Nope, geen nieuw nieuws iig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:46 schreef D.A.A.F. het volgende:
Elke keer denk ik: een nieuwe pagina bijgekomen, dat is dus of nieuwe info of een goeie discussie, maar het is al drie pagina's gehuil hier...
BOEHOEHOEHOEHOE.....
iemand nieuws?
Chapeau.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Goh, wat een onderbouwde en uiterst informatieve respons. Chapeau.![]()
En maar afvragen waarom men zich dan beledigd voelt.
Late reactie, maar die's scherpquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:19 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dat zal wel komen omdat de PS3 veel sneller is
en dan noemen ze Nintendo Kiddie... kinderen willen juist een PS3 of Xbox omdat dat 'stoer' is...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:09 schreef moomoo het volgende:
je zou juist een langere rij bij de ps3 verwachten omdat die wii waarschijnlijk kortere laadtijden heeft :þ
edit: ik zat net trouwens in de bus, en voor me zat een jochie van een jaar of 10, en zn vader.
"pap, de PS3 is maar (rond de 600 geloof ik) euro, maar als je hem vantevoren bestelt is hij maar(nog minder)"
die vader leek dat niet zo'n hoog bedrag te vinden van hij stemde in principe in met het kopen van het apparaat, maar dan wel een tijdje na de launch i.v.m. kinderzieketes.
"pap, mag ik bij die PS3 ook gelijk 5 spellen erbij?"
"ja hoor, dat mag"
"yes!"
ik had kunnen inspringen en zeggen dat voor de prijs van één PS3 waarschijnlijk wel een wii en 5 spellen kon kopen, maar waarschijnlijk had het knulletje me dan verteld dat nintendo voor kinderen is.
Verwend kutjoch.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:09 schreef moomoo het volgende:
je zou juist een langere rij bij de ps3 verwachten omdat die wii waarschijnlijk kortere laadtijden heeft :þ
edit: ik zat net trouwens in de bus, en voor me zat een jochie van een jaar of 10, en zn vader.
"pap, de PS3 is maar (rond de 600 geloof ik) euro, maar als je hem vantevoren bestelt is hij maar(nog minder)"
die vader leek dat niet zo'n hoog bedrag te vinden want hij stemde in principe in met het kopen van het apparaat, maar dan wel een tijdje na de launch i.v.m. kinderzieketes.
"pap, mag ik bij die PS3 ook gelijk 5 spellen erbij?"
"ja hoor, dat mag"
"yes!"
ik had kunnen inspringen en zeggen dat voor de prijs van één PS3 waarschijnlijk wel een wii en 5 spellen kon kopen, maar waarschijnlijk had het knulletje me dan verteld dat nintendo voor kinderen is.
Dusquote:
niet slecht, ziet eruit zoals farcry op de Xbox(1)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:39 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wii screenshots volgens de gewatermerkte.
Kijkende naar Red Steel en dat plaatje denk ik idd dat we weer met een specifiek 'probleem' zitten op een Nintendo console. Dit keer is het karteligheidquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef Kill_em_all het volgende:
Ziet er niet uit zoals op de xbox. Dit is kartelig, op de xbox niet.
Mag ik benadrukken dat de kartelingen vaak te zien zijn in stills.. Bij de Xbox was dit minder vaak het geval doordat de xbox devkits hardware matig screenshots upscalen en (FS)AA toevoegen..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef Kill_em_all het volgende:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef Kill_em_all het volgende:
Misschien dat je het in beweging moet zien? kan me zo geen karteligheid herinneren in red steel trailers... Nu moet ik ook zeggen dat ik niet zo erg op de gfx let...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:27 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Kijkende naar Red Steel en dat plaatje denk ik idd dat we weer met een specifiek 'probleem' zitten op een Nintendo console. Dit keer is het karteligheid![]()
quote:Activision called earlier to let me know that pro-scan and 16:9 are still being considered for Tony Hawk's Downhill Jam, so there's still hope. Write some angry letters and you'll probably get it.
-Mattquote:The good folks at Ubi contacted me today to clarify a few things, namely that the videos in question do not represent the game as it really exists today. Apparently there are mechanical and graphical advancements not shown in the GC 2006 build, which is more or less an updated version of the E3 demo; it even showcases the same level.
Ubisoft staff have at one point or another spotlighted a new darker look for the game (in screenshots) and chatted briefly about improved gunplay and swordplay fundamentals. There's even some word going around about a 1:1 control method for sword fights, which is at this point still just hearsay, as far as I'm concerned.
hoeft niet perse, er waren volgens mij ook al games voor de 360 te koop voordat de console zelf te koop wasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
dat bedoelde ik: de 1e game met een echte releasedatum staat op 5 oktober, je gaat niet eerst games launchen en dan pas de console lijkt mij...
Dat geeft dus een indicatie dat de wii zelf ook rond oktober uit zou moeten komen![]()
quote:On Nintendo’s Wii side, there are many rumours recently that said Wii may launch earlier than expected in late Oct, in order to suppress PS3 that launches in mid-Nov, but in fact Nintendo may not have a confirmed official launch day, due to all sorts of problems related to the controller that prevented mass production.
The factory has received Wii controller’s purchasing order and its sample, but is still stucked in testing phrase. From feedbacks of testers, currently the Wiimote and nunchuck still have a lot of small issues, such as buttons aren’t sensitive, hard to press 2 buttons together, and even no response occasionally, and the current sample is easy to get damaged, using the controller in normal situation will produce some noise, etc. Entering Sept, if the above hardware problems cannot be fixed, it will directly affect Wii’s selling strategy.
Also, the factory has not received the Wii console from Nintendo yet, currently they are testing samples using a dedicated machine only for testing, which means after an up-to-standard sample is produced, it still needs to be sented back to Japan to be tested by Nintendo for the 2nd time. Wii controller uses bluetooth technology for real-time data transfer, and infrared for “space location”(space as in that Eistein(?)) guy Time-Space thingy), and the 2nd phrase of testing procedures maybe even tougher!
Hey, wat zie ik daar? 1 van die gastjes is aan het basketballen, dat is lachen, gewoon dribbelen met de Wiimotequote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:14 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Hey, wat zie ik daar? 1 van die gastjes is aan het basketballen, dat is lachen, gewoon dribbelen met de Wiimote![]()
Edit: of t is gewoon tennis![]()
Gewoon tennis, is hetzelfde plaatje als daarbovenquote:
OMG ER KOMT EEN HELE ZWAre TRILSENSOR IN DIE GYRO TOEPAST OP ZON MANIER DAT DE REMOTE HEEL ZWAAR WORDT! POWERBALL TECHNOLOGIE!!!!!111!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Gewoon tennis, is hetzelfde plaatje als daarboven. Vraag me wel af hoe ze dat fitnessen willen doen met zo'n lichte afstandsbediening... Is voor een hoop Amerikanen natuurlijk ook al topsport
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |