Ach, "veel" is héél erg relatief in het BB huis.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:29 schreef the_hunter het volgende:
Klote dat mijn geluid al de hele tijd uitstaat. Volgens mij mis ik best veel.
zo moeder zo dochterquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgens mij is die Hilde absoluut een apart type (zacht uitgedrukt) maar volgens mij is die Milica echt zo'n achterbakse bi@tch hoor.. nu ff zielig doen zodat ze aandacht krijgt van andere.. k vertrouw dat kind voor geen cent
Dat gevoel krijg ik ook steeds meer bij die Milicaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgens mij is die Hilde absoluut een apart type (zacht uitgedrukt) maar volgens mij is die Milica echt zo'n achterbakse bi@tch hoor.. nu ff zielig doen zodat ze aandacht krijgt van andere.. k vertrouw dat kind voor geen cent
Dit is nou typisch iets wat je in de familie houdt, deze problemen. Milica heeft hier al langer moeite mee, en kan er niet mee overweg. Kan er ook niet mee naar haar moeder. Dan heb je een vertrouwenspersoon nodig, als je moeder dat niet kan zijn, een goede vriend of zo, om af en toe tegen aan te lullen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:29 schreef rubstar het volgende:
die Milica is wel moeilijk hey.. gezeik de hele tijd.. ze loopt te klagen over iedereen, maar ze doet zelf precies hetzelfde.
Klopt. Het is absoluut iets wat al heel erg lang speelt én iets waar Miliica écht van baalt. Iedereen heeft wel dingen die ze willen veranderen aan de ouders/kinderen maar dit zit volgens mij iets dieper. Nogmaals, misschien is er iets voorgevallen in het verleden. Of misschien is de vader van Milicia een alcholist ofzo, we weten het simpelweg niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit is nou typisch iets wat je in de familie houdt, deze problemen. Milica heeft hier al langer moeite mee, en kan er niet mee overweg. Kan er ook niet mee naar haar moeder. Dan heb je een vertrouwenspersoon nodig, als je moeder dat niet kan zijn, een goede vriend of zo, om af en toe tegen aan te lullen.
Goede reden om NIET op tv te gaan.
Dat werd dus Sjaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit is nou typisch iets wat je in de familie houdt, deze problemen. Milica heeft hier al langer moeite mee, en kan er niet mee overweg. Kan er ook niet mee naar haar moeder. Dan heb je een vertrouwenspersoon nodig, als je moeder dat niet kan zijn, een goede vriend of zo, om af en toe tegen aan te lullen.
Grappig.. heb al verschillende dames over een jeukende doos horen praten.. en nu rik z'n kont.. zou er een "luisje" heersenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:33 schreef rubstar het volgende:
jesus nog nooit iemand zo uitvoerig aan ze reet zien krabben als Rik.. ik ken dan verder geen homo's maaar goed.
Milica vertelde dat ze tussen de middag al niet meer graag naar huis gaat omdat het dan al raak is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt. Het is absoluut iets wat al heel erg lang speelt én iets waar Miliica écht van baalt. Iedereen heeft wel dingen die ze willen veranderen aan de ouders/kinderen maar dit zit volgens mij iets dieper. Nogmaals, misschien is er iets voorgevallen in het verleden. Of misschien is de vader van Milicia een alcholist ofzo, we weten het simpelweg niet.
klopt inderdaad.. je hoorde Milica ookal over haar andere zusje praten en dat die al uit huis vertrokken was door dit probleem.. het speelt dus duidelijk langer. En waarschijnlijk is er thuis afgesproken het hier niet over te hebben maar ja.. dat lukt natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik lach jou wel uit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef Scrupules het volgende:
psychologisch geanalyseer hier, gaan we ze nu gewoon weer uitlachen en belachelijk maken?
Hmm. sAvonds een wijntje is okay maar als je smiddags al zit te kantelen. Het is wel zo dat Hilde in alle toonaarde ontkent dát ze zoveel zuipt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Milica vertelde dat ze tussen de middag al niet meer graag naar huis gaat omdat het dan al raak is.
oehh.. een nieuw genetisch experiment in het BB huis.. bacteriën los laten en kijken wat er gebeurdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Grappig.. heb al verschillende dames over een jeukende doos horen praten.. en nu rik z'n kont.. zou er een "luisje" heersen![]()
Ok. Nou doei.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:37 schreef rubstar het volgende:
[..]
oehh.. een nieuw genetisch experiment in het BB huis.. bacteriën los laten en kijken wat er gebeurd
Krantenkoppen melden: Reetkever bij Rik?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:37 schreef rubstar het volgende:
[..]
oehh.. een nieuw genetisch experiment in het BB huis.. bacteriën los laten en kijken wat er gebeurd
Haha we hebben de bron gevondenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:38 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Dat verklaard dan misschien ook wel het gesmeer van Janine daarstraks![]()
![]()
die heeft volgens mij een steen puist teminste hoe ze hem net omschreef leek het daar opquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:38 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Dat verklaard dan misschien ook wel het gesmeer van Janine daarstraks![]()
![]()
Ehm?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
die heeft volgens mij een steen puist teminste hoe ze hem net omschreef leek het daar op
Niet alleen Rik.. gisteren milica tegen haar moeder: Jeuk aan mijn doosjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:39 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Krantenkoppen melden: Reetkever bij Rik?
jeuk aan zijn doosje... of was het roosje ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Niet alleen Rik.. gisteren milica tegen haar moeder: Jeuk aan mijn doosje
Twee dagen geleden een zusje ook al..
Nu Rik...
Lekker bij het ontbijten jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:42 schreef natronic het volgende:
maar eehhhhhhhhhhh zo uit d'r nest in haar kleren gerold zonder te douchen???????????? Lekker fris die Hilde
jup vooral al hij knapt en janine wil juist dat hij knapt want dan is ze de druk kwijtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:43 schreef Snoet123 het volgende:
Steenpuist is toch besmettelijk...en dat moet dan met 15 man van 1 toilet gebruikmaken..![]()
Gatver! En dan zitten ze samen in (zwem)bad...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jup vooral al hij knapt en janine wil juist dat hij knapt want dan is ze de druk kwijt
9 tegen 6 (het goeie kamp wintquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:44 schreef Snoet123 het volgende:
De kampen zijn alweer verdeeld ( zie tafelindeling)
Bedoel je de steenpuit of geheel janine?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:46 schreef arneaux het volgende:
Eigenlijk zou Janine, hoe onsmakelijk het ook is, moet delen met de groep wegens besmettingsgevaar.
Getver, kappen nu...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:48 schreef natronic het volgende:
hhm lekker zo'n kutpuist..... ohh schatje lik me ff lieverd
nee joh dat is zijn guantanamo bay lookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:49 schreef the_hunter het volgende:
En Semih zit nog steeds in z'n pyama die die al vanaf het begin aan heeft. Gadverdamme!
same herequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:53 schreef arneaux het volgende:
Ik heb echt nog nooit naar die andere tafel geluisterd als de groepen verdeeld zaten te eten. Ik kijk nu dus naar de zusjestafel.
Staat 'm wel goed anders.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:49 schreef the_hunter het volgende:
En Semih zit nog steeds in z'n pyama die die al vanaf het begin aan heeft. Gadverdamme!
Terecht ook !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:53 schreef arneaux het volgende:
Ik heb echt nog nooit naar die andere tafel geluisterd als de groepen verdeeld zaten te eten. Ik kijk nu dus naar de zusjestafel.
jah waarom was dat ik hoorde het ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:53 schreef Veulen het volgende:
Hilde gaat naar huis?
Ohquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:54 schreef scanman01 het volgende:
Van de grote tafel zijn helaas alleen Semih en Micheline leuk.
Ja, dat vind ikquote:
Dat impliceert dus dat je buiten die 2 niemand leuk vindt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:54 schreef scanman01 het volgende:
Van de grote tafel zijn helaas alleen Semih en Micheline leuk.
De kleine tafel mag ook wel wegquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik... De rest mag zo exit.
Ik moet vaker lachen om de zusjes en om Rik en Tijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik... De rest mag zo exit.
Zeker weten van niet. Marcia is juist heel blij dat haar vader er nog in zit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Egbert zat zich vanmorgen af te vragen waarom marcia zo sjaggie was.... Wat denk je eikel..omdat je er nog in zit !!!!
Ik ook precies om die mensen. En Marlies vind ik gewoon een cool wijf.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet vaker lachen om de zusjes en om Rik en Tijn
T 'is maar wat je een leuke groep vindtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:53 schreef the_hunter het volgende:
Ik vind het jammer dat Milica niet bij de leuke groep zit
Iedere stream waar Tijn op is, zet ik af. De zusjes kan ik 5 minuten verdragen. Van Rik krijg ik de kriebels.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet vaker lachen om de zusjes en om Rik en Tijn
zo lang übernerd Egbert nog bij de grote groep zit, vind ik beide groepen niet leukquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
T 'is maar wat je een leuke groep vindt
Tijn, Rik, de zusjes en Marlies vind ik zeker wel leuke mensen! 100 keer leuker dan de mensen waarmee Milica nu aan de tafel zit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
T 'is maar wat je een leuke groep vindt
quote:
Tijn en jongste zusje zijn leuk manquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedere stream waar Tijn op is, zet ik af. De zusjes kan ik 5 minuten verdragen. Van Rik krijg ik de kriebels.
Tja, daarom is fok zo leuk hè. Verschil van meningen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:59 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tijn, Rik, de zusjes en Marlies vind ik zeker wel leuke mensen! 100 keer leuker dan de mensen waarmee Milica nu aan de tafel zit.
dat is de kampergroepquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:59 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tijn, Rik, de zusjes en Marlies vind ik zeker wel leuke mensen! 100 keer leuker dan de mensen waarmee Milica nu aan de tafel zit.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:00 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kies voor de "Marcel" groep aan de kleine tafel
Gelukkig welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, daarom is fok zo leuk hè. Verschil van meningen.
Gelukkig maar. Zijn we weer vriendjes?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:59 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Totaal niet. Ik ben in een goede bui. Heb weer 2 dagen vrij
Wtf? Waar hoor je dat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:01 schreef rubstar het volgende:
Janine vraagt om een dokter... ze heeft een ingeroeide haar bij der poes
niemand ziet hetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:02 schreef BONG4002 het volgende:
Er ligt een envelop in de voorraadkamer staat er op de TV
Met die eerste drie ben ik het helemaal eens. Met Janine ook wel eigenlijk, maar juist daarom moet ze blijven. De boel moet niet inslapen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Rik-Hilde-Marcel zijn gewoon TE saai en Janine is TE aanwezig dus die 4 mogen eruit.. alhoewel Rik gisteren ok bezig was vond ik
scheeld weer geen steenpuist dusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:01 schreef rubstar het volgende:
Janine vraagt om een dokter... ze heeft een ingeroeide haar bij der poes
ze belde naar BB en zei van mag ik een dokter ... onverstaanbaar.. ingegroeide haar.. onverstaanbaar..quote:
sorry toch welquote:
Dat kan bijna niet anders toch.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:05 schreef BONG4002 het volgende:
Lounge gaat iig weer even opslot (mogelijk weekopdracht vermoed ik)
Mwah, kan ook technisch onderhoud zijn oidquote:
??????????quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:07 schreef Tazmaniac het volgende:
lijkt wel een horlogebandje haha
En BB wil de schuld weer afschuiven. Slechte zaakquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:06 schreef rubstar het volgende:
Micheline heeft gelijk... BB zat gister te kloten.. Janine meteen weer over de zeik.. dom wijf..
Ze moeten wel omdat de lounge nu dicht zitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:09 schreef Veulen het volgende:
Ze zitten te roken in de woonkamer? Asso
dat ding in het haar van Micheline lijkt op een horlogebandje.. zo'n leren bandje met zilveren sluitingquote:
Moet ze in metaforen gaan spreken dan? Het zijn volwassenen onder elkaar hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:10 schreef -Myrt- het volgende:
euhl krijg echt kotsneigingen hoe ze er ook over praaat... jah er zit gewoon ene bolletje met haar... tja moet ff open gesneden worden en uitgelepeld....
Ze kunnen niet zonder? stakkertjes. Beetje irritant voor de rest wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:10 schreef BONG4002 het volgende:
Ze moeten wel omdat de lounge nu dicht zit
wat had die gezegd dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:11 schreef the_hunter het volgende:
Mag Sjaan wel ff sorry zeggen.
Niets. Die moet gewoon ff sorry zeggen.quote:
aan de mensheid, voor haar bestaan, wel redelijk jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Niets. Die moet gewoon ff sorry zeggen.
die is over de zeik vanwege haar steenpuist.....quote:
Idd!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:14 schreef Scrupules het volgende:
[..]
aan de mensheid, voor haar bestaan, wel redelijk ja
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:14 schreef Scrupules het volgende:
[..]
aan de mensheid, voor haar bestaan, wel redelijk ja
heheh gelukkig zet ik net pas de streams aan en heb het allemaal gemistquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:10 schreef -Myrt- het volgende:
euhl krijg echt kotsneigingen hoe ze er ook over praaat... jah er zit gewoon ene bolletje met haar... tja moet ff open gesneden worden en uitgelepeld....
Wat een hoofd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:09 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB290853.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:16 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB290857.jpg]afbeelding][/URL]
waarmee? ik snap er niets van?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:11 schreef scanman01 het volgende:
BB geeft toe dat Micheline gelijk heeft.
And while there at it, ook een playstation.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:17 schreef Tazmaniac het volgende:
waarom vragen ze niet gewoon een kleine balletje aan BB..ik gebruikte altijd zo'n splash balletje in de kamer... lukte het heel goed mee.. maja of BB dat toestaat...
Hopelijk krijgen ze dan de tuinquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:18 schreef BONG4002 het volgende:
Ze denken dat de zonnebank in beslag genomen wordt
Ze vielen haar kort daarvoor aan dat ze gisteren in de dbk (tijdens de live) de regels niet goed had opgevolgd. Micheline legde uit dat er eerst een verkeerde melding op het scherm in de dbk stond. Later schreef BB dus dat ze gelijk had en dus niets fout had gedaan.quote:
Dat Janine uit huis moet.quote:
haha, was maar een ideetje johquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
And while there at it, ook een playstation..
Pong!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:21 schreef BONG4002 het volgende:
Over Playstation gesproken, zou best leuk zijn als ze eens een weekopdracht doen dat je bijv een videogame moet uitspelen op het hoogste niveau oid
Dat is misschien de enige opdracht waarbij ze iets aan Etienne hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:21 schreef BONG4002 het volgende:
Over Playstation gesproken, zou best leuk zijn als ze eens een weekopdracht doen dat je bijv een videogame moet uitspelen op het hoogste niveau oid
en dan die gasten helemaal verslaafd, en toen was de week omquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:21 schreef BONG4002 het volgende:
Preciesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:22 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
en dan die gasten helemaal verslaafd, en toen was de week om![]()
Je zit hardop te praten he, heb je dat door?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:22 schreef Coraatje het volgende:
ttja dan rul je de gehakt en geef je ieder een schep gehakt naast de hutspot
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:22 schreef arneaux het volgende:
Ik heb die Jeroen echt nog nóóit iets horen zeggen wat hij zelft bedacht heeft.
jahquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je zit hardop te praten he, heb je dat door?.
Jaa, dat is ook zo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:26 schreef Terreros85 het volgende:
Regelrechte nachtmerrie als Marcel en Jeroen in de finale komen. Die gasten zijn echt saai
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:26 schreef Terreros85 het volgende:
Regelrechte nachtmerrie als Marcel en Jeroen in de finale komen. Die gasten zijn echt saai
ik heb wel eens stil proberen te praten maar niemand luisterde.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je zit hardop te praten he, heb je dat door?.
Ik hoop toch echt op een weekopdracht! Eindelijk wat anders dan hangende, rokende en ouwehoerende mensen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:18 schreef BONG4002 het volgende:
Ze denken dat de zonnebank in beslag genomen wordt
Ok.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:28 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik heb wel eens stil proberen te praten maar niemand luisterde.![]()
Dat is idd wel cool ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:29 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt op een weekopdracht! Eindelijk wat anders dan hangende, rokende en ouwehoerende mensen.
Misschien wel weer iets wat ze in Belgie hebben gehad. Een bewoner in een tuig boven het zwembad die verzorgd moet worden door de anderen en die langzaam het water in zakt![]()
Laat Hilde dan maar in het tuig.
Geen idee, ik heb t niet gezien namelijk. Het idee leek me alleen wel gaaf.quote:
Je bent een heldquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:28 schreef Tazmaniac het volgende:
een capje voor the_hunter
[afbeelding]
Het is een ukkie en dit is de kleinste maat die hij kan vinden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind semih een leukerd hoor, maar waarom draagt hij van die oncharmante hobbezakboxers?
Ik geloof dat er op een bepaald moment een plaspauze was.quote:
Zeeschelpje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:34 schreef Terreros85 het volgende:
wat is de achternaam van Monique en Sabrina?
De zusjes.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:34 schreef Terreros85 het volgende:
nee, maar zulke steden/dorpen hebben altijd wel van die typische achternamen. Volendam: Steur, Scheveningen Jol, Spakenburg De Graaf, Katwijk Van Duin en ga zo maar door. daarom ben ik wel benieuwdquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:38 schreef toxikon het volgende:
plofkop heeft een ruime keus uit shirtjes: witte shirts met korte mouwen, witte shirtjes met lange mouwen, witte bloesjes al dan niet gekreukt, witte hempies en een witte trui...
en voor als ie eens lekker gek wil doen dan trekt ie zijn antraciet kleurig jekkie aan MET capuchon![]()
katwijk ook varkevisser en hoe kan het ook anders kuijtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
nee, maar zulke steden/dorpen hebben altijd wel van die typische achternamen. Volendam: Steur, Scheveningen Jol, Spakenburg De Graaf, Katwijk Van Duin en ga zo maar door. daarom ben ik wel benieuwd
Doet Egbert dat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:40 schreef Terreros85 het volgende:
Als vrijgezelle vent naar Azië is ook vrij dubieus
Monique de Roo 35 Den Haag receptionist en fitness-instructeur 18-08 ??-?? ¤ 30.000 zus Sabrinaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:34 schreef Terreros85 het volgende:
Dus minstens één gebruikt de naam van man of vriend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Monique de Roo 35 Den Haag receptionist en fitness-instructeur 18-08 ??-?? ¤ 30.000 zus Sabrina
Sabrina Mutsers? 27 ????? huisvrouw 18-08 ??-?? ¤ 30.000 zus Monique
Volgens Wikipedia.
Monique, die is namelijk getrouwd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:45 schreef demins het volgende:
[..]
Dus minstens één gebruikt de naam van man of vriend.
En Tijn dacht dat het hun eigen schuld was dat ze nog niet in de tuin mochten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:19 schreef Veulen het volgende:
Ze speculeren weer over die tuin.
Hij is al aan de vrouw dus waarom zou hij niet he?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind semih een leukerd hoor, maar waarom draagt hij van die oncharmante hobbezakboxers?
ik snap dat geleuter over die tuin niet, geen buitenlucht ofzo toch. en de meeste tuinen zijn buiten, dacht ik zoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:46 schreef the_hunter het volgende:
De schuld van Sjaan dus volgens Tijn haha
Ik vind Rik leukquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedere stream waar Tijn op is, zet ik af. De zusjes kan ik 5 minuten verdragen. Van Rik krijg ik de kriebels.
Die indruk heb ik ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:49 schreef toxikon het volgende:
[..]
volgens mij is micheline zwaar verliefd op tijn aan het worden...![]()
sluit wel aan bij het niveau van dat tietenliedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:51 schreef Terreros85 het volgende:
waarom gaan ze niet met z'n alleen verstoppertje doen ofzo, of tikkertje
Tot zoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:53 schreef arneaux het volgende:
Nu ga ik iets lekkers halen bij de Appie. Tot zo.
ff wat gemist.. bij wie?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze staart hem ook in het kruis, zo nu en dan
Alle ballen op Tijn?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:56 schreef natronic het volgende:
en die lange vind Tijn ook leuk.... volgende weekopdracht...24uur gangbangen
met het schoothondje erbij natuurlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:00 schreef the_hunter het volgende:
Och de zusjes zijn weer aan het wassen
Ik wilde het net typen ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:02 schreef toxikon het volgende:
[..]
met het schoothondje erbij natuurlijk
hey het zwembad heeft een blauwe bodemquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:04 schreef Veulen het volgende:
Het huis is weer toegankelijk...
Dat moet natuurlijk ook weleens gebeurenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:05 schreef bunnyma het volgende:
en het zwembad schoon gemaakt.![]()
Dat is alles.
Maar dat valt wel tegen als je op een weekopdracht hooptquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk ook weleens gebeuren
Jep, tis nu een zeer duffe en dooie bende daar, ik denk dat de opdracht ook op zijn vroegst morgenmiddag komt en het weer een korte opdracht betreft van hooguit enkele uurtjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:10 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Maar dat valt wel tegen als je op een weekopdracht hoopt
hopelijk wordt het een keiharde weekopdracht. bloed zweet tranen en veel ruzie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:10 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Maar dat valt wel tegen als je op een weekopdracht hoopt
Misschien dat BB dit met opzet doet, dat het zó saai wordt dat mensen vanzelf wel een keertje ruzie gaan makenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:15 schreef miraculeus het volgende:
het begint echt te saai te worden, kunnen er niet wat mensen knallende ruzie krijgen?
tot nu toe heb ik alleen nog maar ruzie gezien op internet enzo, zooitje hielelikkers in bbquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien dat BB dit met opzet doet, dat het zó saai wordt dat mensen vanzelf wel een keertje ruzie gaan maken
Die zijn ze waarschijnlijk aan het resetten zodat de framerate weer kloptquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:22 schreef Veulen het volgende:
stream 2 op zwart?
Was er wat mis mee dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:24 schreef BONG4002 het volgende:
Die zijn ze waarschijnlijk aan het resetten zodat de framerate weer klopt
Die doet het bij mij welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:26 schreef the_hunter het volgende:
Stream 3 hier nu ook op zwart.
ik heb er twee die het doen maar de keus tussen egbert en janine is geen keus eigenlijk, meer een strafquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:30 schreef Veulen het volgende:
Nou alleen nog maar 1 met Janine erop.
Naja...
Oef, daar zijn we maar net ontsnapt....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:33 schreef Veulen het volgende:
Janine vertelt over dat ze d'r dildo heeft gebruikt en dat BB de camera weg draaide.
Alsof we dat wilde zien...
Die is als cap erg mooi... jammer van het onderwerpquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:37 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB290872.jpg]afbeelding][/URL]
Precies die twee streams zijn bij mij idd zwart nu. De framerate was veel te laag ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die zijn ze waarschijnlijk aan het resetten zodat de framerate weer klopt
Als het goed is zijn ze alweer online (of gaan dat zo) en is het probleem opgelostquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies die twee streams zijn bij mij idd zwart nu. De framerate was veel te laag ja.
Nou hier niet hoor. Nog steeds 2 streams offline.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als het goed is zijn ze alweer online (of gaan dat zo) en is het probleem opgelost
Jep, ik zie het nu ook, dan zijn ze kennelijk nog bezigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou hier niet hoor. Nog steeds 2 streams offline.
hij ruilt wel een pakkie vloe tegen 10 peuken dus zo rot is eggie niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:41 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert wil graag blijven wonen in het BB huis als het aan hem ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |