Draadleuze headset?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:17 schreef beefstick het volgende:
je poes heeft het al door nu jij nog.
Ga over op draadloos.
Zulks een tenenkrommend taalgebruik! Stel dat je dochter het leestquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:25 schreef Rekkie het volgende:
En dan ga je fokking neerpleuren op fokking FOK! waar je fokking aan het fokken bent?
Dan stuur ik haar naar de Universiteit.....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:26 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Zulks een tenenkrommend taalgebruik! Stel dat je dochter het leest!!
Neem het me niet qalijk...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan stuur ik haar naar de Universiteit.....
En dan tenenkrommende taalgebruik was slechts een reflectie van de OP
Zeker niet, mijn waarde...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:30 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Neem het me niet qalijk...![]()
Al die frustratie kwam er in een keer uit.. ik hoop dat je je niet onheus bejegend voelt.
Maar er loopt dus ook draad door voor mn microfoontje, dat kan ik toch niet zomaar door elkaar skroeven?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:32 schreef switchboy het volgende:
Knip de draden zo dat je het koper hebt. Draai het koper van de twee uiteindes van de snoeren in elkaar. Zet de telefoon voorzichtig op je kop. Kijk of de stero goed werkt. zo ja plakbandje heel strak om het inelkaar gedraaide doen. Zo nee omdraaien. En je koptelefoon doet het weer. Je hebt nu een ongesoldeerde vebinding. als je wilt kan je voor je het plakbandje doet het nog vertinnen.
Dan wordt het iets ingewikkelder. dan moet je met zacht volume testen omdat je anders je mic opblaastquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:34 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Maar er loopt dus ook draad door voor mn microfoontje, dat kan ik toch niet zomaar door elkaar skroeven?
Heb zelf een labradorpup gehadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:07 schreef buzzer het volgende:
Ik wil wel een keer langskomen met mijn labradorpup, dan klaag je nooit meer over die kat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |