ajax.punt.nlquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:30 schreef Sethje het volgende:
Waar is die te zien dan Ordi ? Link ?
Hoe kan je er nou strontziek van worden? Toch mooi dat hij niet met Oranje meedoet, kan hij ook geen blessures oplopen! Die mokkel van Wesley heeft er voor gezorgd dat hij wel voor Ajax kan spelen maar niet voor Oranje!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:22 schreef PLAE@ het volgende:
Ik word er strontziek van. Ik zou bijna erge dingen gaan zeggen over die bevalling.
Stuur het geld maarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:47 schreef piertje2 het volgende:
Ok je kan dus voor 410 alleen kaarten halen als je zelf ook scc heb ofnie?
Wie haalt ervoor mij kaartje voor 410? ik betaal zoizo nie meer als hierboven staat![]()
Het halve sportjournaal gaat over dat wijf. Daar erger ik me aanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:44 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Hoe kan je er nou strontziek van worden? Toch mooi dat hij niet met Oranje meedoet, kan hij ook geen blessures oplopen! Die mokkel van Wesley heeft er voor gezorgd dat hij wel voor Ajax kan spelen maar niet voor Oranje!Wat een wereldwijf
![]()
Prachtig nageaaptquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:29 schreef Ordinair het volgende:
Ajax.punt.nl heeft een anti 010 fotosoep..
Zolang ze maar geil is?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:27 schreef PLAE@ het volgende:
alleen die naam al. Ramona![]()
van welk kampie komt die slet.
Schijnt altijd naast Raffie gewoond te hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:27 schreef PLAE@ het volgende:
alleen die naam al. Ramona![]()
van welk kampie komt die slet.
Wel wijn drinken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:31 schreef M0NTANA het volgende:
Patrick Kluivert kan ook naar Bordeaux, laat hem daarheen gaan! Kan je daar eigenlijk wel goed stappen?
En dat is zgn Ajax supporter, wat ben jij toch een kansloze rukker man!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:27 schreef Sethje het volgende:
Ja dat je ze een mooie miskraam wenst bijvoorbeeld.
Maar dat zullen we maar niet zeggen voordat we mensen over ons heen krijgen
Ach seth heeft gewoon een mindere dag, ga nu maar weer wegquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:54 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En dat is zgn Ajax supporter, wat ben jij toch een kansloze rukker man!
Ajax kan echt trots zijn op gasten zoals jij.![]()
Ge-wel-di-ge vent....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus wij hebben gelijk.
BOYS LAAT JE HOREN VOOR AJAX AMSTERDAM
Stefmans bedankt voor je supportGreetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
Goed verzonnen, MSN, hij zei dat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:00 schreef Sethje het volgende:
Ik wil het wel even toelichten;
Het doorgestreepte gedeelte zei iemand uit dit topic tegen mij op msn. Maar hij wou het niet posten voordat hij mensen over zich heen zou krijgen.
En daarna post ik dat...
Snapt u?
Hij vond dat dus wel grappig, jij misschien niet, maar wij hebben dan ook schijt aan jou en dat is 2 tegen 1 dus wij zijn met meer dus wij hebben gelijk.
BOYS LAAT JE HOREN VOOR AJAX AMSTERDAM
Stefmans bedankt voor je support
komkommertijd he..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Het halve sportjournaal gaat over dat wijf. Daar erger ik me aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |