Rechtsonderaan boven het grote woord Wii, zie je 4 poppetjes. Ik dacht even dat de eerste van links aan het BBen was. Maar t zelfde plaatje staat ook bovenaan in spiegelbeeld alleen duidelijker en dan is t idd tennis. Jammer.quote:
ik wil niet veel zeggen, maar in Oblivion op de 360/PC kan je ook zwaardvechten waarbij je moet blokkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:46 schreef Die4iT het volgende:
een zwaard gevecht waar je meot blokken etc zou da ook mogelijk zijn op de WII? zoja dan koop ik er egt enuh:D
Maar bij oblivion is het geen zak aan. Ik zat tijdens het spelen te denken, dit had veel toffer geweest met de wii controls.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:03 schreef kepler het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen, maar in Oblivion op de 360/PC kan je ook zwaardvechten waarbij je moet blokken
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar bij oblivion is het geen zak aan. Ik zat tijdens het spelen te denken, dit had veel toffer geweest met de wii controls.
Dat is juist het geweldige aan de Wii: alsof je het zwaard in je handen hebt en niet door op knopjes te duwen!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:46 schreef Die4iT het volgende:
een zwaard gevecht waar je meot blokken etc zou da ook mogelijk zijn op de WII? zoja dan koop ik er egt enuh:D
Ik vind hem behoorlijk groot nog: dat zijn echt wel meer dan drie stacked dvd cases lijkt mij.... Niemand anders dit ogpevallen?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar bij oblivion is het geen zak aan. Ik zat tijdens het spelen te denken, dit had veel toffer geweest met de wii controls.
Het is toch veel cooler met wii controls. In plaats van knoppen drukken zelf block bewegingen maken >>> knoppen rammenquote:
Ja, ben ik ook met je eens, ik vond het gewoon een ijzersterke reactie op kepler...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is toch veel cooler met wii controls. In plaats van knoppen drukken zelf block bewegingen maken >>> knoppen rammen
In de tijd dat het nog een Cube 2 werd wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:14 schreef moomoo het volgende:
ze hadden toch al gezegd dat je hem op je monitorkon aansluiten?
Dat gebeurt met de Wii remote, tenzij Retro het heeft veranderd sinds E3.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:07 schreef BMH het volgende:
Leukste nunchuck moment vind ik nog wel het openen van sloten in Metroid Prime 3.
Je drukt eerst op A.. Je ziet dat je linker hand een handvat vastpakt.. Nu moet jij je linkerhand naar achteren trekken.. Vervolgens moet je je linkerhand een kwartslag draaien en weer naar voren drukken..
Zooo bizar
Filmpje met o.a. het openen van zo'n slot
Nee hoor, jij hebt het gewoon fout. Het is altijd met de nunchuk gedaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat gebeurt met de Wii remote, tenzij Retro het heeft veranderd sinds E3.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee hoor, jij hebt het gewoon fout. Het is altijd met de nunchuk gedaan.
IGN bedoelde de linker arm, want Samus' rechterarm wordt gebruikt door haar wapen.quote:The Wii-mote is likewise used in clever ways. The world in Prime 3 is of course littered with trademark doorways, many of which open when blasted. Some, however, don't - and you'll need to try a little harder to get past them. In a couple instances, I needed to use the Wii-mote to act as Aran's right arm. When I approached a doorway, I noticed a groove in a wall and learned that I could gesture forward with the Wii-mote to make Samus punch her arm into the groove. Then, I had to turn the remote as though it were a key in a lock, at which point Aran's arm did the same. Eventually, I needed to pull backward again, and here Samus grabbed hold of a level inside the door and - you guessed it - pulled it open, unlocking the contraption. The process was really well implemented and clever.
lol, maar dat is het niet gewordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
In de tijd dat het nog een Cube 2 werd wel.
Kijk filmpjes erover, en je ziet een aanwijzing dat je met je nunchuk moet spelenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
IGN bedoelde de linker arm, want Samus' rechterarm wordt gebruikt door haar wapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |