quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:40 schreef Rapaille het volgende:
Die gast ziet eruit of hij eerst nog wat vvd'ers heeft opgegeten. Dik varken![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arthur_Docters_van_Leeuwenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:38 schreef Natalie het volgende:
Die naam heb ik wel eens ergens voorbij zien komen. Maar wat ie deed/doet en wie het nu precies: geen idee. Kennelijk zat ie dus bij de VVD. Politiek dus. Dan begrijp ik waarom het met niet boeit
ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:40 schreef Rapaille het volgende:
Die gast ziet eruit of hij eerst nog wat vvd'ers heeft opgegeten. Dik varken![]()
zou toch zweren dat hij in het nieuws was jaren geleden wegens oplichting... mmmquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arthur_Docters_van_Leeuwen
zo'n man zal toch minister worden, dan neem je toch gelijk het hele kabinet niet meer serieus ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:59 schreef Natalie het volgende:
Gelukkig hebben ze er geen foto bijgezet op wikipedia
Jij snapte me altijd al 't beste van alle modsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
zo'n man zal toch minister worden, dan neem je toch gelijk het hele kabinet niet meer serieus ?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
Blijkt dat hij is weggegaan omdat Teeven hoger op de lijst stond als Hij. Teeven op 5 en van Leeuwen op 10. Gaat het toch om de poppetjes en niet om het landsbelang
Toch was het een goede politicus, of je nou fan van die dikzak bent of niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:35 schreef buzzer het volgende:
Dit zijn van die momenten dat ik het jammer vind dat WOW er niet meer is...
En een geplaagd artiestquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Toch was het een goede politicus, of je nou fan van die dikzak bent of niet.
waar baseer je dat opquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
quote:'Mijn overtuiging is dat je het strafrecht waar nodig moet toepassen. Maar dat doe je in het besef dat het strafrecht de wereld op zich niet verbetert. Op een dergelijke context heb ik de heer Teeven nog niet kunnen betrappen. Die nadrukkelijkheid van Leefbaar Nederland wat betreft het strafrecht... In het algemeen was dat allemaal wat onevenwichtig.'
Volkskrant : woensdag 30 augustus 2006quote:Wat zijn de opvattingen van Teeven als nieuwbakken VVD'er dan? Is er contact tussen u beiden?
Áls je mensen in een bepaalde volgorde op een lijst zet, dan is dat een bewuste, expliciete keuze. Dat is wat je de mensen wilt laten zien. Dan maak ik ook een duidelijke keus.'
'In het openbaar bestuur moet je met compromissen kunnen leven. Maar ik werd gevráágd of ik mee wilde doen. En vervolgens word ik geconfronteerd met een hardere, echt andere lijn van de partij.'
Mwoa, misschien komt het omdat de politici die boven hem geplaatst zijn, onder zijn departementen vielen. Zoals Griffith bijvoorbeeld (nr 9), maar dus ook Teeven (nr 5)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
als dat waar is, ben ik blij dat ie opflikkert.. wat een ego-tripper zeg
Eh, dat heeft ie anders op geen enkele manier laten blijken. Bij de allereerste stap in zijn politieke carriere heeft ie meteen de handdoek in de ring geworpen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |