Ja behalve dan als er 1 per ongeluk 13 keer word gestoken met een briefopener, dan schreeuwen ze allebij moord en brand.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:13 schreef slaapkamermug het volgende:
Of kattenliefhebbers die honden extreem haten en vice versa.
Je kunt ze toch ook allebei leuk of stom vinden, maar nee dat komt nooit voor.![]()
Duivenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:41 schreef Dr.Death het volgende:(behalve dan van vliegende ratten)
Alhoewel veel van die acties van Greenpeace me toch wel op de lachspieren werkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zelfde geldt voor die milieufreaken![]()
En de Okkiquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Bobo dat was toch vroeger een blad op de basisschool
'per ongeluk'quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:17 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja behalve dan als er 1 per ongeluk 13 keer word gestoken met een briefopener, dan schreeuwen ze allebij moord en brand.
Argument tegen dieren..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:35 schreef boekenworm het volgende:
Volgens mij ben ik wel extreem in mijn ideeën over het milieu of dieren. Maar ik ben niet zo'n enge freak die al die beesten in huis moet halen (okey, omdat ik dat mishandeling vind).
Hansjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:40 schreef doppelgänger het volgende:
Ik haat dieren! Ik houd ook helemaal niet van vlees, maar ik eet het uit principe.
oftewel, je bent vegetariër, maar niet tijdens het etenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:40 schreef doppelgänger het volgende:
Ik haat dieren! Ik houd ook helemaal niet van vlees, maar ik eet het uit principe.
Welk gedeelte van "het boeit me niet" begrijp je nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:32 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
'per ongeluk'kom onder je steen vandaan ofsow..
Eigenlijk maakt het niet uit of het jou boeit!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:12 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "het boeit me niet" begrijp je niet![]()
Als mensen dan gaan roepen "stenig zijn baas, hang hem op, steek hem dood". Dan denk ik toch dat er iets niet goed zit bij die dierenliefhebbers![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |