere manier (probeer eens op korte termijn af te spreken, bijvoorbeeld dezelfde avond nog, of de dag erna). Maar goed, als ze blijft uitstellen, dan moet je je conclusies trekken...

Ze werkt overigens gewoon nog in dezelfde discotheek waar ik vast nog wel eens ga komen, dus ik ben benieuwd of ze nog wat te zeggen heeft als ik daar tegen haar aanloop We'll see..
Life is all about development
pi_41466135
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:42 schreef secret17 het volgende:

[..]

Ik heb vooral in het begin natuurlijk wel vaak gedacht van 'waarom belt ze niet?'. Als ik haar zag (was in totaal twee keer, in die discotheek waar ze werkte), dan nam ze echt de tijd voor me (regelen dat ze de pauze even met mij kon doorbrengen, altijd meteen naar me toestappen als ik ff een drankje ging halen, enz), maar in't dagelijks leven nam ze dus totaal geen moeite zelf even te bellen om te kletsen of wat af te spreken, zelfs als we dat hadden afgesproken, alsof 't haar werkelijks niets boeide. Dan ga je je natuurlijk afvragen wat er in zo'n persoon omgaat. In het begin heb ik zelfs even overwogen om haar erop aan te spreken, maar nee...

In jouw geval zou ik 't gewoon nog eens proberen, ik kan ook niet zeggen wat die meid va jou allemaal denkt. Soms hebben mensen het zo druk, dat ze vergeten wat belangrijk is voor anderen, dan is't aan jou in dit geval om dat duidelijk te maken, op een of andere manier (probeer eens op korte termijn af te spreken, bijvoorbeeld dezelfde avond nog, of de dag erna). Maar goed, als ze blijft uitstellen, dan moet je je conclusies trekken...

Ze werkt overigens gewoon nog in dezelfde discotheek waar ik vast nog wel eens ga komen, dus ik ben benieuwd of ze nog wat te zeggen heeft als ik daar tegen haar aanloop We'll see..
Ik hoop voor jou dat je nog contact met haar krijgt.

In mijn geval, tsja ... wat denkt ze? Feit is wel, dat ze niet meer reageert op msn (hoewel ze wel online blijft staan). Dus ja, wat doe je ermee? Bellen dan maar, maar de kans dat ze opneemt is klein.

Hoewel ik eigenlijk wel eens zou willen zeggen wat ik ervan denk
pi_41551583
En dat was het dan ...

Heb het op de man af gevraagd, er is veel gezegd ... het kon nog, maar 't is hopeloos nu.

Over and out denk ik

*zucht*
  woensdag 6 september 2006 @ 17:15:27 #35
148226 Amanecer
Hij die komt met de dageraad
pi_41554338
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:46 schreef Milkbull het volgende:
En dat was het dan ...

Heb het op de man af gevraagd, er is veel gezegd ... het kon nog, maar 't is hopeloos nu.

Over and out denk ik

*zucht*
Wat heb je gevraagd dan?
En hoezo kon het nog?
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand.
Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
  woensdag 6 september 2006 @ 17:36:36 #36
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_41554970
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:46 schreef Milkbull het volgende:
En dat was het dan ...

Over and out denk ik

*zucht*
Je bent een jankerd zonder zelfrespect.T is toch al duidelijk als ze je laat zitten. Snap niet dat je t dan nog eens uit haar mond moet horen.

Get a life
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_41555064
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:15 schreef Amanecer het volgende:

[..]

Wat heb je gevraagd dan?
En hoezo kon het nog?
Gewoon gevraagd wat ze wou, en dat ik geen zin had in spelletjes. Er is wat gepraat geweest, maar ook verwijten gemaakt (en daar heb ik nu al lang spijt van, want zo ben ik niet). Ze zei nog letterlijk van "Ik wou wel wat gaan doen, maar afspreken lukt toch niet, en nu vind ik dat je teveel zeurt".

Ik kan het nu langs 2 kanten bekijken ...

* Ze speelde inderdaad geen spelletje, wou wel wat gaan doen en ik heb de ganse boel nu opgeblazen. Hoe zou jezelf zijn als ze 3x een afspraak verzet, 1x niet komt opdagen en dan een paar dagen terug niet reageert op wat ik zeg.

* Ze heeft haar kans schoon gezien om van me af te geraken.
pi_41555121
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:39 schreef Milkbull het volgende:

[..]

Gewoon gevraagd wat ze wou, en dat ik geen zin had in spelletjes. Er is wat gepraat geweest, maar ook verwijten gemaakt (en daar heb ik nu al lang spijt van, want zo ben ik niet). Ze zei nog letterlijk van "Ik wou wel wat gaan doen, maar afspreken lukt toch niet, en nu vind ik dat je teveel zeurt".
Haha. Dan wilde ze het zowieso al niet. No worries. Als iemand je echt leuk vindt maakt die persoon wel tijd vrij.
  woensdag 6 september 2006 @ 17:52:57 #39
148226 Amanecer
pi_41555497
Jezus, wat een apart figuur. Het niet op komen dagen is zowiezo schandalig. Zegt heel veel over iemand. Lig er niet wakker van. Je had best wel het recht om wat te zeuren. Komop zeg. Je bent geen tv die je aan en uit kan zetten als je er zin in heb.
Op naar de volgende.
pi_41555688
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:52 schreef Amanecer het volgende:
Jezus, wat een apart figuur. Het niet op komen dagen is zowiezo schandalig. Zegt heel veel over iemand. Lig er niet wakker van. Je had best wel het recht om wat te zeuren. Komop zeg. Je bent geen tv die je aan en uit kan zetten als je er zin in heb.
Op naar de volgende.
Tjsa ... ik mag het niet in m'n hoofd steken, maar das toch zo moeilijk hé.

Ze neemt haar dag zoals die komt, als ze nu zin heeft om naar de film te gaan, dan gaat ze, maar ze plant dus geen dingen vooraf (lees: ze maakt geen afspraken.)
  woensdag 6 september 2006 @ 18:13:47 #41
148226 Amanecer
pi_41556127
Is heel moeilijk. Het forum staat er vol mee. En het went nooit, voor niemand.
Je hebt het in ieder geval geprobeerd. En achteraf, had je ook casual kunnen doen, maar jij bent waarschijnlijk gewoon op zoek naar een lieve/leuke meid. En zij is dat niet voor jou.
En wat je zelfvertrouwen aangaat die, zoals je zelf zei, een deuk opliep. Je hebt wel voldoende indruk op haar gemaakt om nummer etc te geven.
pi_41556153
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:23 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Zullen we er maar 'zulke' van maken?

OT: Helaas, zo gaan die dingen. Misschien had ze in een opwelling toegezegd, en besefte zich later dat ze er misschien toch niet zo'n zin in had.
quote:
Op zondag 3 september 2006 20:37 schreef Nexie het volgende:
Klinkt meer als iemand die moeite heeft om nee te zeggen dan een player.
Wat zij zeggen. Alles bij elkaar opgeteld denk ik dat ze gewoon niet echt geinteresseerd was. Dat ze een afspraak 3 maal verzet en vervolgens niet komt opdagen lijkt me eye opener genoeg. Vooral niet druk over maken en je tijd in iemand anders steken die wel een beetje moeite voor je wil doen. Zo gaan die dingen soms, vooral niet te lang teleurgesteld of boos over zijn. Vrouwen genoeg immers.

Genoeg dooddoeners van mijn kant voor even
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_41556255
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:13 schreef Amanecer het volgende:
Is heel moeilijk. Het forum staat er vol mee. En het went nooit, voor niemand.
Je hebt het in ieder geval geprobeerd. En achteraf, had je ook casual kunnen doen, maar jij bent waarschijnlijk gewoon op zoek naar een lieve/leuke meid. En zij is dat niet voor jou.
En wat je zelfvertrouwen aangaat die, zoals je zelf zei, een deuk opliep. Je hebt wel voldoende indruk op haar gemaakt om nummer etc te geven.
Inderdaad, ik heb het geprobeerd, en daar ben ik best wel fier op ... zou het vroeger nooit gedaan hebben, zo op iemand afstappen. Anderzijds, ze plant niet echt zegt ze ... zou het dan toch? Nee waarschijnlijk niet. En het is zoals je zegt, ik ben geen tv die je aan en uit kan zetten, dus had ik het recht op duidelijkheid ... enkel is het misschien (als ik het nu nalees, wou wel bellen maar haar gsm stond af) iets anders overgekomen dan ik wou.
pi_41556284
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:59 schreef Milkbull het volgende:

[..]

Ze neemt haar dag zoals die komt, als ze nu zin heeft om naar de film te gaan, dan gaat ze, maar ze plant dus geen dingen vooraf (lees: ze maakt geen afspraken.)
Dat lijkt me maar een smoes. Sowieso, als ze echt geinteresseerd was dan was ze die afspraak vast wel nagekomen. Dan had je echt niet hoeven aandringen. (Tenminste zo ga ik met mensen om die ik leuk/aardig/de moeite waard vind.)
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  woensdag 6 september 2006 @ 18:23:09 #45
148226 Amanecer
pi_41556455
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:17 schreef Milkbull het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb het geprobeerd, en daar ben ik best wel fier op ... zou het vroeger nooit gedaan hebben, zo op iemand afstappen. Anderzijds, ze plant niet echt zegt ze ... zou het dan toch? Nee waarschijnlijk niet. En het is zoals je zegt, ik ben geen tv die je aan en uit kan zetten, dus had ik het recht op duidelijkheid ... enkel is het misschien (als ik het nu nalees, wou wel bellen maar haar gsm stond af) iets anders overgekomen dan ik wou.
Tja, zo gaan die dingen nu eenmaal. Maar joh, punt erachter en klaar.
Als je zou moeten stilstaan bij alle "had ik maar!!", dan zouden we met zijn allen in een diepe depressie zitten.
pi_41556936
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:18 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Dat lijkt me maar een smoes. Sowieso, als ze echt geinteresseerd was dan was ze die afspraak vast wel nagekomen. Dan had je echt niet hoeven aandringen. (Tenminste zo ga ik met mensen om die ik leuk/aardig/de moeite waard vind.)
Zo ga ik ook om met mensen, maar misschien niet iedereen.
'T is nu zo, maar ze staat dan wel nog steeds in m'n msn-lijst en ik in de hare ... tzal weer ff duren tegen ik de moed vind om die te deleten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')