Zoiets?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kun je je tekst niet even aanpassen en in alinea's indelen?
Dit is echt vermoeiend om te lezen, dat geratel achter elkaar door.
Omdat niet iedereen in een harem wilt? Je hebt contact met vrouwen en je hebt contact met vrouwen, een datingsite vind ik persoonlijk toch heel wat anders....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:42 schreef Alicey het volgende:
Aan de ene kant ligt het aan jou. Waarom zou hij geen contact mogen hebben met andere vrouwen?
Ook daar hou ik rekening mee..zeker gezien zijn verleden (twee keer vreemd gegaan in zijn vorige relatie)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:39 schreef Serious_Sven het volgende:
Hou er rekening mee dat hij of vreemd zal gaan of dat hij je na verloop van tijd zal verlaten, een vaste relatie zit er van zijn kant uit blijkbaar niet in.
Ik moet zeggen dat hij al veel opener is..alleen naar mijn idee nog niet genoeg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:27 schreef appelsap het volgende:
Ik zou er mee stoppen.
Hij komt op mij over als iemand die niet genoeg respect voor je heeft en niet genoeg van je houdt.
Als hij dit wel zou doen en zijn relatie met jou belangrijk genoeg is dan zou hij er mee ophouden of er een heel stuk opener over zijn en alles niet zo verbergen.
Het feit dat hij dingen verwijdert en dingen voor je verborgen houdt wil ook zeggen dat hij wat te verbergen heeft. Je hebt het lang genoeg gepikt en je hebt hem kansen genoeg gegeven toch?
Dat vind ik dus ook...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen in een harem wilt? Je hebt contact met vrouwen en je hebt contact met vrouwen, een datingsite vind ik persoonlijk toch heel wat anders....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |