abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41982407
Rotterdam - Bij een vechtpartij in een discotheek is een 28-jarige Rotterdammer door een andere man van het leven beroofd. De politie is nog op zoek naar dader en buit.

Lutjebroek - Het jaarlijkse openluchtconcert is dit keer wederom een succes geworden. Het publiek kwam massaal naar het park, waar zij verschillende optredens konden bijwonen. Helaas werden de aanwezigen tussentijds nog overvallen door de regen. De politie heeft de regen mee naar het bureau genomen voor nader verhoor.
pi_41982619
A12: Gisternacht had de snelweg A12 veel te kampen met hevige rukwinden. Veel auto's gingen andersom rijden om zich zo te laten voortbewegen op de ontstane duw-wind , maar dit liep uit op een fiasco. Lopende auto's kon de A12 al helemaal niet tegen, waarop deze heftig tegenspartelde. Dit leverde absurde situaties op bij het aquaduct.

Over die kampen is niets bekend, behalve dat de Tokkies er niet wonen. Het fiasco distantiëerde zich van elk rapport, waarop de rapporten in hechtenis zijn genomen. De politie hoopt over twee jaar een mooi gehect geheel van het rapport te maken en de zaak in kannen en kruiken te hebben. Over hoe de politie het voor elkaar krijgt een complete snel weg in kruiken te doen laten zij zich niet uit, maar boze tongen fluisteren van een samengehakt geheel.

Best lekker trouwens, tong met zilveruitje. Twee keer laten sudderen en rustig laten uitpraten.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_41982822
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:20 schreef Mr_Belvedere het volgende:
A12: Gisternacht had de snelweg A12 veel te kampen met hevige rukwinden. Veel auto's gingen andersom rijden om zich zo te laten voortbewegen op de ontstane duw-wind , maar dit liep uit op een fiasco. Lopende auto's kon de A12 al helemaal niet tegen, waarop deze heftig tegenspartelde. Dit leverde absurde situaties op bij het aquaduct.

Over die kampen is niets bekend, behalve dat de Tokkies er niet wonen. Het fiasco distantiëerde zich van elk rapport, waarop de rapporten in hechtenis zijn genomen. De politie hoopt over twee jaar een mooi gehect geheel van het rapport te maken en de zaak in kannen en kruiken te hebben. Over hoe de politie het voor elkaar krijgt een complete snel weg in kruiken te doen laten zij zich niet uit, maar boze tongen fluisteren van een samengehakt geheel.

Best lekker trouwens, tong met zilveruitje. Twee keer laten sudderen en rustig laten uitpraten.
Ik weet niet waarmee ik moet reageren, of

Ik prefereer overigens het laatste..
pi_41985053
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:20 schreef Mr_Belvedere het volgende:

Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_41989757
Inmiddels circuleren zowat alle berichten uit dit topic per mail, netjes in een .doc verpakt...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_41998342
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
Inmiddels circuleren zowat alle berichten uit dit topic per mail, netjes in een .doc verpakt...
drop hem ook eens in mijn inbox wil je
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_41999207
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:10 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

drop hem ook eens in mijn inbox wil je
mij to
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_42003774
Even voor de duidelijkheid: Dat .doc-je komt niet van mij. Ik heb 'm al een paar keer gehad vandaag, maar telkens weggegooid.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_42003835
quote:
Zwolle - van het Fok!forum is een leuk topic geplaggieerd. De dader is nog onbekend, maar er word aangenomen dat het gaat om een bezoeker van het Fok forum
pi_42014007
Plemp die doc eens in dit topic anders
  donderdag 21 september 2006 @ 18:38:00 #215
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_42022284
Er zijn de afgelopen jaren veel bedrijfsuitjes geweest waarbij milieuonvriendelijke conserveringsmiddelen zijn geconstateerd.

Deze bedrijfsuitjes kwamen vaak voor in Amsterdam.. Amsterdamse Bedrijfsuitjes.. veel mensen keken zuur na dat dit nieuws zich openbaarde. Bij de geschillencommisie werd daarom ook gehuild.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  donderdag 21 september 2006 @ 19:58:29 #216
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_42024667
quote:
We Can Put an End to Word Attachments
censuur :O
pi_42032188
Mooi topic in ONZ

[ Bericht 4% gewijzigd door Bouncer_Bone op 21-09-2006 23:14:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')