abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41356146
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:20 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Rechtsonderaan boven het grote woord Wii, zie je 4 poppetjes. Ik dacht even dat de eerste van links aan het BBen was. Maar t zelfde plaatje staat ook bovenaan in spiegelbeeld alleen duidelijker en dan is t idd tennis. Jammer.
pi_41360689


Zou dit m zijn?
Houd van een lijntje.
pi_41360835
een zwaard gevecht waar je meot blokken etc zou da ook mogelijk zijn op de WII? zoja dan koop ik er egt enuh:D
pi_41360921


Ja dus
Houd van een lijntje.
pi_41360969
O
MIJN
GOD


thnx
pi_41361191
Bij red steel kun je volgens mij 1 hand (nunchuck) gebruiken om te blokken en de andere (wiimote) om te zwaaien met je zwaard...
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:03:42 #157
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41361357
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:46 schreef Die4iT het volgende:
een zwaard gevecht waar je meot blokken etc zou da ook mogelijk zijn op de WII? zoja dan koop ik er egt enuh:D
ik wil niet veel zeggen, maar in Oblivion op de 360/PC kan je ook zwaardvechten waarbij je moet blokken

The line is a dot to you!
pi_41361415
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:03 schreef kepler het volgende:

[..]

ik wil niet veel zeggen, maar in Oblivion op de 360/PC kan je ook zwaardvechten waarbij je moet blokken

Maar bij oblivion is het geen zak aan. Ik zat tijdens het spelen te denken, dit had veel toffer geweest met de wii controls.
Houd van een lijntje.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:07:05 #159
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41361463
Leukste nunchuck moment vind ik nog wel het openen van sloten in Metroid Prime 3.

Je drukt eerst op A.. Je ziet dat je linker hand een handvat vastpakt.. Nu moet jij je linkerhand naar achteren trekken.. Vervolgens moet je je linkerhand een kwartslag draaien en weer naar voren drukken..

Zooo bizar

Filmpje met o.a. het openen van zo'n slot
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:08:35 #160
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41361507
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Maar bij oblivion is het geen zak aan. Ik zat tijdens het spelen te denken, dit had veel toffer geweest met de wii controls.


je moet tijdens het spelen ook niet denken, dat moet je aan een paard over laten. Die heeft een veel groter hoofd
The line is a dot to you!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:12:01 #161
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_41361620
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:46 schreef Die4iT het volgende:
een zwaard gevecht waar je meot blokken etc zou da ook mogelijk zijn op de WII? zoja dan koop ik er egt enuh:D
Dat is juist het geweldige aan de Wii: alsof je het zwaard in je handen hebt en niet door op knopjes te duwen!!
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_41361900
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]

Zou dit m zijn?
Ik vind hem behoorlijk groot nog: dat zijn echt wel meer dan drie stacked dvd cases lijkt mij.... Niemand anders dit ogpevallen?
sigh
pi_41361987
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Maar bij oblivion is het geen zak aan. Ik zat tijdens het spelen te denken, dit had veel toffer geweest met de wii controls.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:25:21 #164
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41362041
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:23 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Het is toch veel cooler met wii controls. In plaats van knoppen drukken zelf block bewegingen maken >>> knoppen rammen
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41362317
Metroid gaat top worden, FPS gaan 0wnen, door het unieke richten. Dát gaat top worden.
pi_41362358
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:25 schreef BMH het volgende:

[..]

Het is toch veel cooler met wii controls. In plaats van knoppen drukken zelf block bewegingen maken >>> knoppen rammen
Ja, ben ik ook met je eens, ik vond het gewoon een ijzersterke reactie op kepler...
pi_41366820
Bestaat er zoiets als een component naar VGA verloopstekker?
Want eigenlijk wil ik de wii op de pc-monitor hebben...
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:14:16 #168
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_41367365
ze hadden toch al gezegd dat je hem op je monitorkon aansluiten?
pi_41367416
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:14 schreef moomoo het volgende:
ze hadden toch al gezegd dat je hem op je monitorkon aansluiten?
In de tijd dat het nog een Cube 2 werd wel.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:16:24 #170
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41367425
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:07 schreef BMH het volgende:
Leukste nunchuck moment vind ik nog wel het openen van sloten in Metroid Prime 3.

Je drukt eerst op A.. Je ziet dat je linker hand een handvat vastpakt.. Nu moet jij je linkerhand naar achteren trekken.. Vervolgens moet je je linkerhand een kwartslag draaien en weer naar voren drukken..

Zooo bizar

Filmpje met o.a. het openen van zo'n slot
Dat gebeurt met de Wii remote, tenzij Retro het heeft veranderd sinds E3.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:22:59 #171
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41367618
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:16 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat gebeurt met de Wii remote, tenzij Retro het heeft veranderd sinds E3.
Nee hoor, jij hebt het gewoon fout. Het is altijd met de nunchuk gedaan.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:22:59 #172
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41367619
-1 keer is genoeg-
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:26:21 #173
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41367712
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:22 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nee hoor, jij hebt het gewoon fout. Het is altijd met de nunchuk gedaan.
quote:
The Wii-mote is likewise used in clever ways. The world in Prime 3 is of course littered with trademark doorways, many of which open when blasted. Some, however, don't - and you'll need to try a little harder to get past them. In a couple instances, I needed to use the Wii-mote to act as Aran's right arm. When I approached a doorway, I noticed a groove in a wall and learned that I could gesture forward with the Wii-mote to make Samus punch her arm into the groove. Then, I had to turn the remote as though it were a key in a lock, at which point Aran's arm did the same. Eventually, I needed to pull backward again, and here Samus grabbed hold of a level inside the door and - you guessed it - pulled it open, unlocking the contraption. The process was really well implemented and clever.
IGN bedoelde de linker arm, want Samus' rechterarm wordt gebruikt door haar wapen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41368387
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:16 schreef Xrenity het volgende:

[..]

In de tijd dat het nog een Cube 2 werd wel.
lol, maar dat is het niet geworden
en nintendo of america zegt niet te weten of een wii op een pc-monitor kan
  donderdag 31 augustus 2006 @ 19:20:57 #175
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41371241
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:26 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]


[..]

IGN bedoelde de linker arm, want Samus' rechterarm wordt gebruikt door haar wapen.
Kijk filmpjes erover, en je ziet een aanwijzing dat je met je nunchuk moet spelen Maar goed, dat zal je toch wel niet doen want je bent zo eigenwijs als stront.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')