'T is dat doodsverwensingen verboden zijn op fok.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:18 schreef Chriz2k het volgende:
Staat IBL toevallig voor Ik Ben Laagbegaafd?
Heb je een toelatingstest moeten doen voor zowel elementaire economie als elementaire wiskunde? Ik heb namelijk ook een toelatingstest moeten doen (inmiddels 2e jaars IBL) alleen voor ELEC, met een 5.8 met vlag en wimpel geslaagdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:18 schreef eer-ik het volgende:
Godverdomme.
Toelatingstest gedaan voor IBL,
bellen ze net op:
JA, sorry, je hebt 2 tiende te laag gescoord voor eco.
Voor wiskunde heb ik het hoogste cijfer ooit in mijn leven gehaald, 7.5
Hoerenzooi, moet ik een jaar gaan werken
Ik weet het niet, het is gewoon voor de totale, 4 jarige opleiding.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb je een toelatingstest moeten doen voor zowel elementaire economie als elementaire wiskunde? Ik heb namelijk ook een toelatingstest moeten doen (inmiddels 2e jaars IBL) alleen voor ELEC, met een 5.8 met vlag en wimpel geslaagd
Ik ga nou alsnog die deelcertificaten halen denk ik, want meer kan ik ook niet echt doen nu, alle HBO's moet ik toelatingstest voor doen heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:23 schreef Damzkieee het volgende:
Omfg wat hard gepwnt, kun je je niet inschrijven voor een andere studie?
Is dat tegenwoordig ook al een nederlands werkwoord?quote:
International Business & Languages.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:33 schreef ChimeraOffline het volgende:
wtf is IBL
Ik kwam van een niet-economische MBO opleiding en had dus geen economische achtergrond wat een eis is als je van MBO komt. Daardoor moest ik een instroomcursus elementaire economie doen, waar ik 5 lessen voor moest volgen ofzo met daaropvolgend een toets.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het is gewoon voor de totale, 4 jarige opleiding.
Ik had voor mijn examen wiskunde een 4(Havo)
Ook had ik 8 jaar geen eco gedaan, maar wel voor die test geleerd.
Het ging ook best goed,
vond het nog wel een soort van makkelijk.
Maar ja, dat vond ik van m'n havo examens ook, en die heb ik ook niet gehaald
Waar doe je IBL dan?
Voor wiskunde wel ja.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Dus je klacht is dat je dom bent?
Volgens mij is die economische achtergrond hoe dan ook een eis.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik kwam van een niet-economische MBO opleiding en had dus geen economische achtergrond wat een eis is als je van MBO komt. Daardoor moest ik een instroomcursus elementaire economie doen, waar ik 5 lessen voor moest volgen ofzo met daaropvolgend een toets.
Ik hoefde geen wiskunde instroomcursus te doen, maar toen ik eenmaal begonnen was en naar introductiekamp geweest was etc., moest ik alsnog een rekenvaardigheidstoets afleggen kan ik mijn herrineren![]()
Ik doe IBL aan de Hanzehogeschool in Groningen, beste IBL opleiding van Nederland![]()
Ik ben ook geen ster in wiskunde. Economie vind ik prima te doen, althans op het niveau dat je het krijgt op IBL - heb dus alleen nog maar het eerste jaar erop zitten en heb alleen in het eerste blok bedrijfseconomie gehad, rest van het jaar helemaal niet meer. Alleen veel marketing, sales, projecten en talen. Ga je na dit jaar denk je alsnog IBL doen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volgens mij is die economische achtergrond hoe dan ook een eis.
Ik heb N&G gedaan op de havo, en ik moest er ook eco bij hebben
Hanze hoor ik wel goeie verhalen over idd.
Ik zou naar utrecht gaan.
ik dacht dat ik het kon, maar blijkbaar ook niet echtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voor wiskunde wel ja.
Dat kan ik gewoon niet, nooit gekund.
Zal het ook nooit begrijpen.
Zeker weten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ster in wiskunde. Economie vind ik prima te doen, althans op het niveau dat je het krijgt op IBL - heb dus alleen nog maar het eerste jaar erop zitten en heb alleen in het eerste blok bedrijfseconomie gehad, rest van het jaar helemaal niet meer. Alleen veel marketing, sales, projecten en talen. Ga je na dit jaar denk je alsnog IBL doen?![]()
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:47 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ik dacht dat ik het kon, maar blijkbaar ook niet echt
ik heb ook economie, zal wel andere zijn dan jouquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeker weten.
Ik ga dit schooljaar ook maar economie erbij nemen, want dan heb ik dat ook maar weer gehad.
eco lijkt me best interessant.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:49 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ik heb ook economie, zal wel andere zijn dan joumaar ik vind het in ieder geval een leuk vak (ja ik weet het het is erg
nou heb n&t profiel omdat ik altijd goed was in wiskunde (heb nu dus wiskunde B1,2) ben geswitcht van school en wiskunde lukt me totaal niet meer, zelfs met bijles snap ik er nog niets van. oke de leraar is ook een saaie * piep *quote:
nja economie vind ik best makkelijk, maar ik zal wel ander niveau hebben denk ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eco lijkt me best interessant.
Het leek allemaal zo makkelijk, maar het viel weer tegen blijkbaar.
wat doe je dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:52 schreef Blackletter het volgende:
[..]
nja economie vind ik best makkelijk, maar ik zal wel ander niveau hebben denk ik.
ik doe havo 5 nuquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat doe je dan?
nog steeds havo of vwo?![]()
als je dat afgerond hebt en een studie doet heb je ongetwijfeld een hoger niveau wat betreft die vakken, dan ik.
Zeker een aanrader, ik vind de opleiding tof - er zijn overigens wel heel veel mensen afgevallen, ik gok zo'n 50% van wat er in eerste instantie aan begonnen was. Veel mensen denken dat het meer zoiets is als Toerisme of International Communication ofzo..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeker weten.
Ik ga dit schooljaar ook maar economie erbij nemen, want dan heb ik dat ook maar weer gehad.
ben ik van op de hoogte.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zeker een aanrader, ik vind de opleiding tof - er zijn overigens wel heel veel mensen afgevallen, ik gok zo'n 50% van wat er in eerste instantie aan begonnen was. Veel mensen denken dat het meer zoiets is als Toerisme of International Communication ofzo..
Houd er dus wel rekening mee dat je wel degelijk met algemene economie/bedrijfseconomie/statistiek e.d. in aanraking zult komen. De nadruk ligt echter op vakken als communicatieve vaardigheden, talen en marketing. Met comm. vaardigheden bedoel ik overigens niet de Nederlandse taal maar dingen als onderhandelen en verkopen![]()
Ik ga (wederom) 5 havo doen (NG) met eco 1.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:55 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ik doe havo 5 numet economie 1
ng heeft stukje makkelijkere wiskundequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga (wederom) 5 havo doen (NG) met eco 1.
vanavond inschrijven.
Oh, maar het willen schort het ook niet aan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:10 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ng heeft stukje makkelijkere wiskundeeconomie 1 is echt niet moeilijk, ik heb het boek percent en daarmee kan ik goed leren. je moet het alleen wel willen
maar kan dat nog dan als 21 jarige naar havo 5?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, maar het willen schort het ook niet aan.
Wat de exacte vakken betreft, die kan ik gewoon niet![]()
Tenminste, ik begrijp ze niet. Daar ligt het voornamelijk aan.
afgelopen 2 jaar 4 en 5 havo gedaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:15 schreef Blackletter het volgende:
[..]
maar kan dat nog dan als 21 jarige naar havo 5?
vavo? lijkt me best balen met allemaal dertigers in de klasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
afgelopen 2 jaar 4 en 5 havo gedaan.
Naja, vavo dan.
zat met allemaal mensen van 30 in de klas
is het ook wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:17 schreef Blackletter het volgende:
[..]
vavo? lijkt me best balen met allemaal dertigers in de klas
dat is idd wel relaxed, ckv is sowieso onzin vind ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is het ook wel.
aan de andere kant ben je heel vrij (weet niet of dat uiteindelijk wel zo goed is wat heel relaxed is. Je hebt gewoon veel minder uren enzo.
Geen CKV, geen LO, en dat soort grappen.
Nu moet ik ook maar 3 vakken doen, en doe dus eco erbij.
Althans, dat is de planning.
Vind ik ook, en daarbij is het blijkbaar niet nodig voor je examen, want ik heb het nooit gehadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:31 schreef Blackletter het volgende:
[..]
dat is idd wel relaxed, ckv is sowieso onzin vind ik
heb je geluk gehad. het is echt zwaar nutteloos. ik zou ook niet weten waarom je het nodig zou hebben voor t examen. je moet alleen zorgen voor minimaal een 6 om aan je examens mee te doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vind ik ook, en daarbij is het blijkbaar niet nodig voor je examen, want ik heb het nooit gehad
Wat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:43 schreef renz0r het volgende:
Welke school
Ilk weet het ook nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:45 schreef Blackletter het volgende:
[..]
heb je geluk gehad. het is echt zwaar nutteloos. ik zou ook niet weten waarom je het nodig zou hebben voor t examen. je moet alleen zorgen voor minimaal een 6 om aan je examens mee te doenbij ons op school dan
hou op over anwquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ilk weet het ook niet
Kansloos vak.
Ik vraag me ook af waarom wij dat soort vakken niet hadden.
ANW vond ik ook een kansloos vak, maar dat heb ik wel weer gehad.
Ook gehaald met een 8 overigens.
Ja toch, laat me gewoon lekkerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:28 schreef Jimbo het volgende:
2/10e zucht wat een gezeik
Wat een kutkickquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Voor eco.. losert!
Ik moest ook aan een soort van AJLO denken...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:18 schreef Chriz2k het volgende:
Staat IBL toevallig voor Ik Ben Laagbegaafd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:56 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik moest ook aan een soort van AJLO denken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders hou je gewoon je muil in een topic zo oud
Signature.
idd vett ereply een jaar na datoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja he omgquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd vett ereply een jaar na dato_!
Maargoed, hoe heeft deze soap zich ontwikkeldquote:
vakken gehaaldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
Maar heb je je vakken nu gehaald?
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vakken gehaald
uiteindelijk een paar zevens en een 8 voor eco.
havo examen in gedaan gewoon weer
begin over een week
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:
quote:
omdat ie een ban heeftquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:53 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heu!
Het is allemaal de schuld van Lenny_Leonard. Waarom gaan jullie hém niet afzeiken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |