Kop eraf.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:09 schreef Daantke het volgende:
Noobs die MP3-speler mp3 noemen
He, die ken ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:09 schreef Daantke het volgende:
*meldt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:09 schreef Daantke het volgende:
Wat een domme post zeg, proberen het eens op een computerforum waar je wel stoer bent met zo een opmerkingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
...een monitor een computer noemen, en een computer een "kast(je)"...![]()
Of consequent iPod, ook al is dat het helemaal nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:09 schreef Daantke het volgende:
Lever dan ook geen bijdrage als je dit een domme post vindt..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat een domme post zeg, proberen het eens op een computerforum waar je wel stoer bent met zo een opmerking![]()
Je moet het ook niet als een bijdrage zien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:35 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Lever dan ook geen bijdrage als je dit een domme post vindt..
Het is een weergave van de algemene mening des fokkers.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je moet het ook niet als een bijdrage zien.![]()
Integendeel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:30 schreef Henny_Huisman het volgende:
Typische computernerd die TS.
Hij praat zeker de hele dag over computers.
Klopt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:42 schreef nsfw het volgende:
Het feit dat je met een computer onder je arm loopt en IRC hebt en een antieke wrakcomputer had met continu vastlopers en onktent dat je over computers praat in dezelfde post waar je het de halve post over computers hebt...
Is voor mij bewijs genoeg dat je een vieze puisterige brillerige computernerd bent!
kijk-mij-niet-nerd-zijn-met-mijn-MBO-ICT-opleidingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:57 schreef Maikuuul het volgende:
Nerd
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:46 schreef L-IS het volgende:
[..]
kijk-mij-niet-nerd-zijn-met-mijn-MBO-ICT-opleiding![]()
het ging over het feit dat er niet gewoon fatal error staat maar dat et in BrEeZaH taal is geschreven!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:40 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
En over mijn nickname die ter discussie was gesteld; die heb ik jaren geleden "gekregen" op IRC omdat ik destijds een antieke wrakcomputer had met continu vastlopers.
Het was een serieus bedoeld topic!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:50 schreef buzzer het volgende:
User die topi8cs als deze niet gelijk in ONZ openen waat het hoort
Die naam was al bezet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:15 schreef rival het volgende:
[..]
het ging over het feit dat er niet gewoon fatal error staat maar dat et in BrEeZaH taal is geschreven!![]()
idd bush is veel vetterquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:11 schreef Het_hupt het volgende:
Mensen die Bill Gates in hun avatar hebben![]()
Als je 1337 schrijft graag niet combineren met msn taal, nu snap ik er geen ruk meer vanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:59 schreef prof.bierbekje het volgende:
k4pj4t4r t4 kOOp??? w@@r? w@@r?
Modjes die het verschil tussen een klaagtopic en een onzin topic niet kunnen zienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:50 schreef buzzer het volgende:
User die topi8cs als deze niet gelijk in ONZ openen waat het hoort
Slaapkamermug begint?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:24 schreef slaapkamermug het volgende:
mensen die ademen![]()
![]()
![]()
die moeten godverdomme gewoon kapotgeschoten worden![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:30 schreef Henny_Huisman het volgende:
Typische computernerd die TS.
Hij praat zeker de hele dag over computers.
Shocking newsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:40 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Integendeel.
Maar ik hoor regelmatig klanten (en zelfs m'n ouders) over een computer spreken wanneer ik een monitor onder m'n arm heb, of over een "kastje" wanneer het om een computer gaat.
En over mijn nickname die ter discussie was gesteld; die heb ik jaren geleden "gekregen" op IRC omdat ik destijds een antieke wrakcomputer had met continu vastlopers.
idd, TS is een van het zuiverste waterquote:
Ze drinken helemaal nooit Redbull :/ das te duur ( vind ik peroonlijk ook )quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:42 schreef nsfw het volgende:
TS, Net in de auto bedacht ik me trouwens dat figuren als jij juist blij moeten zijn met "n00bs" die beeldschermen "computers" noemen.
Dan hebben jullie namelijk in je vieze smerige donkere puisterige brillerige redbull-lanparty drinkende leventje tenminste iets om je superieur over te voelen!![]()
Zegt een of andere kut newbie die ruim 500 posts op zijn naam heeft staan in een tijdsbestek van 2,5 maanden. (wie zit er hier vaak achter zijn computer?)quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:42 schreef nsfw het volgende:
TS, Net in de auto bedacht ik me trouwens dat figuren als jij juist blij moeten zijn met "n00bs" die beeldschermen "computers" noemen.
Dan hebben jullie namelijk in je vieze smerige donkere puisterige brillerige redbull-lanparty drinkende leventje tenminste iets om je superieur over te voelen!![]()
Hij noemde me Newbie...quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:44 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Zegt een of andere kut newbie die ruim 500 posts op zijn naam heeft staan in een tijdsbestek van 2,5 maanden. (wie zit er hier vaak achter zijn computer?)
dat kan lezenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:17 schreef Escape2Dawn het volgende:
n00bs die als nickname 8r33z4h 744L g38ru1k3n
Maikuuul! Echte nerds gaan voor kwaliteit! Dat moet jij ook weten!quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze drinken helemaal nooit Redbull :/ das te duur ( vind ik peroonlijk ook )
Energy drink uit de aldi![]()
Ja, echte nerds drinken Jolt Colaquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:59 schreef nsfw het volgende:
[..]
Maikuuul! Echte nerds gaan voor kwaliteit! Dat moet jij ook weten!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |