dit had ik ook gedaan ja. of geef der nog eens kans. misschien is het wel allemaal pechquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:53 schreef rieski het volgende:
Misschien moet je het ff op z`n beloop laten en kijken of ze het contact wil aanhouden. Zeker niet laten blijken dat je te graag wil.....
Mjah, dat was ik ook aan het denken. Ik eerder de neiging om binnen enkele dagen te bellen en op de man af te vragen wat ze nu eigenlijk wil.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:53 schreef rieski het volgende:
Misschien moet je het ff op z`n beloop laten en kijken of ze het contact wil aanhouden. Zeker niet laten blijken dat je te graag wil.....
Heb je nu al een afspraak staan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:13 schreef Milkbull het volgende:
[..]
Mjah, dat was ik ook aan het denken. Ik eerder de neiging om binnen enkele dagen te bellen en op de man af te vragen wat ze nu eigenlijk wil.
Als zij het hard kan spelen, dan ik ook (op voorwaarde natuurlijk dat ze niet denkt zich alles te kunnen veroorloven.)
Maak anders gewoon ff een praatje over koetjes en kalfjes en sms/bel dr v/d week ff of ze zin heeft om is wat te gaan drinken/film/haar feestjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:38 schreef Milkbull het volgende:
[..]
Neen, ze is wel op msn hoor, maar ik heb sinds gisteren niets meer gezegd (en zij ook niet)
Zou ik wel willen, maar als je 2x ja als antwoord krijgt en dan 4x een afspraak verzet ziet worden ...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:42 schreef rieski het volgende:
[..]
Maak anders gewoon ff een praatje over koetjes en kalfjes en sms/bel dr v/d week ff of ze zin heeft om is wat te gaan drinken/film/haar feestje
maak het gezellig![]()
Vrouwen zijn zo besluiteloos als het maar zijn kan ......quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:49 schreef Milkbull het volgende:
[..]
Zou ik wel willen, maar als je 2x ja als antwoord krijgt en dan 4x een afspraak verzet ziet worden ...
Kga vandaag maar eens vroeg slapen, de nacht brengt raad![]()
Gisteren was ik echt pissed, vandaag zie ik er weer anders tegenaan, en morgen waarschijnlijk ook.
Ik kan me niet echt voorstellen dat mensen (op de leeftijd die wij hebben) nog zo respectloos met elkaar omgaan, maar jah ... ik probeer dan ook altijd het goede in de mensen te zien.
Zullen we er maar 'zulke' van maken?quote:Op zondag 3 september 2006 17:04 schreef Milkbull het volgende:
Ik voel me op dit moment echt genaaid, en dat voor iemand die ik niet eens ken. Dat er zo'n mensen rondlopen op deze wereld, ik begrijp dat echt niet. Zijn alle vrouwen nu zo, of ligt het aan mij?
Ze zullen heus niet allemaal zo zijn, maar van de miljoenen vrouwen op aarde, kies ik juist weer de dezequote:Op zondag 3 september 2006 17:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zullen we er maar 'zulke' van maken?
OT: Helaas, zo gaan die dingen. Misschien had ze in een opwelling toegezegd, en besefte zich later dat ze er misschien toch niet zo'n zin in had.
Ik zou het ook niet doen, maar het is naïef om te denken dat iedereen fatsoen in z'n donder heeft toch?quote:Op zondag 3 september 2006 17:42 schreef Milkbull het volgende:
Nee, zoiets doe je niet ... interesse betonen en dan je zo behandelen, dat doe je gewoonweg niet. Kijk, in deze wereld moet je hard zijn of ze walsen je plat, maar respect voor anderen is iets wat je altijd moet hebben.
Misschien wel, maar zo ben ik nu eenmaal. Ik doe het, dus verwacht ik dat anderen het ook met mij doen, en das misschien wat verkeerd.quote:Op zondag 3 september 2006 17:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, maar het is naïef om te denken dat iedereen fatsoen in z'n donder heeft toch?
De grootste fout is om het je persoonlijk aan te trekken. Daarbij, wees blij dat je er nu achterkomt dat het een achterbaks sekreet is ipv dat je het na een halfjaar uitvindt.quote:Op zondag 3 september 2006 17:48 schreef Milkbull het volgende:
Misschien wel, maar zo ben ik nu eenmaal. Ik doe het, dus verwacht ik dat anderen het ook met mij doen, en das misschien wat verkeerd.
Nja, ik had een boel zelfvertrouwen opgebouwd, en dat heeft nu een serieuze deuk gekregen. Het moest mij weer eens overkomen![]()
Player ... is dit nog spelen?quote:Op zondag 3 september 2006 17:50 schreef Wojworshebn het volgende:
Whehe ze probeert de player uit te hangen..Zit jij ff in een no go zone jongen.
Dit houden vrouwen hun hele leven volquote:Op zondag 3 september 2006 17:54 schreef Milkbull het volgende:
[..]
Player ... is dit nog spelen?
Kijk, ik ben iets te oud voor spelletjes. En als je dan toch wil spelen, doe het dan op een volwassen manier, dan zou ik eventueel nog willen meespelen. Maar voor pubergedrag heb ik geen tijd meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |