abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41300939
Hoi allemaal,

Snel even mijn verhaal, want ik weet het toch ff niet meer.

2 weken geleden een leuke meid leren kennen (was op haar werk ... tsja, een rare plaats, ik weet het ).
Anyway, heb haar gevraagd of ze wat wou gaan drinken en heb haar nummer gekregen.
De dag erachter een sms'je gestuurd en een aantal dagen later wat teruggekregen dat het oké was voor haar. Dus ben ik irl een afspraak met haar gaan maken.

En dan begint het ... de eerste afspraak werd verzet naar de andere dag, die dan op zijn beurt werd verzet naar gisteren. Gisteren werd ze dan naar later verschoven die dag, en geloof het of niet maar eenmaal op de afspraak aangekomen kwam ze niet.
Nu moest ze gisteren nog ergens naartoe en ze wist niet hoelang dit ging duren (en ja, ik weet naar waar ze was, en dat het wel ff kon duren.)
Voor de andere verzette afspraken had ze trouwens ook grondige redenen.

Dan zou ik denken dat ze niet geïnteresseerd is, maar vorige week, nadat ik die afspraak ben gaan maken, heeft ze nog een sms'je gestuurd om haar toe te voegen op msn en om sorry te zeggen dat ze nogal kortaf was.

Is ze nu gewoon iemand die denk dat ze zich alles kan veroorloven, of speelt ze een spelletje?
Want uiteindelijk heb ik nu al 2x gevraagd of ze wat wou gaan drinken, en 2x krijg ik een ja als antwoord (+ dat sms'je dat ze dan nog stuurt)

Met dank alvast
pi_41301019
Geef het nog één kans. Wordt het weer tig keer verzet dan kan je haar rustig laten weten dat je er toch maar van afziet.
pi_41301745
Misschien moet je het ff op z`n beloop laten en kijken of ze het contact wil aanhouden. Zeker niet laten blijken dat je te graag wil.....
Rot signature
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:59:17 #4
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_41301988
Edit: offtopic

[ Bericht 89% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2006 22:17:10 ]
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_41302141
ze heeft het gewoon druk
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:03:22 #6
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41302163
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 19:53 schreef rieski het volgende:
Misschien moet je het ff op z`n beloop laten en kijken of ze het contact wil aanhouden. Zeker niet laten blijken dat je te graag wil.....
dit had ik ook gedaan ja. of geef der nog eens kans. misschien is het wel allemaal pech
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_41305270
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 19:53 schreef rieski het volgende:

Mjah, dat was ik ook aan het denken. Ik eerder de neiging om binnen enkele dagen te bellen en op de man af te vragen wat ze nu eigenlijk wil.

Als zij het hard kan spelen, dan ik ook (op voorwaarde natuurlijk dat ze niet denkt zich alles te kunnen veroorloven.)
pi_41306078
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:13 schreef Milkbull het volgende:

[..]

Mjah, dat was ik ook aan het denken. Ik eerder de neiging om binnen enkele dagen te bellen en op de man af te vragen wat ze nu eigenlijk wil.

Als zij het hard kan spelen, dan ik ook (op voorwaarde natuurlijk dat ze niet denkt zich alles te kunnen veroorloven.)
Heb je nu al een afspraak staan?
Rot signature
pi_41306338
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:33 schreef rieski het volgende:

[..]

Heb je nu al een afspraak staan?
Neen, ze is wel op msn hoor, maar ik heb sinds gisteren niets meer gezegd (en zij ook niet)
pi_41306498
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:38 schreef Milkbull het volgende:

[..]

Neen, ze is wel op msn hoor, maar ik heb sinds gisteren niets meer gezegd (en zij ook niet)
Maak anders gewoon ff een praatje over koetjes en kalfjes en sms/bel dr v/d week ff of ze zin heeft om is wat te gaan drinken/film/haar feestje

maak het gezellig
Rot signature
pi_41306770
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:42 schreef rieski het volgende:

[..]

Maak anders gewoon ff een praatje over koetjes en kalfjes en sms/bel dr v/d week ff of ze zin heeft om is wat te gaan drinken/film/haar feestje

maak het gezellig
Zou ik wel willen, maar als je 2x ja als antwoord krijgt en dan 4x een afspraak verzet ziet worden ...

Kga vandaag maar eens vroeg slapen, de nacht brengt raad

Gisteren was ik echt pissed, vandaag zie ik er weer anders tegenaan, en morgen waarschijnlijk ook.

Ik kan me niet echt voorstellen dat mensen (op de leeftijd die wij hebben) nog zo respectloos met elkaar omgaan, maar jah ... ik probeer dan ook altijd het goede in de mensen te zien.
pi_41307102
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:49 schreef Milkbull het volgende:

[..]

Zou ik wel willen, maar als je 2x ja als antwoord krijgt en dan 4x een afspraak verzet ziet worden ...

Kga vandaag maar eens vroeg slapen, de nacht brengt raad

Gisteren was ik echt pissed, vandaag zie ik er weer anders tegenaan, en morgen waarschijnlijk ook.

Ik kan me niet echt voorstellen dat mensen (op de leeftijd die wij hebben) nog zo respectloos met elkaar omgaan, maar jah ... ik probeer dan ook altijd het goede in de mensen te zien.
Vrouwen zijn zo besluiteloos als het maar zijn kan ......
Maar het klinkt niet echt hoopvol, ik denk dat je v/d week het beste ff kan bellen... en kijken of dat een beetje leuk is. Mocht dat ook kortaf zijn dan zou ik er lekker mee kappen. Dan heb je je best weer gedaan voor deze "dame".
Suc6 en laat ff weten wat het geworden is.
Rot signature
pi_41307572
Bagger verwijderd . Zullen we het gewoon lekker ontopic houden? Bedankt.
pi_41454705
We zijn nu een paar dagen verder, en hoe meer ik er over nadacht, hoe minder zin ik kreeg om te bellen. Waarom zou ik er geld aan verspillen?

Dus, heb ik vandaag nog maar wat gezegd op msn.

1x raden ... ze reageert gewoon niet.

Ik voel me op dit moment echt genaaid, en dat voor iemand die ik niet eens ken. Dat er zo'n mensen rondlopen op deze wereld, ik begrijp dat echt niet. Zijn alle vrouwen nu zo, of ligt het aan mij?
pi_41455243
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:04 schreef Milkbull het volgende:
Ik voel me op dit moment echt genaaid, en dat voor iemand die ik niet eens ken. Dat er zo'n mensen rondlopen op deze wereld, ik begrijp dat echt niet. Zijn alle vrouwen nu zo, of ligt het aan mij?
Zullen we er maar 'zulke' van maken?

OT: Helaas, zo gaan die dingen. Misschien had ze in een opwelling toegezegd, en besefte zich later dat ze er misschien toch niet zo'n zin in had.
pi_41455709
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:23 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Zullen we er maar 'zulke' van maken?

OT: Helaas, zo gaan die dingen. Misschien had ze in een opwelling toegezegd, en besefte zich later dat ze er misschien toch niet zo'n zin in had.
Ze zullen heus niet allemaal zo zijn, maar van de miljoenen vrouwen op aarde, kies ik juist weer de deze

Nee, zoiets doe je niet ... interesse betonen en dan je zo behandelen, dat doe je gewoonweg niet. Kijk, in deze wereld moet je hard zijn of ze walsen je plat, maar respect voor anderen is iets wat je altijd moet hebben.
  zondag 3 september 2006 @ 17:43:12 #17
72163 Hellmond4Ever
Tegen zinloze sex
pi_41455747
move on
Je praat geen poep maar wat ruik ik dan?
pi_41455762
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:42 schreef Milkbull het volgende:
Nee, zoiets doe je niet ... interesse betonen en dan je zo behandelen, dat doe je gewoonweg niet. Kijk, in deze wereld moet je hard zijn of ze walsen je plat, maar respect voor anderen is iets wat je altijd moet hebben.
Ik zou het ook niet doen, maar het is naïef om te denken dat iedereen fatsoen in z'n donder heeft toch?
pi_41455894
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:43 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet doen, maar het is naïef om te denken dat iedereen fatsoen in z'n donder heeft toch?
Misschien wel, maar zo ben ik nu eenmaal. Ik doe het, dus verwacht ik dat anderen het ook met mij doen, en das misschien wat verkeerd.

Nja, ik had een boel zelfvertrouwen opgebouwd, en dat heeft nu een serieuze deuk gekregen. Het moest mij weer eens overkomen
pi_41455953
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:48 schreef Milkbull het volgende:
Misschien wel, maar zo ben ik nu eenmaal. Ik doe het, dus verwacht ik dat anderen het ook met mij doen, en das misschien wat verkeerd.

Nja, ik had een boel zelfvertrouwen opgebouwd, en dat heeft nu een serieuze deuk gekregen. Het moest mij weer eens overkomen
De grootste fout is om het je persoonlijk aan te trekken. Daarbij, wees blij dat je er nu achterkomt dat het een achterbaks sekreet is ipv dat je het na een halfjaar uitvindt.

Kop op kerel.
pi_41455960
Whehe ze probeert de player uit te hangen..Zit jij ff in een no go zone jongen.
pi_41456094
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:50 schreef Wojworshebn het volgende:
Whehe ze probeert de player uit te hangen..Zit jij ff in een no go zone jongen.
Player ... is dit nog spelen?

Kijk, ik ben iets te oud voor spelletjes. En als je dan toch wil spelen, doe het dan op een volwassen manier, dan zou ik eventueel nog willen meespelen. Maar voor pubergedrag heb ik geen tijd meer.
pi_41456243
Ik zou het maken van een afspraak aan haar overlaten. Als het te lang duurt: vergeten die chick. De kans is groot dat het zo door zal blijven gaan.
pi_41456318
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:54 schreef Milkbull het volgende:

[..]

Player ... is dit nog spelen?

Kijk, ik ben iets te oud voor spelletjes. En als je dan toch wil spelen, doe het dan op een volwassen manier, dan zou ik eventueel nog willen meespelen. Maar voor pubergedrag heb ik geen tijd meer.
Dit houden vrouwen hun hele leven vol
Je moet eens niet zo soft doen, ws zit ze gewoon te wachten wanneer je eens goed kwaad op haar word, misschien kickt ze dr zelfs wel op.
Bel haar op en scheld haar helemaal lens, denk dat ze meteen naar je toe komt gestormt.

p.s. SMSén is pas puberaal, afspraak maken doe je persoonlijk of per telefoon, komt ze niet opdagen bel dan direct op en sla een boze toon aan.)
pi_41457409
Balen dude. Maja, gelukkig zit je niet in een verdere fase! Dan had je je nog meer klote gevoeld. Had je al gevoelens voor haar dan? Of zag je het toch meer als een gewone vriendschap?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')