quote:
Dat zou ik ook niet hebben gepikt. Het gaat opm afspraken.quote:
ik zou ook geflipt zijn hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet hebben gepikt. Het gaat opm afspraken.
idd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet hebben gepikt. Het gaat opm afspraken.
Maar die heeft ze nu weer verspeeld.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:09 schreef Jane het volgende:
Janine scoort bij mij nu wel een puntje door E10 aan te spreken op zijn wilde seksverhalen.
op Marcia na deugen ze allemaal niet.. wat een misselijkmakende groep dit jaarquote:
ben je daar verbaasd over dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:22 schreef Blue Thunder het volgende:
zei janine nou dat semih een marokkaan is?
Een marokkaan die denkt dat ie jezus isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:22 schreef Blue Thunder het volgende:
zei janine nou dat semih een marokkaan is?
Janine is ook racistquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:23 schreef Martinello het volgende:
Het verbaast me dat dat vadzige nazi-zwijn zo goed met de donkere Janine kan opschieten.
Omdat hij denkt dat ze het sterkste is. Hij is de grote mond van zijn leiders gewend. Die het hardst schreeuwt heeft volgens zijn normen het gelijk aan zijn zijde.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:23 schreef Martinello het volgende:
Het verbaast me dat dat vadzige nazi-zwijn zo goed met de donkere Janine kan opschieten.
Een Turk die denkt dat ie Jezus is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:23 schreef Blue Thunder het volgende:
tis toch een turk?of ben ik nu confuus
dat weet jij, dat weet ik, dat weet heel Nederland.,..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:23 schreef Blue Thunder het volgende:
tis toch een turk?of ben ik nu confuus
gaat ie ook over water lopen dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Een Turk die denkt dat ie Jezus is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |