abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41312328
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:50 schreef Sethje het volgende:
Jasza loves 410
pi_41312374
quote:
A1 weer te sterk voor Feyenoord

29 aug 2006
Ook in de tweede Ajax - Feyenoord binnen 16 dagen waren de Amsterdammers sterker dan de opponent, 3-0.

Zestien dagen terug ontmoetten beide elftallen elkaar voor het eerst dit seizoen in de ArenA tijdens de strijd om de Super Cup bij A-junioren. Ajax stond daar als landskampioen 2005-2006, Feyenoord als bekerwinnaar. De Amsterdammers wonnen dat duel met 5-0. Maandagavond keerden de teams voor het eerst sinds lange tijd terug op de Toekomst voor hun kleine Klassieker. Voor het resultaat maakte het weinig uit of er nou in het stadion of op het kunstgrasveld van het jeugdcomplex werd gespeeld. Ajax won met 3-0.

Dat er twee seizoenen niet op de Toekomst gespeeld werd, had te maken met ernstige ongeregeldheden die na een duel tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord uitbraken. De KNVB besloot daarop dat alle duels tussen deze clubs in het stadion, dan wel de ArenA dan wel De Kuip, gespeeld moesten worden. Tot dinsdagavond dus. Toen keerden de teams na twee seizoenen terug op de Toekomst. Het ging allemaal naar tevredenheid; het was gezellig druk. Het enige minpuntje was dat de wedstrijd niet op het hoofdveld kon worden afgewerkt vanwege de overvloedige regenval, maar dat de teams naar het kunstgrasveld moesten uitwijken.

Jordy Brouwer heerst aan de bal.
Dat Ajax de lakens wilde uitdelen, maakte de thuisploeg al in de eerste minuut duidelijk. Jan-Arie van der Heijden nam direct de Feyenoord-doelman op de proef, maar het schot van de jeugdinternational werd nog gestopt. Ajax was heer en meester maar kon dat in de eerste helft alleen door een doelpunt in de 23ste minuut uitdrukken. Melvin Hasselbaink zette voor vanaf rechts en Jordy Brouwer tikte de bal, achter zijn standbeen, binnen; 1-0.

Jeffrey Sarpong zet Ajax op 3-0.
In de tweede minuut van de tweede helft verdubbelde Ajax de marge. Jeffrey Sarpong profiteerde van een klutsbal na een inzet van Jordy Brouwer, 2-0. Zes minuten later schoot de jonge Ajacied opnieuw raak en hij gooide met die goal de wedstrijd definitief op slot. Veel gebeurde er niet meer en Feyenoord kon, op een momentje na, niet gevaarlijk worden voor het doel van Koen Verhoeff. Ajax speelde rommelig maar de ruime en verdiende zege kwam geen moment in gevaar. Trainer Sonny Silooy was tevreden: ,,Dat we met 3-0 winnen is keurig", aldus de oefenmeester. ,,Omdat het had geregend, was het kunstgrasveld glad en snel en dat is moeilijk spelen. Maar we hebben het goed gedaan."

Opstelling Ajax A1:
Koen Verhoeff; Vito Wormgoor, Gregory van der Wiel, Toby Alderweireld, Nathaniel Will; Vurnon Anita, Jeffrey Sarpong, Jan-Arie van der Heijden (80. Joey Godée); Melvin Hasselbaink (62. Jordi Schell), Jordy Brouwer, John Goossens
Nog niet hier gezien
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:57:39 #178
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41312409
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:54 schreef Jasza het volgende:

[..]

volgend jaar scc ?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41312427

pi_41312429
A1 of niet, winnen van Feyenoord is altijd leuk
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41312447
Ook hallo
Houd van een lijntje.
pi_41312959
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:57 schreef Sethje het volgende:

[..]

volgend jaar scc ?
Zeker wel
pi_41313069
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:58 schreef Nashje het volgende:
[afbeelding]

woensdag 30 augustus 2006 @ 00:47:26 #184
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
  woensdag 30 augustus 2006 @ 00:51:11 #185
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41314039
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:58 schreef Nashje het volgende:
[afbeelding]

Markus
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 30 augustus 2006 @ 08:35:06 #186
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41317104
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:42 schreef Jasza het volgende:
Die van 410 gaat iig zo :

Ajax uit mokum
De Trots van de joduhh

De dappere strijders
van dam tot het leidsche

Een geile temeijer
voor geld kan je ballen

Snuiven en blowen
kan ook op de wallen

Amsterdam amsterdam

zo dus
Dat vind ik nou één van de 'songs' die wel erg vet klinken...! Huntelaar zong dit toch ook op het Leidse na de bekerwinst....?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_41317363
Is markus nu echt weg ofnie?
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:08:54 #188
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41317462
Tegen IK Start dus alle FOK!kers in 410? Misschien een tifo-actie vanuit FOK!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41317612
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:08 schreef M0NTANA het volgende:
Tegen IK Start dus alle FOK!kers in 410? Misschien een tifo-actie vanuit FOK!
Kunnen we doen

in de trant van

pi_41317770
ff serieus, waarom blijven jullie nou altijd Joden roepen?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_41317825
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:31 schreef fuckbuddy het volgende:
De vaste supporters van Ajax gebruiken voor zichzelf en de club ter toejuiching de kreet Joden!. Dit verwijst naar het feit dat de stad Amsterdam van oudsher een relatief groot aantal joden herbergt.

bron:

http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax
pi_41317971
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 22:45 schreef Jasza het volgende:

[..]

Rosales is echt een held.
Idd, hij is een held
pi_41318174
Blind zegt 'nee' tegen Abramovich

AMSTERDAM - Danny Blind gaat niet onder de hoede van Guus Hiddink aan de slag als bondscoach van Jong Rusland. De ex-trainer van Ajax is diverse malen benaderd voor de functie door Roman Abramovich. De baas van Chelsea is tevens de grote man achter de Russische voetbalbond. Bij Blind kreeg de geldschieter evenwel nul op rekest. "Hij heeft me diverse malen gebeld, maar het lijkt me niet het juiste moment om daarin te stappen."
Het contact tussen Blind en Abramovich is trouwens niet verbroken. Beiden spraken tevens over een rol voor de Zeeuw in de jeugdopleiding van Chelsea. Dit zou dan op termijn (volgend seizoen) moeten zijn omdat Blind nog steeds aast op een baan als hoofdtrainer in een van de grote Europese voetballanden.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:03:07 #194
53851 BoNi
pi_41318426
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:31 schreef fuckbuddy het volgende:
Geuzennaam....
Wat roepen jullie eigenlijk....? Pik omhoog?
Schitterend!
pi_41318596
Ok duidelijk Piertje2.

En BoNi..
Goud Jongen, echt lachen!

Wel eens aan stand-up comedy gedacht?
Kom op, vertel eens een mop...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:14:25 #196
53851 BoNi
pi_41318674
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:10 schreef fuckbuddy het volgende:
Ok duidelijk Piertje2.

En BoNi..
Goud Jongen, echt lachen!

Wel eens aan stand-up comedy gedacht?
Kom op, vertel eens een mop...
Joh, lees de smilie zou ik zeggen....
Maar was wel een serieuze vraag, wat is jullie 'geuzennaam'..?
Schitterend!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:14:59 #197
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41318687
Was jij tot drie jaar geleden ook voor Ajax zoals veel AZ'ers in het DSB-stadion, fuckbuddy?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:20:07 #198
53851 BoNi
pi_41318787
quote:
Karakterspits Rosenberg blijft... bij Ajax en geloven in zichzelf
Written by Jacques Happe

Wednesday, 30 August 2006
Een voetballer die niet speelt verliest vanzelf zijn zelfvertrouwen. Het overkwam Markus Rosenberg, de Zweedse aanvaller met vorig seizoen bijna de meeste speelminuten van alle Ajacieden. Nu staat hij ernaast, maar “het gebeurt bijna iedere speler wel een keer”, zegt hij zelf. “Het sterkt je karakter.”

Ga naar een training van Ajax en kijk eens naar Markus Rosenberg. Wat je opvalt aan de Zweed is zijn gebrek aan vertrouwen. Je ziet hem lijden. Hij mist schoten op doel en loopt met afhangende schouders; een teken van een speler die niet in zichzelf gelooft. Af en toe frutselt hij toch nog een bal over de doellijn en verschijnt er een brede lach op het mooie gezicht van de Zweedse international. De spits, die nu ruim een jaar in Amsterdam woont, behoort niet meer tot de vaste basis van Ajax. Vorige week vertelde oud-trainer Ronald Koeman dat hij het nooit had zien zitten in de spits. De trainer verdween bij Ajax en Rosenberg kwam toch. Maar ook onder diens opvolger Danny Blind bleek de aanvaller niet zeker van zijn plek en speelde zelfs wedstrijden met Jong Ajax mee. Markus vocht zich desondanks terug in de basis door zich volledig te focussen op een positie als linksbuiten. De komst van Klaas Jan Huntelaar leek hem wederom parten te spelen, maar uiteindelijk behoorde de Zweed vorig seizoen tot de Ajacieden met de meeste speelminuten [3403, bron: Evert Vermeer – Officiële Ajax Jaarboek 2005-2006]. Ook onder Henk ten Cate staat Rosenberg er weer naast. De trainer zegde Ryan Babel als linksbuiten al zijn vertrouwen toe en liet tegelijkertijd Angelos Charisteas weten dat hij mocht vertrekken. Ten Cate noemde Rosenberg zijn tweede spits, maar passeerde hem zondag in de wedstrijd tegen NAC Breda. Charisteas maakte zijn rentree en wordt overladen met lof en complimenten.

Ik spreek graag met Markus. Hij is open en hij is altijd in een goed humeur. Toch valt zijn huidige gemoedstoestand direct op. Hoe gaat het, Markus? “Met mij of met de club?” Markus lacht even en zegt dan zachtjes “hij laat me niet spelen.” Met hij doelt Markus op hoofdcoach Henk ten Cate, die hem maar niet selecteert. “Wat kan ik zeggen? Ik ben teleurgesteld. Ik heb niet echt de kans gehad. In 4 of 20 minuten kan ik niet echt laten zien wat ik kan. Ik hoop dat ik snel weer mag spelen.” Ook tegen NAC Breda stond hij er weer naast. Volgens Engelse media zijn Bolton Wanderers en Everton in hem geïnteresseerd. Ook FC Twente zou hem er graag bij hebben, zo luiden de geruchten. Hij lacht “Nou, daar heb ik niets van gehoord in ieder geval.” Hij wil helemaal niet weg. “Ik heb nog drie jaar bij Ajax en volgens de plannen blijf ik gewoon hier in Amsterdam.” Is er geen enkele kans op zijn vertrek? “No way dat ik vertrek. Ik ben gelukkig hier. Ik ben hier pas een jaar en het is nog steeds vrij nieuw voor me.”

Markus wil zich bewijzen aan Ten Cate, de kans krijgen om eens een volledige wedstrijd te laten zien wat hij kan. “Eerst moet ik weer goed gaan spelen. Ik heb nu geen zelfvertrouwen. Dat groeit ook niet, omdat ik geen vertrouwen krijg.” Dat zal de reden zijn, dat hij op trainingen geen bal raakt. “Inderdaad. Daardoor ga je ook de bal missen op trainingen. Het doet pijn. Het is maar een training, maar ik heb er toch vertrouwen in dat het weer terugkomt.” Hij kijkt me aan, een flauwe glimlach om zijn mond. “Op dit moment gaat het niet zo goed. Zo gaat dat. Als je niet speelt, krijg je geen vertrouwen. Dan kun je ook het beste niet laten zien. Ik moet er aan werken. Als ik op de training een kans mis, mis ik ook de kans op een wedstrijd. Natuurlijk is dat moeilijk, maar ik moet verder. Afgelopen seizoen speelde ik bijna alle wedstrijden, dus… Het gebeurt bijna iedere speler wel een keer. Het sterkt je karakter. Ik zeg niet dat het makkelijk is als je niet speelt, want het is echt heel zwaar. Maar, je moet blijven geloven in jezelf en eraan werken. En ik geloof in mezelf.”
Ik gun die jongen op één of andere manier het meest van de hele huidige selectie....
Hopelijk gaat hij hier niet volledig aan onderdoor.......
Schitterend!
pi_41318865
Mooi stuk van Markus.

Ik geloof ook wel dat hij nog zijn kans krijgt. Ten Cate heeft al meerdere keren aan te geven veel te gaan rouleren.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41319111
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:14 schreef M0NTANA het volgende:
Was jij tot drie jaar geleden ook voor Ajax zoals veel AZ'ers in het DNSB-stadion, fuckbuddy?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')